Stofbind sælges

Vil du sælge dine hjemmelavede produkter, eller gamle sager fra loftet, kan du gøre det her.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14343

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Mangoness » 29. mar 2018, 08:25

Ava skrev:Da jeg læste tråden tænkte jeg ved mig selv, at det lød ret overdrevet, at almindelige bind og tamponer skulle kunne påvirke mens så meget, men da jeg selv de sidste mange år har blødt som det stockholmske blodbad, blev jeg enig med mig selv om, at det da i hvert fald ikke kunne skade at prøve.

Jeg er overrasket og rystet, jeg har min mens på 3. dag nu,hvor det plejer at være værst (sorry for TMI) og jeg bløder næsten ikke, har meget minimale smerter og er ikke blevet det monster, jeg plejer at være i de 5 dage.

Jeg er overbevist og vender ikke tilbage til almindelige bind igen.


Jeg misunder samtlige af jer, som har oplevet en forandring. Jeg er stadig oppe på 7 dage :whine:


Vi har også en generel tråd til emnet - selvom den har været lidt inaktiv :genert:

http://www.debatten.net/forum/viewtopic ... 7&start=60
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Sorenspige
Indlæg: 7047
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 966
Likede indlæg: 9300

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Sorenspige » 31. mar 2018, 18:24

Dikus skrev:Jeg plejede at bruge en halv pakke natbind og en pakke lange bind samt enkelte almindrlige.

Denne gang har jeg brugt tre natbind og seks almindelige. Og jeg har ikke blod ud over det hele om natten og behøver ikke skifte bind om natten

Det sagt, så kunne jeg godt tænke mig fem natbind og fem almindelige - min stakkels mor føler sig udenfor. Jeg er dog i tvivl om, hvilke størrelser, hun vil have.


Har du en meget ung mor? Hvis hun stadig har menstruation :genert:.
0
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2889
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8196

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Fru Himmelblå » 15. sep 2019, 16:37

Nu er det lang tid siden sidste indlæg, men tænkte om du måske stadig syer og sælger stofbind?
1
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
SourPuss
Indlæg: 24
Tilmeldt: 1. jun 2016, 11:25
Kort karma: 9
Likede indlæg: 49

Re: Stofbind sælges

Indlægaf SourPuss » 24. sep 2019, 17:59

Frøken Himmelblå skrev:Nu er det lang tid siden sidste indlæg, men tænkte om du måske stadig syer og sælger stofbind?


Hej,
Hun syer ikke for tiden, der er lidt for travlt i hverdagen (hun er min BFF ;) ).
Men hvis det har interesse, så må du gerne sende mig en privat besked, så vil jeg gerne sy til dig.
0
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2296
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 91
Likede indlæg: 2257

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Elverpigen » 17. nov 2019, 19:10

Jeg vil godt springe ud i at bestille 4 stk trusseindlæg, når der kommer gang i produktionen igen :)

De indlæg, som jeg plejer at bruge, er 15 cm, så gerne de lidt kortere "outliers" fra bunken (jf de 17 cm i starten af tråden).

Jeg har præference for 2 stk lyse + 2 stk mørke farver, men det betyder ikke så meget.

Pb med adresse og efterfølgende mobilepay, eller hvordan er proceduren?
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Stofbind sælges

Indlægaf Allmost_Famous » 18. nov 2019, 05:15

Elverpigen skrev:Jeg vil godt springe ud i at bestille 4 stk trusseindlæg, når der kommer gang i produktionen igen :)

De indlæg, som jeg plejer at bruge, er 15 cm, så gerne de lidt kortere "outliers" fra bunken (jf de 17 cm i starten af tråden).

Jeg har præference for 2 stk lyse + 2 stk mørke farver, men det betyder ikke så meget.

Pb med adresse og efterfølgende mobilepay, eller hvordan er proceduren?

Jeg syr ikke bind for tiden, så mit bedste bud er, at du finder en anden til at sy - ellers kommer du til at vente længe. Der er forskellige Facebookgrupper til det, og ellers andre herinde. Bl.a. SP, som også har skrevet her i tråden.
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:

Tilbage til "Salg"