Shoppestop 2018

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Chachacha » 24. feb 2018, 21:48

Jeg har solgt 7 ting fra gardaroben denne måned og ikke shoppet en eneste ting :engel: Regner med at fortsætte med at sælge et par ting mere i næste måned og også holde mig fra at shoppe i marts.
4
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Imahawaiigirl » 24. feb 2018, 22:45

Jeg har købt en taske. Arhmen jeg er jo virkelig ikke ret god til det her.... :rulle: 1200 slanter. Men den er perfekt, og der er faktisk en glimrende forklaring på det, selvom min mand grinede af mig da jeg fortalte det.
MEN - jeg har haft den der 'pistol-taske' fra Vlieger&Vandam og jeg har virkelig været glad for den, men efterhånden synes jeg faktisk bare at den er upassende at gå med, så jeg har ledt milevidt efter en anden perfekt hverdagstaske til ca. 1000 kr. Det kunne jeg ikke finde, så jeg opgav og købte en billig nogenlunde taske som jeg kunne bruge indtil jeg fandt den perfekte. Den 'nogenlunde' taske blev jeg irriteret over hver dag, fordi stroppen var noget knald og der var ikke plads nok i den, så alt skulle pakkes på en bestemt måde for at kunne være der. Men så... I onsdags i Magasin, der hang den helt perfekte taske, så jeg hapsede den i en fart og havde ingen dårlig samvittighed. Det har jeg stadig ikke. Og så prøver jeg lige at tage mig sammen igen, nå.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Spjaerten » 24. feb 2018, 23:01

Imahawaiigirl skrev:Jeg har købt en taske. Arhmen jeg er jo virkelig ikke ret god til det her.... :rulle: 1200 slanter. Men den er perfekt, og der er faktisk en glimrende forklaring på det, selvom min mand grinede af mig da jeg fortalte det.
MEN - jeg har haft den der 'pistol-taske' fra Vlieger&Vandam og jeg har virkelig været glad for den, men efterhånden synes jeg faktisk bare at den er upassende at gå med, så jeg har ledt milevidt efter en anden perfekt hverdagstaske til ca. 1000 kr. Det kunne jeg ikke finde, så jeg opgav og købte en billig nogenlunde taske som jeg kunne bruge indtil jeg fandt den perfekte. Den 'nogenlunde' taske blev jeg irriteret over hver dag, fordi stroppen var noget knald og der var ikke plads nok i den, så alt skulle pakkes på en bestemt måde for at kunne være der. Men så... I onsdags i Magasin, der hang den helt perfekte taske, så jeg hapsede den i en fart og havde ingen dårlig samvittighed. Det har jeg stadig ikke. Og så prøver jeg lige at tage mig sammen igen, nå.


Det kan man ikke skrive uden at dele. Vil nemlig gerne find et alternativ til min kniv taske fra V&V ;)
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Imahawaiigirl » 25. feb 2018, 14:37

Spjaerten skrev:
Imahawaiigirl skrev:Jeg har købt en taske. Arhmen jeg er jo virkelig ikke ret god til det her.... :rulle: 1200 slanter. Men den er perfekt, og der er faktisk en glimrende forklaring på det, selvom min mand grinede af mig da jeg fortalte det.
MEN - jeg har haft den der 'pistol-taske' fra Vlieger&Vandam og jeg har virkelig været glad for den, men efterhånden synes jeg faktisk bare at den er upassende at gå med, så jeg har ledt milevidt efter en anden perfekt hverdagstaske til ca. 1000 kr. Det kunne jeg ikke finde, så jeg opgav og købte en billig nogenlunde taske som jeg kunne bruge indtil jeg fandt den perfekte. Den 'nogenlunde' taske blev jeg irriteret over hver dag, fordi stroppen var noget knald og der var ikke plads nok i den, så alt skulle pakkes på en bestemt måde for at kunne være der. Men så... I onsdags i Magasin, der hang den helt perfekte taske, så jeg hapsede den i en fart og havde ingen dårlig samvittighed. Det har jeg stadig ikke. Og så prøver jeg lige at tage mig sammen igen, nå.


Det kan man ikke skrive uden at dele. Vil nemlig gerne find et alternativ til min kniv taske fra V&V ;)



Det blev denne: https://markberg.dk/shop/tasker/crossbo ... snake.html

Jeg er egentlig ikke vild med mærket, men jeg forelskede mig i den, før jeg så, at den var fra det mærke. Det er også en fjollet grund jeg har til ikke at 'kunne lide' dem... :genert:
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf sigge » 3. mar 2018, 13:39

Mit shoppestop gælder egentlig alle dele af mit liv. Så jeg er stolt over, at jeg modstod fristelsen til at købe noget Hvid Riflet service sidste fredag, selvom jeg kom forbi et sted, hvor det var nedsat, og jeg er ivrig efter at udvide min samling af RC porcelæn, som indtil videre kun omfatter en middagstallerken og en dyb tallerken. :)

