Log-in problemer

Er din avatar for stor? Hvor sætter du folk på ignore? Hvordan kan du citere flest citater? Har du spørgsmål som disse, så stil dem her!
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 113
Likede indlæg: 2933

Re: Log-in problemer

Indlægaf Misantropen » 23. jan 2019, 17:21

Lemonella skrev:Jeg bruger Safari på min iPad og har aldrig brugt andet.

Ok, måske en med Safari kan hjælpe i stedet så :)
0
:træt2:
Brugeravatar
Patrick
Admin
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1356

Indlægaf Patrick » 24. jan 2019, 21:51

Der fremgår umiddelbart ingen fejl, der relaterer sig til dette problem, i forummets logs. Det er desværre lidt af et tilbagevendende problem for enkelte brugere i perioder, men det er ikke noget jeg selv har kunne genskabe, hvilket gør det svært at fastlægge en årsag. Andre brugere har tidligere haft held med at løse problemet ved at fjerne cookies fra siden her, cleare cachen, og så logge ind igen med "husk mig" hakket af.

Jeg har desværre ikke en bedre løsning.
4
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 588
Likede indlæg: 9990

Indlægaf Lemonella » 25. jan 2019, 05:51

Patrick skrev:Der fremgår umiddelbart ingen fejl, der relaterer sig til dette problem, i forummets logs. Det er desværre lidt af et tilbagevendende problem for enkelte brugere i perioder, men det er ikke noget jeg selv har kunne genskabe, hvilket gør det svært at fastlægge en årsag. Andre brugere har tidligere haft held med at løse problemet ved at fjerne cookies fra siden her, cleare cachen, og så logge ind igen med "husk mig" hakket af.

Jeg har desværre ikke en bedre løsning.

Jeg har aldrig før brugt “husk mig”. Det har simpelthen ikke været nødvendigt. Da jeg så for 5 gang var smidt af i går, klikkede jeg “husk mig” af og voila, jeg er ikke blevet smidt af siden. :klap:
Synes bare det er lidt underligt, men skidt pyt, bare det virker. :D
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 892
Likede indlæg: 12660

Indlægaf dgd2007 » 25. jan 2019, 09:10

Lemonella skrev:Jeg har aldrig før brugt “husk mig”. Det har simpelthen ikke været nødvendigt. Da jeg så for 5 gang var smidt af i går, klikkede jeg “husk mig” af og voila, jeg er ikke blevet smidt af siden. :klap:
Synes bare det er lidt underligt, men skidt pyt, bare det virker. :D

Ja, der var altså et eller usædvanligt i går eller forgårs, eller hvornår det nu var.
Det var første gang i 3 år jeg skulle logge ind igen - men også normalt igen her efter "husk mig".
Jeg har selvfølgelig også browseren (FF til pc) til at huske log-in'et.
1

Tilbage til "Hjælp til debatten"