Plussize-tråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 881
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 10881

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. aug 2019, 21:31

Har i set Zizzis nye lingeri?

Ifht at jeg synes en del af deres tøj, og badetøj, er forholdsvis dyrt, så er jeg virkelig positivt overrasket over prisen på deres BH'er, som i den grad giver konkurrence til Change.

Jeg tænker ihvertfald jeg snart skal forbi en butik og kigge lidt på det :D
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Trappestige
Kort karma: 151
Likede indlæg: 2561

Indlægaf Trappestige » 13. aug 2019, 21:39

Madam Pomfrey skrev:Har i set Zizzis nye lingeri?

Ifht at jeg synes en del af deres tøj, og badetøj, er forholdsvis dyrt, så er jeg virkelig positivt overrasket over prisen på deres BH'er, som i den grad giver konkurrence til Change.

Jeg synes ikke priserne er meget billigere end hos Change. Change kører nærmest med rabatter non-stop, så jeg tror ikke at jeg nogensinde har givet fuld pris for en bh der. Senest fik jeg en bh til 630 kr. gratis fordi der var 3 for 2 og ellers plejer jeg at købe med 30-40%.

Men jeg synes det er dejligt at der kommer flere ind i kampen til os storbarmede - nogle af Zizzis ser ret fine ud, så jeg skal klart prøve. Også selvom jeg umiddelbart synes at pasformen ser lidt off ud, på nogle af billederne, men altså prøves skal de. Jeg kan i øvrigt ikke se, om det er alle butikker der får undertøjet?
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. aug 2019, 21:47

Trappestige skrev:

Jeg synes ikke priserne er meget billigere end hos Change. Change kører nærmest med rabatter non-stop, så jeg tror ikke at jeg nogensinde har givet fuld pris for en bh der. Senest fik jeg en bh til 630 kr. gratis fordi der var 3 for 2 og ellers plejer jeg at købe med 30-40%.

Men jeg synes det er dejligt at der kommer flere ind i kampen til os storbarmede - nogle af Zizzis ser ret fine ud, så jeg skal klart prøve. Også selvom jeg umiddelbart synes at pasformen ser lidt off ud, på nogle af billederne, men altså prøves skal de. Jeg kan i øvrigt ikke se, om det er alle butikker der får undertøjet?

Ja change har ofte en eller anden form for rabat... 3 sæt for 2 sæts pris, og så løber det jo alligevel op i 1000kr+
Men jeg blev stadig positivt overrasket over en pris på 250-350 kr for en BH v. Zizzi, jeg havde regnet med fra 400 og opefter.

jeg har ikke luret hvilke butikker der fører undertøjet endnu, men gik ud fra det ville komme ud i nogle af de fysiske butikker.
Jeg gider ihvertfald ikke online køb med mindre jeg er 100 procent sikker på størrelsen.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Patience
Kort karma: 48
Likede indlæg: 1226

Indlægaf Patience » 13. aug 2019, 21:51

Jeg har også kigget på det nye Zizzi undertøj. Jeg synes det er kedeligt. Der er et par af bh'erne der er okay, men jeg synes det er ærgerligt med sådan nogle kæmpe trusser - det er ikke noget jeg kommer til at gå med.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Aquadorable
Kort karma: 179
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2121

Indlægaf Aquadorable » 14. aug 2019, 04:06

Jeg synes faktisk, Zizzi-undertøjet er pænt :) Men det sælges kun online.
1
:love:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 803
Likede indlæg: 14618

Indlægaf Persnikedy » 14. aug 2019, 04:56

Det findes vist kun online, desværre.
Jeg er dog også pænt imponeret over deres priser å¨bherne
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 554
Likede indlæg: 11073

Indlægaf sigge » 14. aug 2019, 07:15

Jeg bestilte en glat T-shirt BH fra Zizzi's nye kollektion. Jeg må indrømme, at jeg ikke gad at måle mig, så jeg satsede og bestilte den størrelse, jeg bruger i PrimaDonna. Jeg modtog den i går, og den er for stor i omkredsen og for lille i skålen, så jeg skulle nok have målt mig. Umiddelbart syntes jeg, kvaliteten føltes OK, men jeg syntes dog at stropperne var lidt til den smalle side. Jeg kan godt lidt en lidt bred strop til en stor barm, så stroppen ikke skærer sig ind i skulderen. Jeg kan ikke umiddelbart få en stor nok skålstørrelse, så jeg returnerer den bare og køber ikke en ny. Jeg kunne ellers vældigt godt lide prisen, men jeg må nok bare indse, at PrimaDonna for altid har ødelagt alle andre mærker for mig.

