Parkering i t kryds?

Her kan du dele din glæde ved, at sidde fast i trafikken eller dine medpassagerer i toget.
cola
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1926

Re: Parkering i t kryds?

Indlægaf cola » 10. jul 2019, 16:12

Misantropen skrev:
cola skrev:
Misantropen skrev:
cola skrev:Opfølgende info: det er ikke en "arbejdsplads" det er så vidt jeg kan finde ud af kun et sted kommunens biler holder, altså dem de bruger i hjemmeplejen, så den ansatte tager sin egen bil herhen, stiller deres egen bil, og skifter til kommunens bil, når dagen er overstået så kommer de tilbage igen, stiller kommunens bil og tager deres egen hjem igen.

Det der undrer mig mest er at de ikke køre den bil de bruger ud, stiger ud af arbejdsbilen, og sætter deres egen bil ind på den plads de lige har forladt, og omvendt når de kommer tilbage igen... for pladserne er der.

Okay, jeg troede hjemmeplejen holdt der imens de var på arbejde som en del af deres rute.

Er det så bare er et spørgsmål om at de skal gå fra en parkeringsplads til en anden?

Nej for der er ingen p-plads, kun der hvor de biler de skifter til holder. Hvis de vil holde i deres bil er det eneste sted de kan holde langs med vejen, og det er sådan set også fint nok, bortset fra dem der parkere lige i t delen. Har overvejet at skrive til kommunen og gøre opmærksom på de andre p muligheder der er i området, der skal dog gås lidt for at de kan komme derfra og til deres arbejdsbil.

Jeg mente hvis de skal holde lovligt skal de gå fra en parkeringsplads til den hvor hjemmeplejens biler holder :)

Det må være til at finde en løsning på.

Har lige opdaget at de faktisk har en p-plads nede bagved, den kunne jeg bare ikke se for alle bilerne før i dag :-)
1
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 728
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 12604

Re: Parkering i t kryds?

Indlægaf Delfin » 10. jul 2019, 16:20

cola skrev:Jeg ved godt det er ulovligt, men kan jeg på nogen måde give de biler som holder i et t kryds en bøde eller tilkalde politiet så de kan give en bøde? For det sker næsten hver dag at folk fra kommunen holder parkeret i t-delen af t krydset, hvilket gør at vi der skal ud af stangen af t krydset, har ret svært ved at komme ud, eller for den sags skyld ind på vejen, fordi vi skal over i modsatte vognbane, og nærmest stå stille for at komme ind på vejen, og det er umuligt at se rundt om alle de parkerede biler.

Det er hjemmeplejens medarbejder der parkere derude, mens de udfører deres arbejde i kommunens biler.

Selvfølgelig kan du det. Du ringer bare til færdselspolitiet og anbefaler dem nogle ture med bødeblokken
0
14 11 14

Tilbage til "Trafik og (offentlige) transportmidler"