Stofbind sælges

Vil du sælge dine hjemmelavede produkter, eller gamle sager fra loftet, kan du gøre det her.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9017
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Purple Haze » 4. sep 2016, 21:46

Allmost_Famous skrev:
Purple Haze skrev:
Hvad bliver det for 10 trusseindlæg incl porto?

Jeg har disse prints klar, men det er kun de to sidste, hvor der er fem ens, og du har jo allerede dem med røde blomster. Jeg har diverse mørkt stof, jeg kan sy af, men hvis du vil have sendt i aften/morgen, kan jeg ikke nå at sy nye :)

Porto bliver kr. 27, så det ville blive 327 i det hele :)

V

Behøver ikke få dem med det samme, så vil hellere vente til der er 5 ens.
De andensidste blå vil være fine.
Og så nogle andre mørke der er 5 af.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 5. sep 2016, 08:07

Purple Haze skrev:
Allmost_Famous skrev:
Purple Haze skrev:
Hvad bliver det for 10 trusseindlæg incl porto?

Jeg har disse prints klar, men det er kun de to sidste, hvor der er fem ens, og du har jo allerede dem med røde blomster. Jeg har diverse mørkt stof, jeg kan sy af, men hvis du vil have sendt i aften/morgen, kan jeg ikke nå at sy nye :)

Porto bliver kr. 27, så det ville blive 327 i det hele :)

V

Behøver ikke få dem med det samme, så vil hellere vente til der er 5 ens.
De andensidste blå vil være fine.
Og så nogle andre mørke der er 5 af.

Ok, så får jeg syet fem ens trusseindlæg i mørke farver til dig :)
Skriver lige privat når de er klar.
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Stofbind sælges

Indlægaf kidkomb » 9. sep 2016, 21:34

Ej, men så giv mig dem da!
Jeg får aldrig taget mig sammen til at sy nogen og jeg kan ikke have det her svampe-helvede!

Hvad mon jeg skal have?
Jeg bløder 3 dage. To af dagene ret kraftigt de fleste gange.
Jeg har brug for to natbind som nærmest går om på ryggen :lol: Altså ret langt bagtil.
Og så nogle normale dagsbind.
Jeg har en oplevelse med mine stoftrusseindlæg (som vistnok er PUL) at de kører rundt og de folder sig som en pølse. Det er ret ubehageligt.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 10. sep 2016, 07:34

kidkomb skrev:Ej, men så giv mig dem da!
Jeg får aldrig taget mig sammen til at sy nogen og jeg kan ikke have det her svampe-helvede!

Hvad mon jeg skal have?
Jeg bløder 3 dage. To af dagene ret kraftigt de fleste gange.
Jeg har brug for to natbind som nærmest går om på ryggen :lol: Altså ret langt bagtil.
Og så nogle normale dagsbind.
Jeg har en oplevelse med mine stoftrusseindlæg (som vistnok er PUL) at de kører rundt og de folder sig som en pølse. Det er ret ubehageligt.

Hvor meget, du skal bruge, kommer an på lidt forskelligt. Bruger du også kop? Kan du vaske hver dag, eller vil du have til hele din cyklus?
Ved meget kraftig blødning går jeg selv med natbind om dagen, både fordi de er længere, men især fordi de altså suger meget mere end dagsbindene.
Mine natbind går ikke just om på ryggen :lol: Men de er ca. 29 cm, og jeg vil anbefale dig at måle det i dine trusser, så du kan vurdere om den længde ville være passende, inden du går ud og kaster en masse penge efter de bind. Jeg kan godt lave dem i en anden længde, så det er fjollet at bruge nogle, der ikke sidder godt på dig. Overvej i øvrigt et efterfødselsbind til natten - de er meget brede i enderne, så blodet fordeler mig mere jævnt inden det ryger helt bagtil, er min erfaring.
Ja, PUL som bagside på trusseindlæg har det med at skøjte. Det oplever jeg ikke på de længere bind, men jeg hører, det er lidt forskelligt fra person til person.
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Stofbind sælges

