I-phone er væk, hvad gør man så?

Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7322
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23132

Re: I-phone er væk, hvad gør man så?

Indlægaf Aragorn » 29. nov 2022, 05:54

Purple Haze skrev:
avdotja skrev:Men hvis telefonen er låst, er det så virkelig overhovedet realistisk at nogen får adgang til indholdet på den?

Altså hvis FBI ikke kan, hvad er sandsynligheden så for at det lykkes for en tilfældig borger? The FBI and Apple are facing off over an iPhone again


Det håber jeg ikke.
Tænker det er urealistisk nogen rammer lige min kode.
Men ved ikke hvor god sådan noget ansigtsgenkendelse er, om “en der ligner” ville kunne åbne den.


Jeg tænker det er mere realistisk at nogen gætter din kode end det er at der er nogen der kan snyde telefonens biometrik. Jeg ved godt der har været et par uheldige episoder, men det er vistnok ret præcist.
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23201

Re: I-phone er væk, hvad gør man så?

Indlægaf Mani » 29. nov 2022, 06:39

Aragorn skrev:
Purple Haze skrev:
avdotja skrev:Men hvis telefonen er låst, er det så virkelig overhovedet realistisk at nogen får adgang til indholdet på den?

Altså hvis FBI ikke kan, hvad er sandsynligheden så for at det lykkes for en tilfældig borger? The FBI and Apple are facing off over an iPhone again


Det håber jeg ikke.
Tænker det er urealistisk nogen rammer lige min kode.
Men ved ikke hvor god sådan noget ansigtsgenkendelse er, om “en der ligner” ville kunne åbne den.


Jeg tænker det er mere realistisk at nogen gætter din kode end det er at der er nogen der kan snyde telefonens biometrik. Jeg ved godt der har været et par uheldige episoder, men det er vistnok ret præcist.

Mine (enæggede) tvillinger kan åbne hinandens telefoner, men ikke fra alle vinkler.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'

Tilbage til "Videnskab og teknologi"