Er der nogen af jer, der bruger bambustøj?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 4320
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 46181

Er der nogen af jer, der bruger bambustøj?

Indlægaf kidkomb » 30. jul 2021, 08:10

Jeg vil gerne, inden jeg nævner firmanavne, kraftigt understrege at jeg INTET har med firmaerne at gøre. På nogen som helst måde.
Jeg faldt over deres trustpilot og da både min mand og jeg mangler gode sokker og underbukser, så er jeg fristet til at prøve.
Jeg synes dog ikke det er billigt, så jeg efterlyser konkrete erfaringer. Især omkring deres størrelser og holdbarheden efter mange vask (og det fremgår ikke på trustpilot)
Det er Bambuni og Bambustøj.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler
Man som i jeg
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster
limitededition
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1225

Re: Er der nogen af jer, der bruger bambustøj?

Indlægaf limitededition » 30. jul 2021, 08:25

Vi har købt JBS undertøj i bambus fra bambustøj.dk flere gange. Det er super hurtig levering og aldrig nogen ballade. Det er det billigste vi har fundet dem til, det er noget dyrere i feks tøjeksperten, hvor vi startede med at købe til min mand. Og de holder længe uden at gå i stykker, som de almindelige JBS gjorde for ham.
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 30. jul 2021, 08:26

limitededition skrev:Vi har købt JBS undertøj i bambus fra bambustøj.dk flere gange. Det er super hurtig levering og aldrig nogen ballade. Det er det billigste vi har fundet dem til, det er noget dyrere i feks tøjeksperten, hvor vi startede med at købe til min mand. Og de holder længe uden at gå i stykker, som de almindelige JBS gjorde for ham.

Er de blødere end almindelige boxers? Min mand bruger Björn Borg og hver gang vi har prøvet noget andet, så er han gået tilbage til dem.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler
Man som i jeg
Patience
Kort karma: 71
Likede indlæg: 2695

Indlægaf Patience » 30. jul 2021, 08:34

Jeg købte for noget tid siden 10 par bambus sokker. De er vidunderligt bløde og behagelige at have på men desværre synes jeg ikke de er ret holdbare - der er allerede gået huli 2 eller 3 og jeg har måske haft dem i 3/4 år. Men det kan jo være jeg bare har fået købt dem for billigt - det var ikke fra nogen af de firmaer du nævner.
Og lækre er de, så jeg kunne sagtens finde på at prøve et andet mærke en gang.
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 1035
Likede indlæg: 9828

Indlægaf achillaxedprune » 30. jul 2021, 08:35

Jeg har brugt bambustøj.dk og det var uden problemer. Jeg er selv skiftet til bambus-sokker fra Decoy. De holder ikke så godt som almindelige bomuldssokker, men jeg synes, de er blødere. Jeg har dem her: https://bambustøj.dk/produkt/3-par-bamb ... er-i-sort/

Min mand har også skiftet til bambussokker og t-shirt. T-shirts er fra JBS. Også her er erfaringen, at det ikke holder lige så længe, men det er super blødt og lækkert.
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 30. jul 2021, 08:37

Patience skrev:Jeg købte for noget tid siden 10 par bambus sokker. De er vidunderligt bløde og behagelige at have på men desværre synes jeg ikke de er ret holdbare - der er allerede gået huli 2 eller 3 og jeg har måske haft dem i 3/4 år. Men det kan jo være jeg bare har fået købt dem for billigt - det var ikke fra nogen af de firmaer du nævner.

Det er også den oplevelse jeg har med nogle sokker jeg købte i UK. De er VIDUNDERLIGE! Men blev meget hurtigt fnuldrede at se på og jeg mistænker dem for ikke at holde super længe.
0
Man som i jeg
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 30. jul 2021, 08:38

achillaxedprune skrev:Jeg har brugt bambustøj.dk og det var uden problemer. Jeg er selv skiftet til bambus-sokker fra Decoy. De holder ikke så godt som almindelige bomuldssokker, men jeg synes, de er blødere. Jeg har dem her: https://bambustøj.dk/produkt/3-par-bamb ... er-i-sort/

Min mand har også skiftet til bambussokker og t-shirt. T-shirts er fra JBS. Også her er erfaringen, at det ikke holder lige så længe, men det er super blødt og lækkert.

Det er også den erfaring jeg har gjort mig med bomuldssokker fra et engelsk mærke.
Men hey, siden du har Decoy sokker, kan du så svare mig på om de strammer om benet? De er med rul, ikke? Jeg har brede lægge og jeg storhader, når sokker strammer om benet, fordi jeg får hævede ben, når jeg arbejder.
0
Man som i jeg
Patience
Kort karma: 71
Likede indlæg: 2695

Indlægaf Patience » 30. jul 2021, 08:47

kidkomb skrev:
Patience skrev:Jeg købte for noget tid siden 10 par bambus sokker. De er vidunderligt bløde og behagelige at have på men desværre synes jeg ikke de er ret holdbare - der er allerede gået huli 2 eller 3 og jeg har måske haft dem i 3/4 år. Men det kan jo være jeg bare har fået købt dem for billigt - det var ikke fra nogen af de firmaer du nævner.