Indlægaf kidkomb » 10. sep 2016, 09:40

Jeg kigger lige på det, tak :D
Er lige færdig med mens nu, så jeg har heldigvis lidt tid at løbe på :D
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Maria86 » 14. sep 2016, 14:10

Stofbind nemlig ret gode. Jeg tilbyder ikke mit underliv andet ind stofbind. Jeg 12 og jeg bruger dem fordi jeg ikke har det røde. og jeg vasker dem på 95 med for vask :D
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Stofbind sælges

Indlægaf kidkomb » 16. sep 2016, 10:33

Allmost_Famous skrev:
kidkomb skrev:Ej, men så giv mig dem da!
Jeg får aldrig taget mig sammen til at sy nogen og jeg kan ikke have det her svampe-helvede!

Hvad mon jeg skal have?
Jeg bløder 3 dage. To af dagene ret kraftigt de fleste gange.
Jeg har brug for to natbind som nærmest går om på ryggen :lol: Altså ret langt bagtil.
Og så nogle normale dagsbind.
Jeg har en oplevelse med mine stoftrusseindlæg (som vistnok er PUL) at de kører rundt og de folder sig som en pølse. Det er ret ubehageligt.

Hvor meget, du skal bruge, kommer an på lidt forskelligt. Bruger du også kop? Kan du vaske hver dag, eller vil du have til hele din cyklus?
Ved meget kraftig blødning går jeg selv med natbind om dagen, både fordi de er længere, men især fordi de altså suger meget mere end dagsbindene.
Mine natbind går ikke just om på ryggen :lol: Men de er ca. 29 cm, og jeg vil anbefale dig at måle det i dine trusser, så du kan vurdere om den længde ville være passende, inden du går ud og kaster en masse penge efter de bind. Jeg kan godt lave dem i en anden længde, så det er fjollet at bruge nogle, der ikke sidder godt på dig. Overvej i øvrigt et efterfødselsbind til natten - de er meget brede i enderne, så blodet fordeler mig mere jævnt inden det ryger helt bagtil, er min erfaring.
Ja, PUL som bagside på trusseindlæg har det med at skøjte. Det oplever jeg ikke på de længere bind, men jeg hører, det er lidt forskelligt fra person til person.

Hvis du nu har nogen i dit "de blev sgu lidt skæve"-kasse, som er en smule for lange, så vil jeg rigtig gerne købe dem. 33-35 ville vist være den ideelle længde.
Er efterfødselsbindende længere?
Jeg vil gerne kunne have til hele min cyklus, men hvis den fortsætter som den er nu, så er det heller ikke mere end 2½ dag og så plet for resten.
Så, erhm, 6 dagsbind og 2 nat/efterfødselsbind tror jeg?

Jeg sad og tænkte på at de skøjter rundt og så tænkte jeg, at man da egentlig kunne sy to magneter ind i sådan et trusseindlæg. Ikke i flapperne, men simpelthen på undersiden af bindet og så i den ene flap. (Og så alm tryk-luk i flapperne også) Sådan så magneten holder bindet fast på plads i trusserne?
Det kræver en stærk magnet, men ideen virker god synes jeg?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 16. sep 2016, 13:51

kidkomb skrev:Hvis du nu har nogen i dit "de blev sgu lidt skæve"-kasse, som er en smule for lange, så vil jeg rigtig gerne købe dem. 33-35 ville vist være den ideelle længde.
Er efterfødselsbindende længere?
Jeg vil gerne kunne have til hele min cyklus, men hvis den fortsætter som den er nu, så er det heller ikke mere end 2½ dag og så plet for resten.
Så, erhm, 6 dagsbind og 2 nat/efterfødselsbind tror jeg?

