Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Bella
Kort karma: 6
Likede indlæg: 37

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Bella » 16. aug 2019, 09:16

Er der nogen der har et par Chelsea boots som har erfaring med om skaftet helt øverst kan udvides lidt på en eller anden måde? Eventuelt en skomager ?

Jeg er velsignet med de ikke tyndeste ben, og når de så strammer ind i toppen, så ser det bare helt forkert ud!
0
ajnaM
Kort karma: 448
Likede indlæg: 10170

Indlægaf ajnaM » 16. aug 2019, 14:43

Bella skrev:Er der nogen der har et par Chelsea boots som har erfaring med om skaftet helt øverst kan udvides lidt på en eller anden måde? Eventuelt en skomager ?

Jeg er velsignet med de ikke tyndeste ben, og når de så strammer ind i toppen, så ser det bare helt forkert ud!

Min erfaring er, at elastikken løsner sig, når man har gået dem til. Jeg har ret store lægge, og det ser altid helt åndssvagt ud i starten - men efter lidt tid passer de.

... at det så ikke altid er det bedste sted at 'skære' mine lægge er en anden snak. Ankelstøvler bliver bare aldrig helt gode for mine ben.
0
Bella

Indlægaf Bella » 16. aug 2019, 14:56

ajnaM skrev:
Bella skrev:Er der nogen der har et par Chelsea boots som har erfaring med om skaftet helt øverst kan udvides lidt på en eller anden måde? Eventuelt en skomager ?

Min erfaring er, at elastikken løsner sig, når man har gået dem til. Jeg har ret store lægge, og det ser altid helt åndssvagt ud i starten - men efter lidt tid passer de.

... at det så ikke altid er det bedste sted at 'skære' mine lægge er en anden snak. Ankelstøvler bliver bare aldrig helt gode for mine ben.

Så de ender med ikke at sidde helt stramt til benet? Så må jeg bare bide det k mig i den tid det varer. Mangler så frygteligt sådan et par støvler ,men sætter dem altid hen igen fordi det ser så dumt ud. Jeg prøver! Det var da skønt at høre, når jeg har gået og bandet af mine skanker de sidste par dage :kys:
0
Bella

Indlægaf Bella » 27. aug 2019, 11:46

Er der nogen som har set denne strik fra Pieces nogen steder ? Kan slet ikke finde den på nettet!
0
Bella

Indlægaf Bella » 27. aug 2019, 11:47

Nu med billede! :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
StripesAddict
Kort karma: 106
Likede indlæg: 905

Indlægaf StripesAddict » 2. sep 2019, 09:32

Så en pige forleden med en virkelig fin halskæde. Vedhænget var rundt i hamret guld, alá den på billedet, men lidt mindre. På pladen sad en lille perle.

Er der nogen der ved, hvilket mærke den kan have været fra?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
MilleMercy
Kort karma: 35
Likede indlæg: 452

Indlægaf MilleMercy » 5. sep 2019, 20:00

Er der nogen, der ved hvad det betyder, når en Nelly ordre på to ting, ser ud til at være afsendt med kun den ene ting? Er det fordi den anden ting er annulleret/udsolgt?
Jeg har ikke fået en mail om det og det fulde beløb står som bekræftet under ‘Mine ordrer’, men som sagt kun med den ene ting afsendt :gruble:
0
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 255
Likede indlæg: 2674

Indlægaf Knirkemis » 10. sep 2019, 11:40

StripesAddict skrev:Så en pige forleden med en virkelig fin halskæde. Vedhænget var rundt i hamret guld, alá den på billedet, men lidt mindre. På pladen sad en lille perle.

Det ligner Maanesten. De har i hvert fald meget i den stil :)
0
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 10. sep 2019, 13:19

Knirkemis skrev:
StripesAddict skrev:Så en pige forleden med en virkelig fin halskæde. Vedhænget var rundt i hamret guld, alá den på billedet, men lidt mindre. På pladen sad en lille perle.

Tak! :) jeg har kigget men kan simpelthen ikke finde den model på deres hjemmeside.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 255
Likede indlæg: 2674

Indlægaf Knirkemis » 11. sep 2019, 10:14

StripesAddict skrev:
Knirkemis skrev:

Tak! :) jeg har kigget men kan simpelthen ikke finde den model på deres hjemmeside.

Orit Elhanati laver også mange af de dér hamrede guldsmykker. Måske er det der fra. Men så er prislejet jo også lidt et andet ;)
0
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 12. sep 2019, 09:03

Knirkemis skrev:
StripesAddict skrev:
Knirkemis skrev:

Orit Elhanati laver også mange af de dér hamrede guldsmykker. Måske er det der fra. Men så er prislejet jo også lidt et andet ;)

Altså det må gerne være dyrere end maanesten (det er en gave ifm. afsluttet uddannelse), men Orit Elhanati-niveau er måske lige i overkanten :D tak dog.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1458
Likede indlæg: 5838

Indlægaf Spjaerten » 14. sep 2019, 09:37

Kan man mon selv små rense en ruskinds jakke?
Den et ved at være gammel og er vel lidt små nusset
Kan en hårdt opvredet klud mon gå?
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 299
Likede indlæg: 5819

Indlægaf Tilly » 14. sep 2019, 10:39

Kan den være fra Enamel, denne minder lidt om din beskrivelse, dog med en sten og ikke en perle https://enamel.dk/collections/halskaede ... -925s-gp-m
1
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 230
Likede indlæg: 5370

Indlægaf Misantropen » 14. sep 2019, 11:13

Spjaerten skrev:Kan man mon selv små rense en ruskinds jakke?

Jeg vil anbefale en børste til ruskind i stedet.

Hvis der er pletter er det ikke sikkert det er nok, men hvordan de skal fjernes afhænger af hvad de er kommet af.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1458
Likede indlæg: 5838

Indlægaf Spjaerten » 14. sep 2019, 13:42

Misantropen skrev:
Spjaerten skrev:Kan man mon selv små rense en ruskinds jakke?

Jeg vil anbefale en børste til ruskind i stedet.

Hvis der er pletter er det ikke sikkert det er nok, men hvordan de skal fjernes afhænger af hvad de er kommet af.

Det er ikke noget specifikt / konkret. Det kam være alt muligt - den ser nærmest coated ud nogle steder af gennemsigtig/klar indtørret klister lign noget
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Mode"