Kjoletråd - som bryllupsgæst

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7591
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24684

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf LaScrooge » 14. feb 2020, 11:22

Min kjole er virkelig smuk og sidder perfekt, men ALT for lang. Selv med 15 cm hæle er den for lang! Og jeg tror ikke det vil se godt ud at forkorte den. Så skulle jeg fjerne hele nederste læg og der er ikke rigtig nogen garanti for, at det vil se godt ud :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7591
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24684

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf LaScrooge » 14. feb 2020, 11:26

Jeg overvejer denne i stedet. Jeg er ret begejstret for farven og blomsterprintet.

BilledeBillede
6
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9885
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1863
Likede indlæg: 9605

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf Spjaerten » 14. feb 2020, 11:28

LaScrooge skrev:Min kjole er virkelig smuk og sidder perfekt, men ALT for lang. Selv med 15 cm hæle er den for lang! Og jeg tror ikke det vil se godt ud at forkorte den. Så skulle jeg fjerne hele nederste læg og der er ikke rigtig nogen garanti for, at det vil se godt ud :gruble:


Jeg kan godt se det for mig at forkorte den der hvor jeg tror den rammer gulvet med nuværende hælhøjde men helt at fjerne det nederste lag tror jeg ikke vil være pænt
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7591
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24684

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf LaScrooge » 14. feb 2020, 12:07

Spjaerten skrev:
LaScrooge skrev:Min kjole er virkelig smuk og sidder perfekt, men ALT for lang. Selv med 15 cm hæle er den for lang! Og jeg tror ikke det vil se godt ud at forkorte den. Så skulle jeg fjerne hele nederste læg og der er ikke rigtig nogen garanti for, at det vil se godt ud :gruble:


Jeg kan godt se det for mig at forkorte den der hvor jeg tror den rammer gulvet med nuværende hælhøjde men helt at fjerne det nederste lag tror jeg ikke vil være pænt


Det kan måske virke, men jeg synes også det er lidt risikabelt. Hvis det slet ikke spiller kan jeg ikke returnere den og den kan godt være svær at videresælge, så jeg tror sgu ikke jeg tør.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 15072
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1197
Likede indlæg: 25428

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf sigge » 14. feb 2020, 12:18

LaScrooge skrev:
Spjaerten skrev:
LaScrooge skrev:Min kjole er virkelig smuk og sidder perfekt, men ALT for lang. Selv med 15 cm hæle er den for lang! Og jeg tror ikke det vil se godt ud at forkorte den. Så skulle jeg fjerne hele nederste læg og der er ikke rigtig nogen garanti for, at det vil se godt ud :gruble:


Jeg kan godt se det for mig at forkorte den der hvor jeg tror den rammer gulvet med nuværende hælhøjde men helt at fjerne det nederste lag tror jeg ikke vil være pænt


Det kan måske virke, men jeg synes også det er lidt risikabelt. Hvis det slet ikke spiller kan jeg ikke returnere den og den kan godt være svær at videresælge, så jeg tror sgu ikke jeg tør.


Jeg er enig med Spjaerten, men jeg kan sagtens følge din tankegang. Kan du ikke prøve at lave en interimistisk oplægning med knappenåle, så det giver et billede af, om det ser helt skørt ud med den længde?

Men den gule er også vild flot. Så hvis du er mest tilpas med det, synes jeg bare, du skal returnere flæse-skønheden og købe den gule i stedet.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7591
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24684

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf LaScrooge » 14. feb 2020, 14:56

Jeg har faktisk også denne festlige, vintage culotte i guldlamé, som jeg kom til at tage 500 billeder af mig selv i :-D Med lidt tape i siderne kommer jeg ikke til at flashe boobs og den har ventet på en anledning. Måske kan jeg have den med som skiftedragt til når der skal danses senere.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf Stitch » 14. feb 2020, 15:10

LaScrooge skrev:Jeg har faktisk også denne festlige, vintage culotte i guldlamé, som jeg kom til at tage 500 billeder af mig selv i :-D Med lidt tape i siderne kommer jeg ikke til at flashe boobs og den har ventet på en anledning. Måske kan jeg have den med som skiftedragt til når der skal danses senere.