Til gengæld har jeg lige shoppet for £90 i Hotel Chocolats webbutik. :genert: Men ting som påskeæg til min familie, skal der være plads til på trods af shoppestop. Det er jo heller ikke fordi, jeg mangler penge, jeg vil bare gerne være mere bevidst om, hvordan jeg bruger dem.
0
You can't spell awesome without me.
Akehurst2
Indlæg: 14143
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40577

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Akehurst2 » 3. mar 2018, 14:13

sigge skrev:Mit shoppestop gælder egentlig alle dele af mit liv. Så jeg er stolt over, at jeg modstod fristelsen til at købe noget Hvid Riflet service sidste fredag, selvom jeg kom forbi et sted, hvor det var nedsat, og jeg er ivrig efter at udvide min samling af RC porcelæn, som indtil videre kun omfatter en middagstallerken og en dyb tallerken. :)

Til gengæld har jeg lige shoppet for £90 i Hotel Chocolats webbutik. :genert: Men ting som påskeæg til min familie, skal der være plads til på trods af shoppestop. Det er jo heller ikke fordi, jeg mangler penge, jeg vil bare gerne være mere bevidst om, hvordan jeg bruger dem.


I forhold til RC, så er der heldigvis rigtig tit 20 % og ikke sjældent mere. Det prøver jeg at huske mig selv på, når jeg også bliver grebet af trangen til at supplere mit selv "for det er jo på tilbud" - det tilbud skal nok komme igen :kys:
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Hunkat » 4. mar 2018, 19:53

Jeg har forelsket mig i en overgangsjakke. Jeg har ikke behov for en overgangsjakke.... men den er virkelig pæn :blush:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf IrmaPigen » 10. mar 2018, 12:43

Det går morderligt dårligt med mit shoppestop.

Jeg har syndet og købt skitøj. Helly Hansen skibukser og jakke. Fik dog begge dele i Ringsted outlet for 2400 kr. og det er morderligt billigt. De havde tilmed ekstra rabat fordi det jo er sidst på sæsonen.

I virkeligheden skal jeg først bruge det i uge 3-2019, men nu skal jeg da så ikke købe det dyrt næste sæson.

Nåja, og så brugte jeg også lige 3040 kr. på flybilletter.
Senest rettet af IrmaPigen 11. mar 2018, 09:24, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41295

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf LaMariposa » 10. mar 2018, 14:49

Her går det stadig fint. Har købt et par brudesko og forelsket mig i en clutch, som jeg gerne vil have til brylluppet også. Men ellers har jeg ikke købt noget siden stoppet startede :banan:

Kunne godt bruge et par navy ballerinaer her til foråret, men indtil videre står de på min ønskeliste på Zalando. Så må vi se, om de må få lov at ryge i kurven, hvis der er 649 kr tilbage på kontoen i slutningen af måneden :D
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Filipai » 10. mar 2018, 15:37

Jeg holder stadig ved med ingen tøj, som er det eneste jeg ikke må shoppe.

Af tilladte ting har jeg købt nogle strømper og et par vinterstøvler, så praktiske ting.
Af ønskeliste ting er brune sandaler og støvler, som gerne må købes hvis de perfekte kommer.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf sigge » 11. mar 2018, 12:07

Jeg skal have 600 kr. tilbage i skat. :banan: Og nu kribler det helt vildt i fingrene for straks at fyre dem af på de lyserøde sneakers (til 749 kr.), jeg har stående på min ønskeliste på Zalando. Men jeg må jo absolut ikke købe flere sko, og lyserød er en upraktisk farve, som jeg forøvrigt også er ca. 30 år for gammel til at gå med, og jeg skal i hvert fald slet ikke bruge pengene, før de er gået ind på kontoen. *sidder på hænderne*
0
You can't spell awesome without me.
Akehurst2
Indlæg: 14143
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40577

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Akehurst2 » 15. mar 2018, 11:00

Jeg holder også rigtig fint ud. I februar købte jeg et kostume til en fastelvansfest, men ellers har jeg holdt mig i skindet.

Har dog en dag alene i London i morgen. Det kunne godt blive lidt en prøvelse. Men jeg har lov til at købe en mørkeblå cardigan, for den jeg har er slidt op og er også løbet tør for forskellige kosmetikprodukter, så jeg kan styre shoppetrangen med noget, jeg faktisk mangler.
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf sigge » 16. mar 2018, 13:59

Jeg modstod fristelsen i går, da Zizzi sendte tilbudsmail med virkelig lav pris på skjorte/tunika. Den så ud til at være for tynd i stoffet til at kunne gå som "overgangbluse", som jeg har givet mig selv fripas til at købe, hvis der skulle dukke noget godt op.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf FrøkenM » 20. mar 2018, 11:32

Det går nogenlunde hvis man sådan lige ser bort fra i går :blush:

Basic måtte jeg godt købe, men jeg kom så også hjem med 2 kjoler, en skjorte og en denimjakke (som jeg dog har ønsket mig)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Ally » 21. mar 2018, 21:17

Jeg tjekker dagligt Bestsellers webshop, men har endnu ikke købt noget. Jeg får ca. 1600,- tilbage i skat, men er endnu ikke sikker på, at pengene skal bruges på tøj.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Mode"