Hvordan bytter man en gave hos Zalando?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Hvordan bytter man en gave hos Zalando?

Indlægaf POCKETKITTEN » 4. jan 2018, 10:19

Tilbage i november fik jeg nogle sko, jeg egentlig gerne vil bytte til et andet par, men så vidt jeg kan se, skal man logge ind på købers konto og udfylde returoplysninger. Og hvis skoene, jeg vil have, er dyrere end dem, jeg fik, bliver pengene vel trukket fra givers konto.

Er der ikke en måde at bytte på, hvor giveren ikke skal involveres og besværes, når man har originale æsker og følgeseddel? :)
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvordan bytter man en gave hos Zalando?

Indlægaf Pandesteg » 4. jan 2018, 10:55

POCKETKITTEN skrev:Tilbage i november fik jeg nogle sko, jeg egentlig gerne vil bytte til et andet par, men så vidt jeg kan se, skal man logge ind på købers konto og udfylde returoplysninger. Og hvis skoene, jeg vil have, er dyrere end dem, jeg fik, bliver pengene vel trukket fra givers konto.

Er der ikke en måde at bytte på, hvor giveren ikke skal involveres og besværes, når man har originale æsker og følgeseddel? :)


Nej desværre ikke - jeg har lige spurgt dem i deres chat i går, da jeg har nogle gaver, der skal byttes. Pengene går retur til den, som har købt og betalt. Så må man selv ordne overførsel derfra.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Mode"