Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Purple » 19. mar 2019, 09:55

Den her kjole fra Lauren Ralph Lauren - totalt forårsfarve-frisk! :klap:

Jeg må erkende, at jeg virkelig nyder , at jeg kan tage det tøj på jeg har lyst til - og ikke det jeg kan passe.. Husker stadig, tydeligt, da jeg vejede 20 kg mere.. Har lige haft taget 5-7 kg på af dem igen, og dem har jeg lige smidt igen. Jeg har det bare så meget bedre, når min krop lige er nede på en vis vægt, eller derunder.. og jeg er god ved mig selv samtidig vel at mærke! (ikke nupo osv, som jeg gjorde engang :genert: )

Har lige været ude at løbe her til morgen.. normalt er jeg faktisk ikke fan af det - og har ikke løbet laaaaaang tid... men.. det var faktisk rart i dag! :banan: :banan2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
28
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Purple » 20. mar 2019, 07:58

Ups.. Der røg lige en kjole mere med.. :lun:

Jeg er i gang med uddannelse - har snart eksamen - og jeg syntes jeg manglede lidt tøj som både var lækkert og imødekommende, ikke for business-agtigt - men bare pænt og som giver et godt førstehåndsindtryk, og som er "mig" - og jeg ELSKER kjoler som disse :love2: :blomst:

https://www.boozt.com/dk/da/lauren-ralp ... 7/18605147
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Purple 21. mar 2019, 08:15, rettet i alt 1 gang.
13
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf topmadras3 » 20. mar 2019, 22:25

Purple sikke en flot grøn kjole hvordan er den i størrelsen :blomst:
1
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Purple » 21. mar 2019, 07:09

topmadras3 skrev:Purple sikke en flot grøn kjole hvordan er den i størrelsen :blomst:
Tak :blush2:

Den grønne har jeg i str 6 - den khaki i 4. Den grønne kunne jeg måske godt have haft i 4 også, men 6 er også fint. Der er meget stretch i dem. Når det er stretch svinger jeg typisk mellem 36 og 40 - men reelt er jeg vist en 40 over hofterne.

Men generelt - så er de store i str. Jeg bestilte kjolerne hjem i 3 str hver, og tog den der passede mig :banan2:

Men str 4 eller 6 er vist det der svarer til en str 38-40 pga strech osv :)
0
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Purple » 21. mar 2019, 13:58

Lige denne besked må helst ikke quotes :blush2:

Jeg har fået nogle virkelig søde besked efter mine opslag herinde, tusind tak! :lun:

Tog lige et billede i dag af mig selv i kjolen jeg blandt andet viste herinde, til at sætte op med "før og efter" - fra da jeg havde det værst i 2012 (for jeg havde det virkelig dårligt dengang inden i - tiltrods for det store smil) - og frem til nu.... Det er ikke hokus pokus der er sket siden da... Det er heller ikke baseret på rå viljestyrke... Det er et mentalt arbejde med mig selv, som aldrig stopper, fordi jeg ikke ønsker det skal stoppe - Jeg har i stedet gjort det til et berigende og udviklende flow , i stedet for at være destruktivt for både min krop, og mit sind! :blomst:

Som en del af Jer herinde ved gennem årene på debatten - både her og den gamle, så har vægten været et kæmpe problem for mig tidligere... en konstant kamp, som jeg forsøgte at vinde over med viljestyrke, stædighed og følelsen af, at hvis ikke det sker nu, så er jeg intet.. jeg følte mig som den største fiasko.. lod overvægten styre alt omkring mig.. Det var det eneste jeg kunne tale om, det eneste jeg kunne have fokus på... :tie:

