Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 697
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 4610

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Vira » 3. okt 2018, 09:25

FormerlyKnownAs skrev:
lillebjoern skrev:
Vira skrev:
lillebjoern skrev:Jeg har købt en taske hos Neye til 1199,-. Den var nedsat med 20%, og havde derfor en nypris på 1999,-. Jeg skulle lige ind og finde et billede af den i går, og kan nu se, at den står til 999,-. Jeg har ikke taget mærket af tasken - har dog taget fyldet ud - og har både kvittering, garantibevis, dustbag, m.m. Kan jeg godt gå ind i en Neye-butik og sige, at jeg gerne vil returnere min taske og købe den igen til 999,-? Og ikke mindst... er det lidt for nærigt? Vil de rynke på næsen af mig? :genert:

Selvfølgelig kan du det :D Men ja de vil sikkert rynke på næsen af mig, det har jeg i hvert fald oplevet flere gange i andre butikker, det må man bare vælge at være ligeglad med :lol: :fløjt:

Det er i øvrigt den taske, du spurgte til... kan informere om, at den nu står til 999,- :D

Altså link den lige så man kan se :D

Jeg har ikke linket :lol: :lol2:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 386
Likede indlæg: 4268

Indlægaf lillebjoern » 3. okt 2018, 09:55

1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Lalana
Kort karma: 58
Likede indlæg: 837

Indlægaf Lalana » 4. okt 2018, 14:46

Nu spørger jeg måske dumt men... imprægnering af uldjakke? Er det noget i gør/ kender til?
Det er ikke som sådan en stor uldfrakke men en tyndere overgangs uldjakke, som jeg netop har købt og er virkelig glad for. Min søster nævnte så at jeg jo kunne imprægnere den, men vidste ikke lige nærmere hvordan man gjorde, havde bare hørt om det.

Google er slet ikke til nogen hjælp synes jeg, faktisk kan jeg slet ikke finde andet end noget man kan vaske sit uldtøj med i vaskemaskinen og det er ikke lige relevant.

Har i prøvet at gøre det og evt med hvad?
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 386
Likede indlæg: 4268

Indlægaf lillebjoern » 4. okt 2018, 17:00

Så fik jeg byttet tasken... og damen var meget lidt serviceminded, men ved ikke, om hun altid var sådan eller fordi jeg skulle bytte taskerne om :D Men er glad for, at jeg fik det gjort. Nu håber jeg ikke den bliver sat yderligere ned :sur:
6
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 697
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 4610

Indlægaf Vira » 4. okt 2018, 17:34

Jeg har kigget lidt efter en ny taske, en i læder, sort og til at bære over skulderen. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har købt en taske så jeg ved slet ikke hvor jeg skal kigge :lol: Har endnu ikke fundet noget, har i nogen forslag? Har kigget neye, zalando, bubbleroom, asos, magasin og vist et par andre af de mere gængse sider. Alle forslag er velkomne :D
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 38
Likede indlæg: 975

Indlægaf Misantropen » 6. okt 2018, 18:48

Lalana skrev:Nu spørger jeg måske dumt men... imprægnering af uldjakke? Er det noget i gør/ kender til?
Det er ikke som sådan en stor uldfrakke men en tyndere overgangs uldjakke, som jeg netop har købt og er virkelig glad for. Min søster nævnte så at jeg jo kunne imprægnere den, men vidste ikke lige nærmere hvordan man gjorde, havde bare hørt om det.

Google er slet ikke til nogen hjælp synes jeg, faktisk kan jeg slet ikke finde andet end noget man kan vaske sit uldtøj med i vaskemaskinen og det er ikke lige relevant.

Har i prøvet at gøre det og evt med hvad?

Der står lidt herunder :)

Vaskemiddel: https://www.koogko.dk/ulrich-nat-rlich- ... ing-250-ml

Vaskeanvisning: http://herretoej-online.dk/rens-din-uld ... jemme.html
1

Beklager savefejl. Mine biller er i stykker.

Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 6. okt 2018, 19:14

Hvad svarer H&M's herrestørrelser til sammenlignet med deres damestørrelser?

Jeg skal købe nogle sweatshorts så hvis jeg tager udgangspunkt i en str 46(damestørrelse) hvad skal jeg så vælge i deres herrestørrelser?

Jeg kender kun til deres damestørrelser, men de svinger jo ret meget i sig selv. Det samme gør de i de generelle størrelsestabeller med damestørrelser vs. herrestørrelser jeg kan finde.
0

Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 424
Likede indlæg: 7799

Indlægaf HappyPaww » 6. okt 2018, 19:20

Misantropen skrev:Hvad svarer H&M's herrestørrelser til sammenlignet med deres damestørrelser?

