Stofbind sælges

Vil du sælge dine hjemmelavede produkter, eller gamle sager fra loftet, kan du gøre det her.
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 23. mar 2017, 18:28

Så er der handlet lidt mørkt stof igen :)
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Stofbind sælges

Indlægaf 2SHY » 23. mar 2017, 20:14

Jeg overvejer om jeg skal prøve at springe på trusseindlæggene :gruble: Jeg sveder som en gal mellem benene (og er måske heller ikke altid helt tæt fornemmer jeg :( ) så jeg får med jævne mellemrum gnavesår mellem benene op mod skridtet :(

Så måske trusseindlæg kunne være en løsning? :gruble:

Hvad skal du have for 8-10 stk?

Farverne er hip som hap for mig, for det er alligevel kun mig der skal se dem :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 23. mar 2017, 21:27

2SHY skrev:Jeg overvejer om jeg skal prøve at springe på trusseindlæggene :gruble: Jeg sveder som en gal mellem benene (og er måske heller ikke altid helt tæt fornemmer jeg :( ) så jeg får med jævne mellemrum gnavesår mellem benene op mod skridtet :(

Så måske trusseindlæg kunne være en løsning? :gruble:

Hvad skal du have for 8-10 stk?

Farverne er hip som hap for mig, for det er alligevel kun mig der skal se dem :)

Trusseindlæg koster 30 kroner stykket :)

Men hvis du er bekymret for om du holder tæt, så er trusseindlæg nok ikke det rigtige for dig. Eller jo, hvis de får et lag pul, så er de vandtætte, men ellers er de bedre egnet til blod/udflåd. I stedet for så mange trusseindlæg kunne du evt prøve et par natbind, som suger noget mere, og hvor du så ikke skal skifte mange gange i løbet af en dag.
Uanset hvad, hvis det er til inkontinens, skal der pul til.
Til sved er det nok lidt en smagssag hvad man foretrækker. Jeg bruger så godt som aldrig mine trusseindlæg, fordi jeg bedre kan lide de længere bind. Omvendt kender jeg kvinder, som nærmest udelukkende bruger trusseindlæg.

Og så ville jeg nok ikke starte med så mange, hvis du ikke ved om det overhovedet er noget for dig. Det er nok her, mit manglende forretningsgen manifesterer sig, men det ville dæleme være ærgerligt hvis du havde kastet en masse penge efter noget, der ikke hjalp på det, du ledte efter. Måske skulle du starte med at prøve f.eks et trusseindlæg, et dagsbind, og et natbind?
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Stofbind sælges

Indlægaf 2SHY » 23. mar 2017, 21:36

Allmost_Famous skrev:
2SHY skrev:Jeg overvejer om jeg skal prøve at springe på trusseindlæggene :gruble: Jeg sveder som en gal mellem benene (og er måske heller ikke altid helt tæt fornemmer jeg :( ) så jeg får med jævne mellemrum gnavesår mellem benene op mod skridtet :(

Så måske trusseindlæg kunne være en løsning? :gruble:

Hvad skal du have for 8-10 stk?

Farverne er hip som hap for mig, for det er alligevel kun mig der skal se dem :)

Trusseindlæg koster 30 kroner stykket :)

Men hvis du er bekymret for om du holder tæt, så er trusseindlæg nok ikke det rigtige for dig. Eller jo, hvis de får et lag pul, så er de vandtætte, men ellers er de bedre egnet til blod/udflåd. I stedet for så mange trusseindlæg kunne du evt prøve et par natbind, som suger noget mere, og hvor du så ikke skal skifte mange gange i løbet af en dag.
Uanset hvad, hvis det er til inkontinens, skal der pul til.
Til sved er det nok lidt en smagssag hvad man foretrækker. Jeg bruger så godt som aldrig mine trusseindlæg, fordi jeg bedre kan lide de længere bind. Omvendt kender jeg kvinder, som nærmest udelukkende bruger trusseindlæg.

