In-ear høretelefoner

Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

In-ear høretelefoner

Indlægaf Mette » 27. jun 2022, 18:54

Jeg har i 100 år og en madpakke brugt disse https://www.24hshop.dk/mobiltilbehor/sa ... mwQAvD_BwE

De passer perfekt til mine små ører.

Men nu skal jeg have fat i et par trådløse. Og kan kun finde nogle der skal puttes IND i øret eller nogle der er alt for store.

Nogle de kender til et par, som minder om dem i linket?
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: In-ear høretelefoner

Indlægaf Panton » 29. jun 2022, 11:42

Jeg vil anbefale Beats by Dre in ear, dem har min søn og de er mega gode. Han bruger dem til løb og de falder ikke ud.
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: In-ear høretelefoner

Indlægaf Mette » 29. jun 2022, 13:24

Panton skrev:Jeg vil anbefale Beats by Dre in ear, dem har min søn og de er mega gode. Han bruger dem til løb og de falder ikke ud.

Så vidt jeg kan se, er det sådan nogle der skal ind i øret. Det skal det ikke være. Kan slet ikke holde ud, at der er lukket af i øregangen.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11231
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: In-ear høretelefoner

Indlægaf Mani » 29. jun 2022, 17:21

Mette skrev:
Panton skrev:Jeg vil anbefale Beats by Dre in ear, dem har min søn og de er mega gode. Han bruger dem til løb og de falder ikke ud.

Så vidt jeg kan se, er det sådan nogle der skal ind i øret. Det skal det ikke være. Kan slet ikke holde ud, at der er lukket af i øregangen.

Men du skriver in-ear og linker til nogle, der skal ind i øret så vidt jeg kan se.
Er det over-ear du søger?
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2531
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 128
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8488

Re: In-ear høretelefoner

Indlægaf Raenil » 29. jun 2022, 18:02

Mani skrev:
Mette skrev:
Panton skrev:Jeg vil anbefale Beats by Dre in ear, dem har min søn og de er mega gode. Han bruger dem til løb og de falder ikke ud.

Så vidt jeg kan se, er det sådan nogle der skal ind i øret. Det skal det ikke være. Kan slet ikke holde ud, at der er lukket af i øregangen.

Men du skriver in-ear og linker til nogle, der skal ind i øret så vidt jeg kan se.
Er det over-ear du søger?


Hun mener nok IN-Ear - men der er forskel. De lukkede giver bedre bas, men lukker alting af og sikrer svamp i ørerne. :-)

Jeg har et par Airpods 2 (fungerer bedst med iphone), som netop fordi min øregange er store fungerer rigtig godt til en gå-tur i naturen. Jeg kan sagtens høre fuglene synge samtidig med at jeg hører en podcast. De er halvåbne. De er halvringe til musik, men det er fint med mig.

Nogle in-ear sidder bedre fast og giver bedre musik. Men man er også lukket mere af fra omverdenen.

I den yderste udkant ligger formstøbte in-ear monitor til musikere. Der betaler man for at få en audiolog (tror jeg) til at støbe hovedtelefonerne så de passer helt præcist til øregangene.

@Mette: Det er svært at rådgive dig. Hvis det du leder efter er nogle in-ear der er lidt åbne, så afhænger det utrolig meget af størrelsen på dine øregange. Din eneste mulighed er at spørge i en forretning om du må prøve dem.
3
Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: In-ear høretelefoner

Indlægaf Mette » 29. jun 2022, 18:58

Mani skrev:
Mette skrev:
Panton skrev:Jeg vil anbefale Beats by Dre in ear, dem har min søn og de er mega gode. Han bruger dem til løb og de falder ikke ud.

Så vidt jeg kan se, er det sådan nogle der skal ind i øret. Det skal det ikke være. Kan slet ikke holde ud, at der er lukket af i øregangen.

Men du skriver in-ear og linker til nogle, der skal ind i øret så vidt jeg kan se.
Er det over-ear du søger?

Dem jeg linker til, sidder helt løst i den yderste del af øregangen. De sidder ligesom fast i rundingen ude foran øregangen. Og sådan nogle kan jeg ikke finde som trådløse.
Det er allesammen sådan nogle sataner der skal ind i øret ligesom ørepropper.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: In-ear høretelefoner

Indlægaf Spjaerten » 29. jun 2022, 19:09

Det ligner deres buds har samme facon som dem med ledning

https://www.24hshop.dk/mobiltilbehor/sa ... uds-2-sort
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11231
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: In-ear høretelefoner

Indlægaf Mani » 29. jun 2022, 19:15

Mette skrev:
Mani skrev:
Mette skrev:
Panton skrev:Jeg vil anbefale Beats by Dre in ear, dem har min søn og de er mega gode. Han bruger dem til løb og de falder ikke ud.

Så vidt jeg kan se, er det sådan nogle der skal ind i øret. Det skal det ikke være. Kan slet ikke holde ud, at der er lukket af i øregangen.

Men du skriver in-ear og linker til nogle, der skal ind i øret så vidt jeg kan se.
Er det over-ear du søger?

Dem jeg linker til, sidder helt løst i den yderste del af øregangen. De sidder ligesom fast i rundingen ude foran øregangen. Og sådan nogle kan jeg ikke finde som trådløse.
Det er allesammen sådan nogle sataner der skal ind i øret ligesom ørepropper.

Jeg har et par af de første AirPods der kom og de sidder sådan. Men jeg har iPhone og ved ikke hvordan de fungerer med andre modeller.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2531
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 128
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8488

Re: In-ear høretelefoner

Indlægaf Raenil » 29. jun 2022, 19:48

Jeg har AirPods, og har brugt dem med både Android og iPhone.
Jeg blev træt af at bruge dem med Android. Nogle gange forbandt de ikke ordentligt, den en eller anden AirPods stoppede med at virke.
Der er iøvrigt ingen Android app til at administrere dem med, så de kan ikke opdateres fra en Android telefon.
Jeg tror at Apple ser AirPods som iPhone tilbehør, de ignorerer fuldstændig Android telefoner.
0
Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: In-ear høretelefoner

Indlægaf Mette » 29. jun 2022, 20:22

Spjaerten skrev:Det ligner deres buds har samme facon som dem med ledning

https://www.24hshop.dk/mobiltilbehor/sa ... uds-2-sort

Nej, det er lige præcis den der runde gummi-dims jeg ikke vil have ind i min øregang.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7324
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: In-ear høretelefoner

Indlægaf Aragorn » 29. jun 2022, 21:13

Marshall minor måske?
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: In-ear høretelefoner

Indlægaf Mette » 30. jun 2022, 04:29

Aragorn skrev:Marshall minor måske?

Udfra anmeldelser, ser det ud til de er for store.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: In-ear høretelefoner

Indlægaf paint » 1. jul 2022, 10:03

0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: In-ear høretelefoner

Indlægaf Mette » 1. jul 2022, 10:50

0

Tilbage til "Videnskab og teknologi"