hjælp til køb af cykel, mountainbike eller hybrid.

Her kan du dele din glæde ved, at sidde fast i trafikken eller dine medpassagerer i toget.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

hjælp til køb af cykel, mountainbike eller hybrid.

Indlægaf Madam Pomfrey » 24. aug 2020, 10:37

jeg har en konfirmand om lidt, og en sådan skal jo ha en gave :D Og han både ønsker sig, og har brug for en cykel.
Han er en stor og tung dreng, så jeg er ude i noget der på alle måder er robust, og tænker primært mountaibike, eller en hybrid (som jeg lige har opdaget at man laver... :D ) han er nu 183 høj, og fortsætter med at vokse lidt endnu, så jeg tænker stel der passer til 185-190 cm.

jeg har luret lidt rundt på websites, fribikeshop bl.a. Min cykelviden er ikke den største, så jeg tænkte der måske var lidt input at hente her, så jeg er klædt lidt bedre på inden jeg tropper op i butikken :)

Mit budget er ca. 6000 kr, incl lygter, lås og evt. skærme.
Jeg har LOplus kort, så jeg får 9% rabat hos fribikeshop (jeg er vanvittig dårlig til at krejle, men kan tage jyde-kæreste med på shopping :D )
Vi har en lokal cykelhandler (minus websop) som påstår han har nogle gode priser, - så jeg tænker jeg lige skal forbi og lure.

Jeg er ikke selv god til det praktisk-tekniske med cykler, og kan ikke lappe skidtet.
Og min søn har heller ikke nogen færdigheder inden for det... Men kan få hjælp af morfar
og han er ikke en som altid passer super fantastisk på sine ting. Ydermere er det relevant at han om 2-3 års tid skal cykle til vores station, hvorfra der desværre jævnligt forsvinder cykler.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Trafik og (offentlige) transportmidler"