Og så ville jeg nok ikke starte med så mange, hvis du ikke ved om det overhovedet er noget for dig. Det er nok her, mit manglende forretningsgen manifesterer sig, men det ville dæleme være ærgerligt hvis du havde kastet en masse penge efter noget, der ikke hjalp på det, du ledte efter. Måske skulle du starte med at prøve f.eks et trusseindlæg, et dagsbind, og et natbind?

Natbind synes jeg er vildt lange og ubehagelige. Dem blev jeg aldrig rigtig venner med da jeg prøvede den slags, for jeg følte lidt det var som at have en ble på

Det er ikke de vilde mængder der kommer. Et normalt bind plejer fint at kunne holde en hel dag uden at der er behov for at skifte, så derfor tænker jeg nok mest i baner af et bind eller indlæg pr dag og så lidt backup så jeg kan samle sammen og vaske en gang om ugen

Jeg tror mest jeg tænkte trusseindlæg fordi jeg bedre kan lide "vingerne" på dem :) Jeg tænker at de almindelige bind måske kommer til at skøjte lidt rundt hvis de kun sidder sammen et enkelt sted :gruble: Hvis det giver mening? :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 23. mar 2017, 21:45

Altså, trusseindlæggene sidder også kun sammen et sted... :gruble: Jeg synes nu ikke, nogle af bindene skøjter - medmindre bagsiden er af f.eks pul.

Men som du beskriver det, kunne det nok sagtens være det rigtige. Jeg har bare før lavet bind til en kvinde med inkontinens, og der skulle godt med sug og pul i, men hvis det ikke er sådan noget full-blown, er det selvfølgelig noget andet :)
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Stofbind sælges

Indlægaf 2SHY » 23. mar 2017, 22:01

Allmost_Famous skrev:Altså, trusseindlæggene sidder også kun sammen et sted... :gruble: Jeg synes nu ikke, nogle af bindene skøjter - medmindre bagsiden er af f.eks pul.

Men som du beskriver det, kunne det nok sagtens være det rigtige. Jeg har bare før lavet bind til en kvinde med inkontinens, og der skulle godt med sug og pul i, men hvis det ikke er sådan noget full-blown, er det selvfølgelig noget andet :)

Jo men på indlæggene starter vingerne i den fulde længde mens det på bindene er mere midt på. På almindelige bind synes jeg godt det kan komme til at skøjte lidt selvom der er klister til at få det til at sidde fast

Full-blown er det heldigvis ikke :) Det er mere dryp her og der og ikke en tår her og der. Jeg tror såmænd godt jeg kunne bruge det samme bind en lille halv dags tid mere hvis det ikke var fordi jeg synes det vil være lidt småklamt i længden
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 23. mar 2017, 22:16

Ja, hvis man foretrækker hyppige skift, giver det ikke mening at have mere sug end højst nødvendigt :)

Hvis du foretrækker en bestemt type vinger eller andet, må du selvfølgelig sige til, så laver jeg gerne et mønster til det. Og ellers er der jo de her standardbind, jeg laver :)
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Stofbind sælges

Indlægaf 2SHY » 23. mar 2017, 22:22

Jeg vender lige tilbage i morgen :) Jeg burde ligge og sove for længe siden :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 24. mar 2017, 07:04

2SHY skrev:Jeg vender lige tilbage i morgen :) Jeg burde ligge og sove for længe siden :)

Det kender jeg godt :genert:

Du siger bare til :)
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 26. mar 2017, 17:53

Så er der masser af trusseindlæg (bomuld, frotté, og polarfleece).

Fleecen fandt jeg på tilbud, så der kommer lige lidt mængderabat på trusseindlæg en periode: køb fem, få et ekstra gratis :)
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 27. mar 2017, 17:34

Tester søges:

Jeg er ved at lave mønstre til bind med bredere vinger, og har foreløbig lavet et til dagsbind. Natbindet kommer nok til at have nogenlunde samme proportioner.

Jeg foretrækker en tester, der har prøvet mine normale stofbind, men andre stofbind kan også gå. Jeg vil gerne have feedback på i hvilket omfang, bindet skøjter, i forhold til de andre vinger.