Jeg sad og tænkte på at de skøjter rundt og så tænkte jeg, at man da egentlig kunne sy to magneter ind i sådan et trusseindlæg. Ikke i flapperne, men simpelthen på undersiden af bindet og så i den ene flap. (Og så alm tryk-luk i flapperne også) Sådan så magneten holder bindet fast på plads i trusserne?
Det kræver en stærk magnet, men ideen virker god synes jeg?

Det store efterfødselsbind er omtrent 33 cm. Men det er altså ikke noget problem at lave nogle ekstra lange bind, det tager bare lidt tid hver gang, der skal bruges noget, der ikke er en del af det færdige lager.
Hos mig ville tre dagsbind ikke være nok til en hel dag, men jeg bløder så også en del.
I forhold til det med magneterne, ville jeg nok være lidt tilbageholdende. Det kan ikke være godt sådan med vaskemaskine og tumbler, tænker jeg? :gruble: Og så tror jeg, det vil være lidt ubehageligt at gå med. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Stofbind sælges

Indlægaf kidkomb » 30. sep 2016, 10:07

Allmost_Famous skrev:
kidkomb skrev:Hvis du nu har nogen i dit "de blev sgu lidt skæve"-kasse, som er en smule for lange, så vil jeg rigtig gerne købe dem. 33-35 ville vist være den ideelle længde.
Er efterfødselsbindende længere?
Jeg vil gerne kunne have til hele min cyklus, men hvis den fortsætter som den er nu, så er det heller ikke mere end 2½ dag og så plet for resten.
Så, erhm, 6 dagsbind og 2 nat/efterfødselsbind tror jeg?

Jeg sad og tænkte på at de skøjter rundt og så tænkte jeg, at man da egentlig kunne sy to magneter ind i sådan et trusseindlæg. Ikke i flapperne, men simpelthen på undersiden af bindet og så i den ene flap. (Og så alm tryk-luk i flapperne også) Sådan så magneten holder bindet fast på plads i trusserne?
Det kræver en stærk magnet, men ideen virker god synes jeg?

Det store efterfødselsbind er omtrent 33 cm. Men det er altså ikke noget problem at lave nogle ekstra lange bind, det tager bare lidt tid hver gang, der skal bruges noget, der ikke er en del af det færdige lager.
Hos mig ville tre dagsbind ikke være nok til en hel dag, men jeg bløder så også en del.
I forhold til det med magneterne, ville jeg nok være lidt tilbageholdende. Det kan ikke være godt sådan med vaskemaskine og tumbler, tænker jeg? :gruble: Og så tror jeg, det vil være lidt ubehageligt at gå med. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl.

Nogle magneter er lavet til at kunne holde til vask og sådan, så dem kan man sagtens bruge. Men det kan godt være de er lidt dyre jo :genert:

Nå, men nu skal jeg altså få bestilt!
Jeg vil gerne bede om 8 dagsbind så og så 2 lange natbind. Eller efterfødsels. I don't know. Hvis de kan være 35 cm ville det være rigtig dejligt :banan:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 30. sep 2016, 10:58

kidkomb skrev:Nogle magneter er lavet til at kunne holde til vask og sådan, så dem kan man sagtens bruge. Men det kan godt være de er lidt dyre jo :genert:

Nå, men nu skal jeg altså få bestilt!
Jeg vil gerne bede om 8 dagsbind så og så 2 lange natbind. Eller efterfødsels. I don't know. Hvis de kan være 35 cm ville det være rigtig dejligt :banan:

Personligt har jeg ikke et behov for det med magneterne, men man kan selvfølgelig prøve at lege lidt med det en dag. Det kan jeg overveje videre.