Skønne billeder :D :dåne:

Men den er da virkelig fin - den skal du da have på!
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17538
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3620
Likede indlæg: 42860

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf LaMariposa » 18. feb 2020, 13:45

Faldt lige over denne her på Boozt, og synes den kunne være ret fin til et forårsbryllup.

https://m.boozt.com/dk/da/in-wear/hayde ... up=listing
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3260
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12452

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf Joe » 18. feb 2020, 19:34

Nu er det mig, der spørger om hjælp! Jeg synes jeg har kigget meget, men endnu ikke fundet noget. Så...
Skal til bryllup i starten af sommeren, jeg er brudens familie (dvs gift med hendes bror.) Det er ved et badehotel, og tror folk dresser op, uden det er galla. (Min mand undtaget, han elsker det at købe tøj meget meget lidt.)
Jeg kan godt lide at være i lyse og festlige farver. Så min kjole skal ikke være sort eller i andre tunge farver. Jeg vil gerne være hot i den, men er jo på familieholdet, så heller ikke for sexet, tænker jeg. Jeg er for klodset til lange kjoler og for ubetænksom til korte kjoler. Så det kører.

Jeg har vedhæftet et billede hvor man måske kan ane min kropsbygning. Jeg har former, jeg er glade for at man kan se. Jeg er til gengæld ked af at mit fedt har det med at samle sig foran på min mave, så jeg ser gravid ud. Så de to ting tænker jeg også ind, når jeg kigger kjole.

Er der nogen der keder sig og vil give den et skud?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7591
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24684

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf LaScrooge » 19. feb 2020, 13:35

LaScrooge skrev:Jeg overvejer denne i stedet. Jeg er ret begejstret for farven og blomsterprintet.

BilledeBillede


Hvilke sko ville gå til denne kjole? De må max være 6 cm, men gerne have platform (dog ikke wedge) og de skal nok ikke have en stilethæle, da den kommer til at synke ned i græsset.

Vil gerne undgå sort, marineblå og hvid.
Elsker ankelcuffs og laser cut.

Jeg bruger str 36, hvis nogen tænker at de lige ved hvad der kunne være hot til.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7789
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19145

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf Hunkat » 19. feb 2020, 13:50

LaScrooge skrev:Jeg overvejer denne i stedet. Jeg er ret begejstret for farven og blomsterprintet.

BilledeBillede


Husk at tage højde for det relativ høje slids foran. Det er min erfaring at man rigtig hurtigt kan komme til at vise både ben og trusser i den slags slidser :genert:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
ajnaM
Indlæg: 10114
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 27697

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf ajnaM » 19. feb 2020, 13:52

LaScrooge skrev:
LaScrooge skrev:Jeg overvejer denne i stedet. Jeg er ret begejstret for farven og blomsterprintet.

BilledeBillede


Hvilke sko ville gå til denne kjole? De må max være 6 cm, men gerne have platform (dog ikke wedge) og de skal nok ikke have en stilethæle, da den kommer til at synke ned i græsset.

Vil gerne undgå sort, marineblå og hvid.
Elsker ankelcuffs og laser cut.

Jeg bruger str 36, hvis nogen tænker at de lige ved hvad der kunne være hot til.


Eeej, den er flot! :love:

Jeg ville gå nude og ville overveje ballerinaer. Jeg har været MEGET begejstret for dem her fra H&M. https://www2.hm.com/da_dk/productpage.0586955032.html

Udklip.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7591
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24684

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf LaScrooge » 19. feb 2020, 13:53

Hunkat skrev:
LaScrooge skrev:Jeg overvejer denne i stedet. Jeg er ret begejstret for farven og blomsterprintet.

BilledeBillede


Husk at tage højde for det relativ høje slids foran. Det er min erfaring at man rigtig hurtigt kan komme til at vise både ben og trusser i den slags slidser :genert:


Jeg må anskaffe mig nogle anstændige mamelukker :-D
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15467

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf HappyPaww » 19. feb 2020, 14:16

Du skal da have grønne sko på :love:

Fx denne: https://www.growingfeet.dk/shop/billi-b ... 7506p.html

Billede
3
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3260
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12452

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf Joe » 19. feb 2020, 18:09

Nu tager jeg muligvis sorgerne/glæderne på forskud. Men har klikket en kjole hjem, der kommer en af dagene. Hvis den ikke er for lys i virkeligheden, og hvis den sidder godt, skal jeg muligvis finde tilbehør til nedenstående kjole.
Og i så fald: Hvad dækker jeg mine arme med, hvis der ikke er varmt? Jeg blev personligt gift i en kjole, der var lige så ærmefattig som denne, et par uger på året før det her bryllup, og der havde jeg ikke brug for noget der dækkede armene på et eneste tidspunkt undtagen da vi skulle hjem fra festen kl 6 om morgenen. Men så heldige er vi ikke nødvendigvis med vejret her.
Jeg har tidligere brugt femine blazere til lignende kjoler, men jeg synes bare ikke denne her kjole, hvis den passer mig, skriger “kombiner mig gerne med en fucking blazer!” (Man kan ikke se det på billedet, men jeg tror denne kjole er typen der bander ret meget.)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3

Tilbage til "Mode"