CLIPS ØRERINGE?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

CLIPS ØRERINGE?

Indlægaf VanillaQueen » 17. jan 2018, 17:31

Hej alle sammen
Jeg har ikke huller i ørerne og skal heller ikke have det pga 2 ting

1. Er en kylling :fløjt:
2. Jeg går aldrig med dem

MEN! Der er en fest på fredag som jeg skal til og min kjole mangler det sidste touch, hvilket er øreringe. Ellers vil mit outfit se kedelig ud

Jeg har set på glitter.dk at de har clipse øreringe og jeg er så vild med to af dem som jeg skal købe i morgen men har et spg:

Gør de ondt at have på?? Hvis ja, er der en måde jeg kan have dem på uden smerter?
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: CLIPS ØRERINGE?

Indlægaf Ficus » 19. jan 2018, 11:10

Min farmor brugte kun clipøreringe, hun lagde altid et stykke vat/vatrondel imellem øre og clips, måske det kan tage det værste? Jeg syntes i hvert fald at de gjorde nas, men jeg er os sart med mine ører :genert:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: CLIPS ØRERINGE?

Indlægaf Persnikedy » 19. jan 2018, 11:16

Jeg vil lige sige at hvis du ender emd at synes til festen at de gjore for ondt så finder der også ørecuffs https://www.chanti.dk/p-oereringe-earcuffs som jegs elv ikke opdager hvis jeg har på. De sidder omkring buen på øret så der skal ikek det samme pres til at holde dem på.


Ellers så gik min mormor med clips og hun brugte også tricket med at kommet et lille stykke vat på bagsiden
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Mode"