Det har ændret sig... markant! Vægten vil altid have en dynamik i livet - i hvert fald hos mig - men jeg er blevet i stand til at mærke mig selv... mærke mine behov... stå ved mine behov.. reflektere... være tilstede i de følelser jeg får løbende... vise mig selv omsorg, uden at det sker igennem mad, som min krop ikke har brug for... Det betyder ikke, at alt er legende let konstant - jeg er ikke blevet en robot :devil2: Men det betyder, at jeg har lært at lytte til min krop, mærke efter og bare være i følelsen, uden at dulme den med mad.. Være bevidst om mine behov... vise mig selv omsorg.. Jeg lovede mig selv, efter mit vægttab, at jeg aldrig nogensinde igen ville gå på en skrap kur... fx. nupo, som jeg ellers kørte en heftig kur med også, og tabte mig - for at tage samtlige kg på igen + vennerne der fulgte med - aldrig igen ville jeg byde mig selv det, ikke byde min krop det - ikke byde mit sind det... Phew, alt det jeg har budt min krop... ulovlige slankepiller, hvor jeg pludselig ikke kunne mærke min venstre arm... sult/overspisning... Spise i smug... sukkertrip med et hjerte der bare bankede der ud af når jeg ikke kunne holde de regler, som jeg satte op for mig selv.... Det skulle være slut med enten eller tankegang, strenge kure, kostplaner og lignende... og sådan har det været siden! :rock:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
32
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11591
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18649

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf PaleSeptember » 21. mar 2019, 14:50

Jeg klikkede 3 par jeans fra Esprit hjem fra Zalando den anden dag, for jeg var glad for deres jeans, før jeg tog på. Jeg var i tvivl om str., så jeg bestilte et par str. 32, et par str. 33 og et par str. 34. Dem i str. 33 passer bedst, de 2 andre kan jeg godt få på, men de er strammere (selv dem i str. 34 - wtf?).
Jeg beholder nok disse i str. 33, og så er jeg bare stolt over, at jeg kunne komme i et par jeans i str. 32 efter at have været oppe i en str. 48 (altså ikke jeans str. men i Zizzi tøj).

Billede
11
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf achillaxedprune » 21. mar 2019, 16:14

Hvor er I seje begge 2!
4
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf DetSorteCirkus » 24. mar 2019, 18:57

x 2

Billede
2
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3226

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf flicka » 25. mar 2019, 10:08

Skjorte m. dino-print - ASOS:
Billede

Converse All Star Ox i skind:
Billede
4
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27371

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf ajnaM » 26. mar 2019, 18:06

Stilletter fra Acne og kjole fra Stine Goya

Billede

Billede
8
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Anilara » 27. mar 2019, 16:03

Samsøe Samsøe
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Knirkemis » 27. mar 2019, 20:25

Øreringe :love: Det er mit første køb på Vestiaire Collective, så jeg er spændt på hvor lang tid der går, før de kommer.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Fræksak » 27. mar 2019, 20:43

Jeg poster aldrig i dette forum, for jeg går - som Purple også er inde på længere oppe - i det tøj, jeg kan passe og ikke i det, jeg synes er fedt (fordi jeg er mega tyk og 100 gange tykkere end Purple var iø).

Nå men det var ikke det, jeg ville sige. Jeg ville vise de sko, jeg får leveret i morgen. De koster en formue, og jeg regner ikke med at beholde mere end højst det ene par, men jeg har set reklamer for Roccamore så længe, at nu må det altså prøves af. Jeg kan SLET ikke stå for de grønne, men jeg forestiller mig, at jeg (med min meget tunge krop) bedre kan fungere med de grå.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Knirkemis » 28. mar 2019, 12:24

Fræksak skrev:Jeg poster aldrig i dette forum, for jeg går - som Purple også er inde på længere oppe - i det tøj, jeg kan passe og ikke i det, jeg synes er fedt (fordi jeg er mega tyk og 100 gange tykkere end Purple var iø).

Nå men det var ikke det, jeg ville sige. Jeg ville vise de sko, jeg får leveret i morgen. De koster en formue, og jeg regner ikke med at beholde mere end højst det ene par, men jeg har set reklamer for Roccamore så længe, at nu må det altså prøves af. Jeg kan SLET ikke stå for de grønne, men jeg forestiller mig, at jeg (med min meget tunge krop) bedre kan fungere med de grå.

De grønne er virkelig flotte. Hvad koster de?
0
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27371

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf ajnaM » 28. mar 2019, 13:15

Nyt fra Stine Goya-lagersalg. :love: Og SÅ skal jeg vist til at pakke det dankort væk... :genert:

Billede

Billede
11
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Mode"