Kjole til bryllup

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Kjole til bryllup

Indlægaf bluetof1 » 18. jan 2018, 17:56

Jeg skal til bryllup og skal bruge en kjole.
Jeg er helt lost. Det eneste jeg ved er, at den skal være lang og der skal være ærmer i. Meget gerne 3/4.

Jeg vejer alt for meget og det sidder primært på lår og bagdel, men jeg har selvfølgelig også noget på maven og min barm hører ikke til de mindste.
Hvis jeg var normalvægtig ville jeg have timeglas figur, men er på nuværende tidspunkt snarere pæreformet.

Allerhelst vil jeg melde afbud til det her bryllup for jeg ser skrækkelig ud. Det kan jeg imidlertid ikke og jeg kan heller ikke møde op i joggingtøj, som ellers er det jeg føler mig bedst tilpas i.

Jeg leder ikke efter en kjole jeg føler mig pæn/lækker i. Jeg leder udelukkende efter en, der ikke gør det hele værre og budgettet er lille.

Hjælp?
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Kjole til bryllup

Indlægaf Æble » 18. jan 2018, 18:05

Hvad størrelse bruger du?
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41313

Re: Kjole til bryllup

Indlægaf LaMariposa » 18. jan 2018, 18:51

1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Kjole til bryllup

Indlægaf Patience » 18. jan 2018, 19:06

Jeg ville kigge hos Ellos - jeg har haft meget held med kjoler fra dem i de større størrelser
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Kjole til bryllup

Indlægaf Filipai » 18. jan 2018, 20:12

Former er smækre, men jeg kender godt det med at føle sig at for stor. Men med et Par stram ind strømpebukser eller spanx kommer jeg lang vej. Og så lækkert hår og makeup. Hvad størrelse er vi ude i? Mere om det er plus size linjer der skal ledes i :)
Jeg gider gerne lede efter en kjole der kan undlade at gøre det hele være :ae:
Senest rettet af Filipai 18. jan 2018, 21:28, rettet i alt 1 gang.
3
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Kjole til bryllup

Indlægaf Imahawaiigirl » 18. jan 2018, 21:20

Nu ved jeg ikke hvilken type bryllup det er, eller hvilken størrelse du skal bruge, men her er lidt plus size-forslag.

https://www.yoursclothing.co.uk/Deep-Pu ... ed-Waist-p

http://www.asos.com/asos-curve/asos-cur ... styles=323

http://www.asos.com/maya-plus/maya-plus ... styles=322

Og så håber jeg at du finder noget der ikke gør det hele meget værre :ae: Jeg vil gerne sige alt muligt pænt og sødt, men jeg ved lige hvordan du har det, og så hjælper det ikke altid så meget at få at vide at man skal elske sin krop som den er. Det er noget der kræver arbejde at nå der til.

Og så - jeg er sikker på at du ser dejlig ud. For under al shamingen, forventningerne til udseende og al den eksponering af slanke, trænede kroppe, med store bryster og struttende numser får, så er det gode ved det hele at vi allesammen er lige præcis som vi skal være, og helt perfekte som vi er :kys:
5
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Kjole til bryllup

Indlægaf bluetof1 » 19. jan 2018, 12:05

Filipai skrev:Former er smækre, men jeg kender godt det med at føle sig at for stor. Men med et Par stram ind strømpebukser eller spanx kommer jeg lang vej. Og så lækkert hår og makeup. Hvad størrelse er vi ude i? Mere om det er plus size linjer der skal ledes i :)
Jeg gider gerne lede efter en kjole der kan undlade at gøre det hele være :ae:


Spanx med videre tager desværre ikke min enorme dobbelthage, der nærmest sluger mit ansigt :D

Sidst jeg tjekkede kunne jeg være i en str. 42, men eftersom det kun er gået en vej siden så er det nok snarere 46/48 nu.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Kjole til bryllup

