Smartphone til gigtfingre

Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Smartphone til gigtfingre

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 12. maj 2020, 12:13

Jeg har en 81 årig bekendt som har gigt i fingrene. Hun vil meget gerne have en smartphone, men har svært ved at ramme symbolerne på skærmen pga. krogede fingre.
Findes der mon en smartphone med en slags pen til, så det er nemmere at ramme rigtigt på skærmen?
0
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7595
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 759
Likede indlæg: 21226

Re: Smartphone til gigtfingre

Indlægaf Nesnay » 12. maj 2020, 12:33

Jegvilgerneheddenogetnyt skrev:Jeg har en 81 årig bekendt som har gigt i fingrene. Hun vil meget gerne have en smartphone, men har svært ved at ramme symbolerne på skærmen pga. krogede fingre.
Findes der mon en smartphone med en slags pen til, så det er nemmere at ramme rigtigt på skærmen?

Skal det være en smartphone med tilhørende pen? De såkaldte stylus/touch pens skulle kunne bruges til alle smartphones, og de kan fås meget billigt :)
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Smartphone til gigtfingre

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 12. maj 2020, 12:34

Nesnay skrev:
Jegvilgerneheddenogetnyt skrev:Jeg har en 81 årig bekendt som har gigt i fingrene. Hun vil meget gerne have en smartphone, men har svært ved at ramme symbolerne på skærmen pga. krogede fingre.
Findes der mon en smartphone med en slags pen til, så det er nemmere at ramme rigtigt på skærmen?

Skal det være en smartphone med tilhørende pen? De såkaldte stylus/touch pens skulle kunne bruges til alle smartphones, og de kan fås meget billigt :)

Nej, det behøver det ikke. Tak for tippet! Nu er udvalget da meget større :)
1

Tilbage til "Videnskab og teknologi"