Lige præcis med lingeri synes jeg, det kunne være ret relevant, at man havde mulighed for at prøve det i butikkerne, fordi pasform er så vigtig.
4
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
musling
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1323

Indlægaf musling » 14. aug 2019, 07:40

Jeg synes generelt BH'er er en belastning at købe.
For mig er det altid svært at finde den rette størrelse. Skål-størrelse kan jeg godt finde og omkredsen også - men ikke i samme BH. Og finder jeg endelig noget, der matcher min "normale" størrelse, så passer den alligevel ikke på mig.
Jeg har brugt Plaisir i mange år. Der kan jeg stole på størrelsen og det passer hver gang. Det gør dog også, at mit undertøj altid er ens, men heldigvis har jeg fundet et sted, hvor jeg kan få andre farver end bare sort og hvid.

Jeg giver vist 350-400 kr for en BH. Omkring 200 for matchende trusser. Av ja, det er dyrt, når undertøjsskuffen skal fyldes..
0
Trappestige
Kort karma: 151
Likede indlæg: 2561

Indlægaf Trappestige » 14. aug 2019, 08:20

Jeg køber aldrig matchende trusser. Også selvom de VIRKELIG gerne vil sælge mig nogle hos Change. Sidst spurgte hun seriøst mindst 10 gange og hun dobbelttjekkede to gange MENS jeg var ved at taste min dankortkode ved betalingen. Pisse irriterende! :lol: Men Sloggi sidder altså bare bedst. ;)

Jeg synes også det er virkelig svært med BH-størrelser når man skal købe fra et andet mærke online. Change kører jo lidt andre størrelser end de fleste mærker og derfor er det svært at sammenligne. Jeg har tit villet bestille nogle hjem fra eksempelvis England, men gider ikke bøvle med at købe og sende retur flere gange, indtil jeg finder den rette størrelse og model. Min størrelse er stort set altid udsolgt på nul komma fem i de modeller jeg kan lide hos Change, så jeg har også været rigtig træt af at bruge den samme i et par år. Heldigvis var jeg heldig sidst og fik 3 virkelig pæne, nye modeller.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1440
Likede indlæg: 5781

Indlægaf Spjaerten » 14. aug 2019, 08:29

Jeg har det så stramt med, et par alm ens farvede trusser, uden nogen dikkedarer skal koste 200kr hos change.
Havde også en meget irriterende ekspedient, der ikke kunne forstå jeg ikke skulle ha trusser med , til en basis bh forleden.
2
Tryk på * :slem:
SurSødSovs
Kort karma: 255
Likede indlæg: 2953

Indlægaf SurSødSovs » 14. aug 2019, 09:04

Jeg kan godt lide trusserne. Jeg kan ikke lide små trusser, når min numse er stor.
3
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1703
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 22260
Kontakt:

Indlægaf Ado » 14. aug 2019, 11:00

SurSødSovs skrev:Jeg kan godt lide trusserne. Jeg kan ikke lide små trusser, når min numse er stor.

Det samme her. Faktisk ville jeg blive irriteret, hvis plus size trusser var små.
3
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 132
Likede indlæg: 2580

Indlægaf JessicaD » 14. aug 2019, 12:40

Jeg synes også, det ser fint ud mange af dem! Især den helt glatte bh er fin. Er der flere, som har prøvet dem og kan fortælle, hvordan de er i str ifht andre mærker - fx change?
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. aug 2019, 17:55

Ado skrev:
SurSødSovs skrev:Jeg kan godt lide trusserne. Jeg kan ikke lide små trusser, når min numse er stor.

Det samme her. Faktisk ville jeg blive irriteret, hvis plus size trusser var små.

Jojo, men derfor må de da gerne være lidt lækre og sexede.
Savner at kunne få en fin string i min str. - change har et begrænset udvalg, men det går dog.
Jeg købte nogle billige men fine trusser på asos for et års tid siden, og det er blonde over hele "bagsiden" og jeg elsker dem.
Føler mig feminin og lækker i dem, og ikke så mormor agtig ;)
alm. trusser kan sagtens bruges, hipsters o.l. men udvalget er ikke fantastisk synes jeg.
1
Aquadorable
Kort karma: 179
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2121

Indlægaf Aquadorable » 14. aug 2019, 18:07

Madam Pomfrey skrev:
Ado skrev:

Jojo, men derfor må de da gerne være lidt lækre og sexede.
Savner at kunne få en fin string i min str. - change har et begrænset udvalg, men det går dog.
Jeg købte nogle billige men fine trusser på asos for et års tid siden, og det er blonde over hele "bagsiden" og jeg elsker dem.
Føler mig feminin og lækker i dem, og ikke så mormor agtig ;)
alm. trusser kan sagtens bruges, hipsters o.l. men udvalget er ikke fantastisk synes jeg.

I Zizzi-kollektionen er der et par trusser med blonde på hele bagdelen :)
1
:love:

Tilbage til "Mode"