Jeg skal købe nogle sweatshorts så hvis jeg tager udgangspunkt i en str 46(damestørrelse) hvad skal jeg så vælge i deres herrestørrelser?

Jeg kender kun til deres damestørrelser, men de svinger jo ret meget i sig selv. Det samme gør de i de generelle størrelsestabeller med damestørrelser vs. herrestørrelser jeg kan finde.

Tænker at en XL vil passe.
1
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 6. okt 2018, 19:26

HappyPaww skrev:
Misantropen skrev:Hvad svarer H&M's herrestørrelser til sammenlignet med deres damestørrelser?

Og hvad når det er tal?
0

Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 424
Likede indlæg: 7799

Indlægaf HappyPaww » 6. okt 2018, 20:20

Misantropen skrev:
HappyPaww skrev:

Og hvad når det er tal?

Det aner jeg ikke, men kunne hellernikke forestille mig at de har tal-størrelser på sweat-shorts :gruble:
0
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 6. okt 2018, 20:58

HappyPaww skrev:
Misantropen skrev:
HappyPaww skrev:

Og hvad når det er tal?

Det aner jeg ikke, men kunne hellernikke forestille mig at de har tal-størrelser på sweat-shorts :gruble:

Det fremgik bare at deres bukser går op til str 62, hvilket undrede mig da deres damestørrelser går op til nogle og halvtreds. Min mobil frøs på deres hjemmeside så jeg kunne ikke undersøge om det kun var nogle bestemte modeller det gjaldt for, så måske nogen herinde vidste det.

Jeg tager chancen, tak :D
0

LidtLakrids
Kort karma: 3
Likede indlæg: 50

Indlægaf LidtLakrids » 8. okt 2018, 10:40

Nogen der kan anbefale gode sorte thermo leggings? :)
0
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 10. okt 2018, 21:25

Kan man se et eller andet sted ved Zalando hvilke produkter man har bedt om at få besked om når de er tilgængelige igen? Og gerne så man også kan afmelde det igen.

Jeg har sjovt nok kun fået de beskeder de sidste par dage efter jeg har lavet andre ordrer, men dog uafhængigt af tidspunktet på døgnet :rulle:
0

Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1956

Indlægaf Knirkemis » 13. okt 2018, 13:55

Jeg har meget længe overvejet, at købe en ring hos Jewlscph, og har kigget meget på en bestemt én på deres webshop. Lige nu har de 40% på alt i deres butik i Hellerup, så igår tog jeg derud og havde sat mig for at købe én.
Men hold nu op, hvor så de bare anderledes ud live, end på billederne på nettet. De virkede skrøbelige og sjusket lavet, så det var lidt en skuffelse. Jeg har godt hørt om hele Mai Manniche versus familien fra Bryggen, men har egentlig tænkt at begge sider er lidt usympatiske, og har derfor ikke helt forholdt mig til det. Men noget siger mig, at smykkerne måske faktisk er af lidt dårlig kvalitet.

Så nu vil jeg gerne finde en tilsvarende ring fra en anden designer. Og som ikke koster spidsen af en jetjager. Har I nogle gode bud på, hvor jeg skal lede?
Kan I se billedet? :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 520
Likede indlæg: 11473

Indlægaf Sangius » 13. okt 2018, 16:02

Knirkemis skrev:Jeg har meget længe overvejet, at købe en ring hos Jewlscph, og har kigget meget på en bestemt én på deres webshop. Lige nu har de 40% på alt i deres butik i Hellerup, så igår tog jeg derud og havde sat mig for at købe én.
Men hold nu op, hvor så de bare anderledes ud live, end på billederne på nettet. De virkede skrøbelige og sjusket lavet, så det var lidt en skuffelse. Jeg har godt hørt om hele Mai Manniche versus familien fra Bryggen, men har egentlig tænkt at begge sider er lidt usympatiske, og har derfor ikke helt forholdt mig til det. Men noget siger mig, at smykkerne måske faktisk er af lidt dårlig kvalitet.

Så nu vil jeg gerne finde en tilsvarende ring fra en anden designer. Og som ikke koster spidsen af en jetjager. Har I nogle gode bud på, hvor jeg skal lede?
Kan I se billedet? :lol:

https://smykkebutikken.com/shop/rosetri ... 2TEALw_wcB

Den her måske?
0

Tilbage til "Mode"