Det er også den oplevelse jeg har med nogle sokker jeg købte i UK. De er VIDUNDERLIGE! Men blev meget hurtigt fnuldrede at se på og jeg mistænker dem for ikke at holde super længe.

Ja det er præcis det der er sket med mine - de fnulrer og så går der hul i dem. Og det er så ærgeligt for de er virkelig som du skriver vidunderlige. Da jeg først fik dem på proklamerede jeg til min kærestes store morskab at mine fødder var "kommet hjem" :lol:
2
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 1035
Likede indlæg: 9828

Indlægaf achillaxedprune » 30. jul 2021, 09:17

kidkomb skrev:
achillaxedprune skrev:Jeg har brugt bambustøj.dk og det var uden problemer. Jeg er selv skiftet til bambus-sokker fra Decoy. De holder ikke så godt som almindelige bomuldssokker, men jeg synes, de er blødere. Jeg har dem her: https://bambustøj.dk/produkt/3-par-bamb ... er-i-sort/

Det er også den erfaring jeg har gjort mig med bomuldssokker fra et engelsk mærke.
Men hey, siden du har Decoy sokker, kan du så svare mig på om de strammer om benet? De er med rul, ikke? Jeg har brede lægge og jeg storhader, når sokker strammer om benet, fordi jeg får hævede ben, når jeg arbejder.

De strammer slet ikke og kan udvides en del. Jeg har dem på lige nu, og når jeg hiver i dem, kan jeg i hvert fald have dobbelt så store ben og stadig passe dem. Og ja, de har ikke nogen elastik for oven, så hvis du hæver op, så tror jeg, at de ville være rigtig gode til dig. Jeg har i hvert fald ikke oplevet at de strammede (hvilket andre strømper godt har kunne).
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
limitededition
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1225

Indlægaf limitededition » 30. jul 2021, 09:42

kidkomb skrev:
limitededition skrev:Vi har købt JBS undertøj i bambus fra bambustøj.dk flere gange. Det er super hurtig levering og aldrig nogen ballade. Det er det billigste vi har fundet dem til, det er noget dyrere i feks tøjeksperten, hvor vi startede med at købe til min mand. Og de holder længe uden at gå i stykker, som de almindelige JBS gjorde for ham.

Er de blødere end almindelige boxers? Min mand bruger Björn Borg og hver gang vi har prøvet noget andet, så er han gået tilbage til dem.

Ja de er meget blødere. Og også bedre kvalitet synes jeg. Min mand har problemer med at der går hul i skridtet hurtigt ved almindelig bomuld, og de her holder omkring 2 år med en ugentlig vask/hveranden uge. :)
1
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 30. jul 2021, 10:08

limitededition skrev:
kidkomb skrev:

Ja de er meget blødere. Og også bedre kvalitet synes jeg. Min mand har problemer med at der går hul i skridtet hurtigt ved almindelig bomuld, og de her holder omkring 2 år med en ugentlig vask/hveranden uge. :)

Det problem har min mand også. Jeg tror vi prøver, tak! :banan:
1
Man som i jeg
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 316
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 6219

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 21. okt 2021, 09:38

Faldt lige over den her tråd og kan egentlig godt anbefale Bambustøj.dk. Jeg købte t-shirts, tanktops og tights/underbukser fra JBS og jeg er godt tilfreds med det hele.
Var blevet lidt træt af de høje priser for kvalitetsunderbukser, så købte en 6-pack med de absolut billigste på Zalando. Kylede dem alle ud efter 2 mdr. :lol: Så fandt jeg den her JBS 6-pack på Bambustøj.dk for 419 kr. og de har indtil nu været rigtig lækre.

De hvide t-shirts er godt nok lige lovlig gennemsigtige, så en kombi med tanktop og t-shirt fungerer bedst :D
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 1211
Likede indlæg: 18241

Indlægaf Madam Pomfrey » 21. okt 2021, 09:53

min kæreste har jbs boxers i bambus, de er mega lækre, og hans oplevelse er også at de holder bedre end alm. bomuld.
Og så har jeg købt en stak strømper i coop, de er lækre bløde, og jeg oplever ikke de er i dårligere kvalitet end alm. billige strømper.

jeg har også et par t-shirts af bambus, mener de blev købt i bilka, lækre i kvaliteten.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 21. okt 2021, 10:28

Tak for jeres svar! :blomst:
0
Man som i jeg
avdotja
Kort karma: 461
Likede indlæg: 11027

Indlægaf avdotja » 22. okt 2021, 10:12

Jeg har et par t-shirts’s fra JBL. De er super bløde, men er lynhurtigt blevet fnulret/slidte at se på. Og de er MAX blevet vasket 10 gange (ved 20-40 grader).
1

Tilbage til "Mode"