Shoppestop 2018

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Guldfuglen
Indlæg: 165
Tilmeldt: 8. sep 2015, 20:45
Kort karma: 31
Likede indlæg: 425

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Guldfuglen » 7. maj 2018, 15:16

Her går det OK... Jeg har brugt 2000 kroner på tøj og sko i år indtil nu, hvilket jeg synes er ret pænt. Og jeg har fået en lidt mindre garderobe. Der er solgt/videregivet 23 ting og jeg har købt 14.

Jeg er faldet i et par gange og har købt ting, der ikke var planlagte. Men det er heldigvis oftest, hvis det er meget billigt, fx i genbrug.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Spjaerten » 7. maj 2018, 15:56

Jeg er kommet op på at ha brugt 1500kr på sneaks, sweat, top, jeans, culottes, kjole, blazer og trusser.
Det synes jeg faktisk er ret godt gået. Og mix and match mulighed. Kan vist godt klare mig sommeren over.
Eneste gad godt ha, er en midt på skinnebenet nederdel i a-facon / luftig. Mon ikke sådan en kan skaffes nogenlunde billigt.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf sigge » 8. maj 2018, 07:59

Zalando saaaavnede mig sådan, så de sendte en 15% rabatkode, som jeg har brugt til at bestille et par mellemblå jeans, som er en af de ting, jeg godt må købe. Jeg har dog også sat den betingelse for mig selv, at de skal sidde helt perfekt, hvis jeg skal beholde dem. Ikke noget med at bruge penge på ting, som jeg alligevel ikke kommer til at bruge, fordi de kun er næsten gode.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Daine » 8. maj 2018, 08:37

Jeg har holdt mit shoppestop nogenlunde. Jeg har købt leggings (tilladt) til sommerbrug og derudover har jeg købt en bluse og en kjole hos H&M, begge noget jeg skulle bruge til fødselsdag. De er købt med hver deres 15% kode, og samlet blev det ca 350,-
Men jeg mangler vitterligt ikke andet, så selvom jeg kigger på tøjstativerne så fristes jeg ikke.


Dog ... kommer jeg nok til at mangle træningstights. Men vi har en sport24outlet i Herning, den svinger jeg omkring når det bliver aktuelt.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Filipai » 10. maj 2018, 10:10

Jeg faldt i og købte en cardigan / jakke ting noget på nettet og en bluse. Begge dele var ikke lige i øjet, så det røg retur.. Ellers har jeg fået foræret en nederdel af min mor. Det og så kjolen til min fars bryllup er det eneste der er flyttet ind i tøjskabet siden januar.
4
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf sigge » 13. maj 2018, 17:14

sigge skrev:Zalando saaaavnede mig sådan, så de sendte en 15% rabatkode, som jeg har brugt til at bestille et par mellemblå jeans, som er en af de ting, jeg godt må købe. Jeg har dog også sat den betingelse for mig selv, at de skal sidde helt perfekt, hvis jeg skal beholde dem. Ikke noget med at bruge penge på ting, som jeg alligevel ikke kommer til at bruge, fordi de kun er næsten gode.


Nå, bukserne var lidt for store, så de ryger retur. Jeg tror, størrelsen mindre vil være for lille, så jeg vil ikke bestille et nyt par - nu har jeg også brugt rabatkoden.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Ally » 31. aug 2018, 15:29

Jeg hiver lige tråden frem igen, for der er ingen tvivl om, at september betyder NUL shopping for mit vedkommende :tie:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Filipai » 31. aug 2018, 18:19

Jeg havde jo sigtet efter 0 shopping i hele 2018.. Det holdte så ikke. Over den her glohede sommer lurede jeg hurtigt at sidste år var sommertøj ikke noget jeg brugte, og på 2 år har jeg rykket en halv tøjstørrelse op ad, så jeg manglede en smule til at erstatte det der er blevet for småt, samtidig med jeg manglede pænt sommertøj at gå til jobsamtaler i.
Jeg kiggede dog lige mine ordrebekræftelser igennem (jeg har købt 3 ting i fysiske butikker i år) og inklusiv dem, så er jeg endt på lige knap 1500 kr indtil videre. Nu hvor det er blevet køligere har jeg slet ikke på samme måde tøjkrise, måske lige et par enkelte bluser med lange ærmer indtil striktrøjer igen kommer på programmet, for dem har jeg RIGELIGT af.
200 kr om måneden i gennemsnit synes jeg er helt acceptabelt, i forhold til hvad jeg før har brugt.
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Anne Droid » 31. aug 2018, 19:01

Jeg har i år brugt over 24.000 på tøj, sko og accesories iflg spiir. Det er mellem 0 og 7147 kr om måneden. Måneden uden tøjindkøb, købte jeg en køkkenmaskine.
Men nu har jeg også fået fyldt op i både strømpe og undertøjsskuffen (og de andre skuffer og klædeskabet)

Resten af året må jeg kun købe når noget er slidt op.
0
Klimatosse
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf FrøkenM » 1. sep 2018, 11:31

Ally skrev:Jeg hiver lige tråden frem igen, for der er ingen tvivl om, at september betyder NUL shopping for mit vedkommende :tie:

Den er jeg med på :tie: :blush:

Jeg har brugt alt for mange penge på at shoppe henover sommeren, men nu er der også fyldt op af lækre ting, som kan bruges i praktik på kontor mv. Jeg kan også se at sommerkjoler har været en stor fristelse. Eneste undtagelse for mit shoppe-stop i september er strømpebukser og sko (sko kun hvis jeg slider op eller finder et par perfekte vinterstøvler)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf sigge » 6. sep 2018, 07:17

Jeg har faktisk været nogenlunde disciplineret hen over sommeren. Jeg har købt et par shorts, som jeg manglede og har brugt virkelig meget som hjemmebukser i de varme dage. Så købte jeg et par mellemblå jeans, hvilket var på min "må godt"-liste, fordi jeg ellers kun har helt mørkeblå jeans, som jeg ikke synes er så sommerlige. De sad til gengæld så godt, at jeg også købte samme model i mørkeblå, da jeg fik en rabatkode til Zalando. Men så skal der også ryddes ud i de mørke jeans, der ikke sidder helt godt, som jeg har købt af nød. Desuden er der røget to nye BH'er hjem, fordi jeg har lagt mig lidt ud, så nogle af mine yndlings var blevet lidt for stramme, og det kunne jeg slet ikke arbejde med i varmen. Desuden flænsede vaskemaskinen en BH.

Der kom så lige en uventet rejsepost ind i budgettet også, da en veninde lidt spontant foreslog en tur til Milano for at se Formel 1. Så nu skal jeg også være meget disciplineret, indtil jeg rejser til New York om en måned. Der har jeg stadig lov til at shoppe lidt, hvis jeg falder over noget need to have eller viiiirkelig nice to have. Dog ikke ubegrænset, uden at have sat et konkret loft på.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Shoppestop 2018

Indlægaf Spjaerten » 6. sep 2018, 07:18

Må købe et par overdele (skjorter / tynd strik).

Og det er det!

Mangler vitterligt ikke noget.
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Mode"