De der natbind/efterfødselsbind, er det dem med bue på, du mener? Hvis du ikke har brug for buerne, men "bare" vil have mere længde på, så vil det være billigere for dig, at jeg laver nogle natbind, bare længere. Det kommer lidt an på hvordan du bløder. Ved ikke om det giver mening for andre end mig? :genert:

Dagsbind har jeg klar (hvis du er ligeglad med farver), men efterfødselsbind og specialbind laver jeg først når der er bestilling, så der går lige et par dage.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Stofbind sælges

Indlægaf kidkomb » 30. sep 2016, 12:31

Allmost_Famous skrev:
kidkomb skrev:Nogle magneter er lavet til at kunne holde til vask og sådan, så dem kan man sagtens bruge. Men det kan godt være de er lidt dyre jo :genert:

Nå, men nu skal jeg altså få bestilt!
Jeg vil gerne bede om 8 dagsbind så og så 2 lange natbind. Eller efterfødsels. I don't know. Hvis de kan være 35 cm ville det være rigtig dejligt :banan:

Personligt har jeg ikke et behov for det med magneterne, men man kan selvfølgelig prøve at lege lidt med det en dag. Det kan jeg overveje videre.

De der natbind/efterfødselsbind, er det dem med bue på, du mener? Hvis du ikke har brug for buerne, men "bare" vil have mere længde på, så vil det være billigere for dig, at jeg laver nogle natbind, bare længere. Det kommer lidt an på hvordan du bløder. Ved ikke om det giver mening for andre end mig? :genert:

Dagsbind har jeg klar (hvis du er ligeglad med farver), men efterfødselsbind og specialbind laver jeg først når der er bestilling, så der går lige et par dage.

Det giver mening :D Og ja, natbind med lidt ekstra-længde er helt fint. Det "breder sig" ikke på den måde :genert:
Og yay :banan:
Jeg er grønkartoffelsalat med farver. Smæk bare i hvad du har og gerne fra den skæve kasse :blomst:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 30. sep 2016, 17:29

kidkomb skrev:Det giver mening :D Og ja, natbind med lidt ekstra-længde er helt fint. Det "breder sig" ikke på den måde :genert:
Og yay :banan:
Jeg er grønkartoffelsalat med farver. Smæk bare i hvad du har og gerne fra den skæve kasse :blomst:

Så får jeg lige lavet et mønster til ekstra lange natbind. De kommer til at koste 60 kroner stykket. Det er stadig billigere end efterfødselsbindene :)

Jeg må lige få taget et kig på mine frasorterede bind. "Den skæve kasse". Det kan jeg godt li' :D
2
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Stofbind sælges

Indlægaf kidkomb » 30. sep 2016, 17:53

Allmost_Famous skrev:
kidkomb skrev:Det giver mening :D Og ja, natbind med lidt ekstra-længde er helt fint. Det "breder sig" ikke på den måde :genert:
Og yay :banan:
Jeg er grønkartoffelsalat med farver. Smæk bare i hvad du har og gerne fra den skæve kasse :blomst:

Så får jeg lige lavet et mønster til ekstra lange natbind. De kommer til at koste 60 kroner stykket. Det er stadig billigere end efterfødselsbindene :)

Jeg må lige få taget et kig på mine frasorterede bind. "Den skæve kasse". Det kan jeg godt li' :D

Åh, Gud, det var først dét det gik op for mig at jeg godt kunne tale om mit ene bryst :nerve:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 30. sep 2016, 17:58

kidkomb skrev:Åh, Gud, det var først dét det gik op for mig at jeg godt kunne tale om mit ene bryst :nerve:

:lol:
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 6. okt 2016, 12:12

Tester søges.

Jeg er i gang med at lege lidt med at bruge Zorb og skjult PUL (og muligvis en anden type syninger), og i den forbindelse kunne jeg godt bruge en til at teste enten 1 x trusseindlæg + natbind eller 1 x dagsbind + natbind. Du betaler kun porto, men forpligter dig så til gengæld til at komme med feedback på følgende ting: sugeevne, tykkelse, lækagesikkerhed, varme, og generelt indtryk. For at få en reel sammenligning, skal du altså være vant til at bruge bind med mikrofiber/frotté - men de behøver ikke være købt hos mig. En, der bløder meget, vil være at foretrække.
Testbind vil blive lavet og sendt af sted i den kommende uge.

Redigeret: tester fundet :)
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:

Tilbage til "Salg"