Glemt adgangskode

Er din avatar for stor? Hvor sætter du folk på ignore? Hvordan kan du citere flest citater? Har du spørgsmål som disse, så stil dem her!
grankogle
Indlæg: 916
Tilmeldt: 6. jan 2022, 18:08
Kort karma: 362
Likede indlæg: 6998

Glemt adgangskode

Indlægaf grankogle » 8. okt 2022, 10:22

Hej. Jeg har glemt koden til min oprindelige profil og har derfor trykket på feltet med glemt kodeord og indtastet brugernavn og e-mail som den beder om, men jeg modtager bare ikke nogen mail omkring nulstilling af kodeord?
0
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Glemt adgangskode

Indlægaf In_your_eyes » 8. okt 2022, 10:29

grankogle skrev:Hej. Jeg har glemt koden til min oprindelige profil og har derfor trykket på feltet med glemt kodeord og indtastet brugernavn og e-mail som den beder om, men jeg modtager bare ikke nogen mail omkring nulstilling af kodeord?

Kan mailen være landet under uønskede mails?
0
:pompom:
grankogle
Indlæg: 916
Tilmeldt: 6. jan 2022, 18:08
Kort karma: 362
Likede indlæg: 6998

Re: Glemt adgangskode

Indlægaf grankogle » 8. okt 2022, 10:40

In_your_eyes skrev:
grankogle skrev:Hej. Jeg har glemt koden til min oprindelige profil og har derfor trykket på feltet med glemt kodeord og indtastet brugernavn og e-mail som den beder om, men jeg modtager bare ikke nogen mail omkring nulstilling af kodeord?

Kan mailen være landet under uønskede mails?

Nej, har kigget over alt i min mail. Har ikke modtaget noget og det var i morges jeg prøvede.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Glemt adgangskode

Indlægaf Mangoness » 8. okt 2022, 12:49

Måske du kan prøve at kontakte admin, og så kan admin tjekke, om det er den rigtige mail, du bruger (når du forsøger at få en ny kode), eller tjekke om der er stavefejl eller lignende i din anden brugers e-mail (som gør, at du intet modtager)? :gruble:

(Det er umiddelbart de muligheder, jeg kan komme i tanke om pt :gruble: )
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
grankogle
Indlæg: 916
Tilmeldt: 6. jan 2022, 18:08
Kort karma: 362
Likede indlæg: 6998

Re: Glemt adgangskode

Indlægaf grankogle » 8. okt 2022, 13:49

Jeg fandt ud af det. Kunne åbenbart godt logge ind på kontoen fra en anden enhed og ændre koden :gruble:
2

Tilbage til "Hjælp til debatten"