Du kan selv vælge af de farver og prints, jeg allerede har. Du vælger også selv om du vil teste et dags- eller natbind (jeg vil gerne have testet begge dele, så hvis der er i hvert fald to frivillige, vil det være fint :) )
Du betaler kun portoen.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4426
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7303

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Neenah » 27. mar 2017, 17:46

Jeg vil godt teste :) Samtidig vil jeg gerne købe et par trusseindlæg også - mønstret er ligemeget, så længe det er en mørk farve.

Sjovt nok, så oplever jeg oftere at bløde igennem dagbindene end igennem trusseindlæggene. Det undrer mig lidt.
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 27. mar 2017, 17:54

Neenah skrev:Jeg vil godt teste :) Samtidig vil jeg gerne købe et par trusseindlæg også - mønstret er ligemeget, så længe det er en mørk farve.

Sjovt nok, så oplever jeg oftere at bløde igennem dagbindene end igennem trusseindlæggene. Det undrer mig lidt.

Vil du teste dags- eller natbind? :)

Du oplever at bløde igennem stofbind? Sådan igennem-igennem? Der skal alligevel en del til, og/eller godt tryk på. Er det f.eks i forbindelse med, at du cykler, så der bliver trykket godt til? Det undrer nemlig også mig lidt :gruble:
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4426
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7303

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Neenah » 27. mar 2017, 18:09

Allmost_Famous skrev:
Neenah skrev:Jeg vil godt teste :) Samtidig vil jeg gerne købe et par trusseindlæg også - mønstret er ligemeget, så længe det er en mørk farve.

Sjovt nok, så oplever jeg oftere at bløde igennem dagbindene end igennem trusseindlæggene. Det undrer mig lidt.

Vil du teste dags- eller natbind? :)

Du oplever at bløde igennem stofbind? Sådan igennem-igennem? Der skal alligevel en del til, og/eller godt tryk på. Er det f.eks i forbindelse med, at du cykler, så der bliver trykket godt til? Det undrer nemlig også mig lidt :gruble:


Gerne dagsbind :)

Jep - der går ikke lang tid, vel en 4-5 timer eller sådan noget. Men måske man bare skal skifte oftere når det er stofbind? Altså, det er ikke sådan blodbad, men det går i hvert fald gennem selve bindet og smitter af i undertøjet. Det er bare ved normal brug, uden nogen særlig aktivitet. Jeg bløder ikke ret meget, og jeg har endnu ikke oplevet at bløde igennem trusseindlæggene - kun dagsbindene.
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 27. mar 2017, 18:31

Neenah skrev:Gerne dagsbind :)

Jep - der går ikke lang tid, vel en 4-5 timer eller sådan noget. Men måske man bare skal skifte oftere når det er stofbind? Altså, det er ikke sådan blodbad, men det går i hvert fald gennem selve bindet og smitter af i undertøjet. Det er bare ved normal brug, uden nogen særlig aktivitet. Jeg bløder ikke ret meget, og jeg har endnu ikke oplevet at bløde igennem trusseindlæggene - kun dagsbindene.

Ej, hvor spøjst! :stoned:

Måske er det fordi sugefladen i trusseindlæggene er en my bredere, og blodet derfor når at fordele sig mere i siden, og ikke kun i længden? :gruble: Det kan også være meget forskelligt alt efter hvor, man bløder. Altså om man er en af dem, der bløder ét sted, eller om det ligesom fordeler sig jævnt i hele længden. Ved ikke om det giver mening?

Fire-fem timer tænker jeg ellers lyder ok, men det er selvfølgelig træls hvis det er oftere end du ellers ville have skiftet engangsbind? Personligt holder stofbind markant længere her end engangsbind og tamponer gjorde, men det er jo en ringe trøst. Hvis du lige husker mig på det når du bestiller (testbind + hvad du ellers snakkede om), så drøner jeg lige et ekstra bind med i kuverten som plaster på såret. Er det ok? :)
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:

Tilbage til "Salg"