Indlægaf Filipai » 19. jan 2018, 12:17

bluetof1 skrev:
Filipai skrev:Former er smækre, men jeg kender godt det med at føle sig at for stor. Men med et Par stram ind strømpebukser eller spanx kommer jeg lang vej. Og så lækkert hår og makeup. Hvad størrelse er vi ude i? Mere om det er plus size linjer der skal ledes i :)
Jeg gider gerne lede efter en kjole der kan undlade at gøre det hele være :ae:


Spanx med videre tager desværre ikke min enorme dobbelthage, der nærmest sluger mit ansigt :D

Sidst jeg tjekkede kunne jeg være i en str. 42, men eftersom det kun er gået en vej siden så er det nok snarere 46/48 nu.


Men en god håropsætning, og en flot lagt make-up, så er der sgu ingen der ser det :D Jeg har det on/off godt og skidt med min krop. Jeg har ca samme former som dig, og svinger fra 40-44. Og man ser i hvert fald tusinde gange bedre ud hvis man føler sig tilpas og føler sig som det bedste man nu kan :D Jeg går på kjolejagt.
Ville nok lede efter noget i a-line. Der kan man ikke se om det er hofter eller kjole i mange tilfælde :P Og så noget med en lille udskæring så man viser lidt barm, det kan også stjæle fokus fra dobbelthager :P
2
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Kjole til bryllup

Indlægaf Studsgaard » 19. jan 2018, 12:21

Med en stor barm kan det være en fordel at du kikker efter noget med en syning under barmen, så får du fremhævet lidt former. Og det kan hjælpe med at fjerne fornemmelsen at at man kan føle sig som et telt.
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Kjole til bryllup

Indlægaf Filipai » 19. jan 2018, 12:31

Studsgaard skrev:Med en stor barm kan det være en fordel at du kikker efter noget med en syning under barmen, så får du fremhævet lidt former. Og det kan hjælpe med at fjerne fornemmelsen at at man kan føle sig som et telt.


Hvis bluetof har en fin talje ville jeg klart anbefale at få syningen i taljen. Hvis jeg har en syning under min barm eller empire snit, så ser jeg i 9 ud af 10 tilfælde gravid ud hvis jeg ikke står og suger maven ind :D
Men igen, det kommer jo meget an på formen. Jeg har en fin lille talje og røv og barm, og så topmave. Så den ser hurtig gravid ud :P
3
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Kjole til bryllup

Indlægaf Filipai » 19. jan 2018, 12:38

Jeg ved godt denne ikke er langtærmet. Men den er simpelthen helt fantastisk.
Jeg har den selv og jeg, hvis jeg selv skal sige det, ligner jeg en million i den :P
Nu har jeg godt nok i ikke curve udgaven, men på mig sidder snittet i taljen, og det fremhæver alle de gode ting. Og så er den billig :D Hvis du alligevel bestiller hjem fra asos kan du jo overveje at prøve at købe den med, der er jo fri retur
http://www.asos.com/asos-curve/asos-cur ... lstyles=17
2
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Kjole til bryllup

Indlægaf Studsgaard » 19. jan 2018, 13:01

Filipai skrev:Jeg ved godt denne ikke er langtærmet. Men den er simpelthen helt fantastisk.
Jeg har den selv og jeg, hvis jeg selv skal sige det, ligner jeg en million i den :P
Nu har jeg godt nok i ikke curve udgaven, men på mig sidder snittet i taljen, og det fremhæver alle de gode ting. Og så er den billig :D Hvis du alligevel bestiller hjem fra asos kan du jo overveje at prøve at købe den med, der er jo fri retur
http://www.asos.com/asos-curve/asos-cur ... lstyles=17

Den kan jeg rigtig godt li :love2:
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Kjole til bryllup

Indlægaf bluetof1 » 23. jan 2018, 14:27

Tak for forslag alle sammen :)

Det er endt med et afbud så jeg får ikke brug for en kjole :banan:
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.

Tilbage til "Mode"