Hvorfor køber du?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvorfor køber du?

Indlægaf Wizzze » 22. jan 2018, 10:57

Rapfisk skrev:Jeg starter med følelsen af ikke at have noget at tage på om morgenen. Den går jeg med nogle uger, måske et par måneder. Så går jeg på jagt efter det, jeg har brug for (fx langærmet om vinteren eller kortærmet om sommeren) og køber, når jeg finder noget, jeg kan lide.

Jeg shopper ikke som fritidsbeskæftigelse eller mødes med veninder om shopping, så der ryger kun impulskøb med, når jeg leder efter noget, jeg har brug for. Det sker så heller ikke så sjældent, at jeg kommer hjem med festtøj, når jeg skulle have sweaters.


Så du køber langærmet/vintertøj når vinteren er ovre, og kortærmet/sommertøj når sommeren er ovre? :D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvorfor køber du?

Indlægaf Rapfisk » 22. jan 2018, 11:54

Wizzze skrev:
Rapfisk skrev:Jeg starter med følelsen af ikke at have noget at tage på om morgenen. Den går jeg med nogle uger, måske et par måneder. Så går jeg på jagt efter det, jeg har brug for (fx langærmet om vinteren eller kortærmet om sommeren) og køber, når jeg finder noget, jeg kan lide.

Jeg shopper ikke som fritidsbeskæftigelse eller mødes med veninder om shopping, så der ryger kun impulskøb med, når jeg leder efter noget, jeg har brug for. Det sker så heller ikke så sjældent, at jeg kommer hjem med festtøj, når jeg skulle have sweaters.


Så du køber langærmet/vintertøj når vinteren er ovre, og kortærmet/sommertøj når sommeren er ovre? :D

Eller cirka midt på sæsonen, hvor absolut intet er på udsalg :rulle:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvorfor køber du?

Indlægaf Aima » 14. feb 2018, 02:48

Jeg frekventerer (heldigvis) sjældent butikker, hverken i real life eller online. Jeg bryder mig virkelig ikke om at shoppe, så jeg tager aldrig ud blot for at kigge. Til gengæld, og åh-ha, NÅR jeg så shopper, altså fordi jeg som udgangspunkt mangler somerhing-something, opfører jeg mig som om jeg var fucking milliardær. Jeg er netop kommet hjem fra ferie, og inden jeg rejste, havde jeg besluttet, at jeg ville se om jeg kunne finde et make-up-pensel-sæt og en lille taske, altså nu hvor jeg havde tid til at gå i shoppingcentre og sådan. Jeg kom hjem med fire tasker, to par sko, 10-15 stykker tøj, vulgært mange hudpleje- og make-up-produkter, en del smykker og, øh, ‘diverse’ som telefoncovers og naturmedicin (wtf?). Det samme sker, når jeg lige holder en miniferie i en af de større byer herhjemme, jeg tænker, jeg lige kan benytte muligheden for at smutte i Normal efter to ting jeg mangler og måske tjekke om mine yndlingsbutikker har jeans på udsalg, og så ender det med jeg kommer hjem med en robotstøvsuger og en shetlandspony.
9
I'll stick with hell no's and headphones...
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Hvorfor køber du?

Indlægaf Lalana » 14. feb 2018, 10:34

Jeg køber nok ofte at lyst, har egentlig det tøj jeg behøver... tilgengæld sender jeg det også meget tit tilbage hvis jeg ikke er helt tilfreds, så måske jeg reelt ikke køber SÅ meget som det føles som. Tilgengæld belaster jeg måske GLS og postNord lidt ekstra :genert:
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Hvorfor køber du?

Indlægaf Grissebassen » 14. feb 2018, 14:10

Jeg køber, hvis der opstår et behov. En sjælden gang i mellem forelsker jeg mig i en beklædningsgenstand. Og så køber jeg den som regel også, fordi det sker så sjældent.
0
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Hvorfor køber du?

Indlægaf TomKah » 14. feb 2018, 20:39

Jeg køber som regel tøj 2 gange om året på Zalando. Køber de samme kjoler og sko som jeg altid går med. Prøver at slide det op men nogle gange synes jeg bare noget holder op med at sidde godt og så smider jeg det ud.
Køber intet dyrt og sko slider jeg altid op. Hader nye sko.
0

Tilbage til "Mode"