Fladt dæk, hvad gør man så?

Her kan du dele din glæde ved, at sidde fast i trafikken eller dine medpassagerer i toget.
Aesel82
Indlæg: 2658
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4305

Re: Fladt dæk, hvad gør man så?

Indlægaf Aesel82 » 23. aug 2023, 14:02

Panton skrev:
Aesel82 skrev:Alternativt kan man købe sådan noget skum, man sprøjter ind, så man kan køre kort på dækket. Men så er dækket ødelagt og skal skiftes helt ud.



nej det bliver ikke ødelagt. Jeg har selv haft det gjort, da min bil blev flad, jeg kørte på det skum i over en uge og fik så skiftet til vinterdæk. Mekanikeren rensede den for skum og dækket var helt fint bagefter.


Der kan man bare se :).

Måske vores dæk bare trængte til en udskiftning, dengang vi gjorde det :gruble:
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4729

Re: Fladt dæk, hvad gør man så?

Indlægaf Panton » 23. aug 2023, 14:04

Aesel82 skrev:
Panton skrev:
Aesel82 skrev:Alternativt kan man købe sådan noget skum, man sprøjter ind, så man kan køre kort på dækket. Men så er dækket ødelagt og skal skiftes helt ud.



nej det bliver ikke ødelagt. Jeg har selv haft det gjort, da min bil blev flad, jeg kørte på det skum i over en uge og fik så skiftet til vinterdæk. Mekanikeren rensede den for skum og dækket var helt fint bagefter.


Der kan man bare se :).

Måske vores dæk bare trængte til en udskiftning, dengang vi gjorde det :gruble:


ja det kan jeg så ikke vide, men mit dæk var fint efter en rens for skummet. jeg kørte nok 200km, på det skum, det var super. Dog kan det godt svine lidt når man trykker det af, men man bliver jo klogere til næste gang :P
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8952
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1518
Likede indlæg: 25647

Re: Fladt dæk, hvad gør man så?

Indlægaf Madam Pomfrey » 23. aug 2023, 16:06

Aesel82 skrev:
Panton skrev:
Aesel82 skrev:Alternativt kan man købe sådan noget skum, man sprøjter ind, så man kan køre kort på dækket. Men så er dækket ødelagt og skal skiftes helt ud.



nej det bliver ikke ødelagt. Jeg har selv haft det gjort, da min bil blev flad, jeg kørte på det skum i over en uge og fik så skiftet til vinterdæk. Mekanikeren rensede den for skum og dækket var helt fint bagefter.


Der kan man bare se :).

Måske vores dæk bare trængte til en udskiftning, dengang vi gjorde det :gruble:



Da min bil var til service, sagde de at skummet var udløbet på dato,og spurgte om jeg ville købe nyt.
Jeg spurgte til om ikke jeg ville ødelægge dækket hvis jeg brugte det, og fik et jo.
Det havde da været meget praktisk hvis de oplyste at det var en reel mulighed at rense dækket efter anvendelse.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Trafik og (offentlige) transportmidler"