Køreskole Frederiksberg (Kbh)

Her kan du dele din glæde ved, at sidde fast i trafikken eller dine medpassagerer i toget.
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Køreskole Frederiksberg (Kbh)

Indlægaf Stars » 29. mar 2018, 20:23

Den yngste er lige fyldt 18 - og som den eneste, vil hun gerne tage kørekort.

Er der nogle, der kan anbefale (eller fraråde) en køreskole på Frederiksberg (eller omegn)
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Køreskole Frederiksberg (Kbh)

Indlægaf Lys » 29. mar 2018, 20:53

Søernes køreskole skulle være god. Men det er så på Østerbro.
1
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27062

Re: Køreskole Frederiksberg (Kbh)

Indlægaf ajnaM » 31. mar 2018, 09:56

Jeg har også taget på Søernes Trafikskole på Østerbro og kan anbefale det. :gogo:
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Køreskole Frederiksberg (Kbh)

Indlægaf Stars » 31. mar 2018, 20:03

Søernes Trafikskole er lige lidt dyrere, end datterens opsparing rækker til ... 14.000 for lovpakken :tie:

Den rækker kun til steder som fx. Kingo (8.000 kr for lovpakken) eller Eksperternes på Julius Thomsens Gade (10.000 for lovpakken inkl. førstehjælp)



Anmeldelserne på Trustpilot om Eksperternes kan vist sammenkoges til: "Forfærdelig køreskole MEN helt igennem fantastisk kørelærer"
Der er ingen anmeldelser om Kingos. Søernes får topkarakter.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Køreskole Frederiksberg (Kbh)

Indlægaf Flora » 31. mar 2018, 20:24

Jeg tog kørekort på Søernes Trafikskole og jeg var altså ikke imponeret. Min kørelærer var virkelig en narrøv, der ikke havde forståelse for at tilpasse undervisningen til den enkelte. De har dog mange kørelærere, så jeg skal ikke kunne udelukke, at de andre er bedre. Jeg skiftede desværre ikke undervejs. Derudover ville jeg have foretrukket personlig teoriundervisning fremfor videoundervisning, som de bruger. Men det er der vist mange køreskoler, der gør.

Med hensyn til prisen skal I være opmærksomme på, at de fleste har brug for flere køretimer, end hvad lovpakken indeholder, så det kan ikke nødvendigvis gøres for den pris, de opgiver. Bare så I lige tænker eventuelle ekstratimer ind i prisen :)
1
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27062

Re: Køreskole Frederiksberg (Kbh)

Indlægaf ajnaM » 31. mar 2018, 21:13

Stars skrev:Søernes Trafikskole er lige lidt dyrere, end datterens opsparing rækker til ... 14.000 for lovpakken :tie:

Den rækker kun til steder som fx. Kingo (8.000 kr for lovpakken) eller Eksperternes på Julius Thomsens Gade (10.000 for lovpakken inkl. førstehjælp)



Anmeldelserne på Trustpilot om Eksperternes kan vist sammenkoges til: "Forfærdelig køreskole MEN helt igennem fantastisk kørelærer"
Der er ingen anmeldelser om Kingos. Søernes får topkarakter.



Jeg vil gerne lige indskyde, at det bliver noget dyrere end lovpakken. Det gjorde det i hvert fald for mig. Jeg tror, jeg tog 4 ekstra lektioner, og så kom der prøvegebyrer og alt det der oveni. Førstehjælp var heller ikke en del af pakken. Jeg kom endda lige igennem - dumper du noget, er det endnu dyrere.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Køreskole Frederiksberg (Kbh)

Indlægaf Stars » 1. apr 2018, 06:46

Ja, inden vi begynder at tale ekstra køretimer er der allerede røget i nærheden af 3.000 til lægeattest, politi, førstehjælp osv.
Førstehjælp er 750-800 kr og flere af køreskolerne tager 500 kr ekstra for lovpakken, hvis man ikke tager førstehjælp hos dem :sur:
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Køreskole Frederiksberg (Kbh)

Indlægaf Ficus » 1. apr 2018, 06:52

Jeg er blevet anbefalet Tip Top Trafik og Alliance, begge på Frederiksberg også, har dog slet ikke kigget nærmere på dem endnu. Hvis du laver research må du gerne dele dit indtryk :)
0
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Køreskole Frederiksberg (Kbh)

Indlægaf Stars » 1. apr 2018, 07:12

Ficus skrev:Jeg er blevet anbefalet Tip Top Trafik og Alliance, begge på Frederiksberg også, har dog slet ikke kigget nærmere på dem endnu. Hvis du laver research må du gerne dele dit indtryk :)


De har begge fine anbefalinger på Trustpilot.

Lovpakken koster hos Alliance 11.500 og hos Tip Top 13.300 kr.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Køreskole Frederiksberg (Kbh)

Indlægaf Lys » 1. apr 2018, 07:17

Bare husk at behovet for ekstra køretimer også hænger sammen med køreskolens/kørelærerens kompetencer og niveau (udover elevens evner, selvfølgelig). Så en dyrere lovpakke kan måske godt ende med et billigere kørekort i sidste ende.

Jeg ville også se på køreskolens dumpeprocent, hvis man kan finde den slags oplysninger tilgængeligt.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Køreskole Frederiksberg (Kbh)

Indlægaf FrøkenM » 1. apr 2018, 07:33

Dumpeprocenterne for de enkelte køreskoler kan findes her :)

http://www.dumpeprocent.dk/

I udgangspunktet tror jeg bestemt godt, det kan betale sig at betale lidt mere for den lovpligtige pakke. Min mor driver tre køreskoler i Jylland og "vores" lovpakke koster så vidt jeg husker ligger den på 12.500 eller deromkring + lægeerklæring og førstehjælp (450)

Det er ikke sjældent hun har overtaget elever fra billigere køreskoler hvor det ikke har fungeret optimalt. Der har været for mange skjulte gebyrer etc.

Den personlige teoriundervisning er super vigtig og vælg gerne en køreskole hvor der er flere kørerlærer så din datter kan skifte, hvis hun ikke har kemi med den første.
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Køreskole Frederiksberg (Kbh)

Indlægaf Panton » 1. apr 2018, 18:43

Jeg tog mit hos tip top på Frederiksberg og det var super hele vejen igennem og mega sød kørelærer :)
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win

Tilbage til "Trafik og (offentlige) transportmidler"