Manuelt vask af bil?

Her kan du dele din glæde ved, at sidde fast i trafikken eller dine medpassagerer i toget.
Brugeravatar
nononsens
Indlæg: 301
Tilmeldt: 4. mar 2019, 11:41
Kort karma: 9
Likede indlæg: 193

Manuelt vask af bil?

Indlægaf nononsens » 6. mar 2019, 08:09

Hej,

Er det nogen som kender til et sted i storkøbenhavn, hvor man kan vaske sin bil selv, dvs. hvor der er adgang til vand og strøm?

PS: Jeg er med på man kan vaske bil på pudsle pladserne, hvis man vil brug spand og klud.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Manuelt vask af bil?

Indlægaf Wizzze » 6. mar 2019, 08:45

nononsens skrev:Hej,

Er det nogen som kender til et sted i storkøbenhavn, hvor man kan vaske sin bil selv, dvs. hvor der er adgang til vand og strøm?

PS: Jeg er med på man kan vaske bil på pudsle pladserne, hvis man vil brug spand og klud.


https://da-dk.facebook.com/iwashhilleroed/
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
nononsens
Indlæg: 301
Tilmeldt: 4. mar 2019, 11:41
Kort karma: 9
Likede indlæg: 193

Re: Manuelt vask af bil?

Indlægaf nononsens » 6. mar 2019, 08:49

Wizzze skrev:
nononsens skrev:Hej,

Er det nogen som kender til et sted i storkøbenhavn, hvor man kan vaske sin bil selv, dvs. hvor der er adgang til vand og strøm?

PS: Jeg er med på man kan vaske bil på pudsle pladserne, hvis man vil brug spand og klud.


https://da-dk.facebook.com/iwashhilleroed/


Ja det er sådan noget, bare i københavn. At køre til hillerød er måske lige at stramme den (det er ca. 50 km fra mig af, hver vej).
0
Brugeravatar
nononsens
Indlæg: 301
Tilmeldt: 4. mar 2019, 11:41
Kort karma: 9
Likede indlæg: 193

Re: Manuelt vask af bil?

Indlægaf nononsens » 7. mar 2019, 09:43

Falstria skrev:Hvilken del af en manuel vask kræver mere end en spand varmt vand og en børste?


Fair nok, det er så det jeg gør nu, men jeg vil gerne have adgang til vand og strøm. Eks. til en højtryksrenser.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Manuelt vask af bil?

Indlægaf DenBruneMunk » 7. mar 2019, 09:52

Gør som os andre, vask bilen i regnvejr, der er mindre kalk i, og den skinner så flot bagefter, også selvom det er totalt nederen, når man bliver lige så våd som bilen. Det virker!
0
Brugeravatar
nononsens
Indlæg: 301
Tilmeldt: 4. mar 2019, 11:41
Kort karma: 9
Likede indlæg: 193

Re: Manuelt vask af bil?

Indlægaf nononsens » 7. mar 2019, 10:47

DenBruneMunk skrev:Gør som os andre, vask bilen i regnvejr, der er mindre kalk i, og den skinner så flot bagefter, også selvom det er totalt nederen, når man bliver lige så våd som bilen. Det virker!


Jo det virker, men man er jo også magelige og desuden er det en del af min søndags rutine at vaske bil ca. 1 gang om måneden og nogle gange 2, efter behov. Fugleklatter osv. tages med vandfri plet vask. Så jeg kan ikke være sikker på at det regner den dag og på tidspunkt det passer mig, men man ville jo spare tørringen kan man sige :gruble:
0

Tilbage til "Trafik og (offentlige) transportmidler"