Pendlerkort (Rejsekort) spørgsmål

Her kan du dele din glæde ved, at sidde fast i trafikken eller dine medpassagerer i toget.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Pendlerkort (Rejsekort) spørgsmål

Indlægaf Daine » 10. mar 2018, 13:04

Vi skal i Midtjylland til at skifte fra papkort til plastkort som pendlere. Og jeg har læst om det her de sidste par dage, men der er nogle spørgsmål jeg ikke får besvaret og som jeg håber pendlere herinde måske kan hjælpe med :) (der er op til 2 ugers svartid hos rejsekortet, jeg har lige skrevet til dem ...)

Med en fornyelsesaftale på et alm pendlerkort (ikke kombi), hvornår bliver pengene så trukket: Når jeg aktiverer perioden eller når en periode stopper?
Og i forbindelse med ferieafvikling, er det så et problem hvis der går flere uger mellem en periode der ender og opstart af ny periode? Jeg plejer at time min sommerferie nogenlunde sådan, at jeg ikke har pendlerkort i de uger, det er jo spild af penge.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Pendlerkort (Rejsekort) spørgsmål

Indlægaf Daine » 10. mar 2018, 14:29

Tak Rikke :gogo:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Trafik og (offentlige) transportmidler"