Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Modesty Blame
Indlæg: 4378
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 525
Likede indlæg: 9521

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Modesty Blame » 20. mar 2024, 12:23

Min underviser har en talefejl, hvor han altid siger et bestemt ord to gange, når han siger det. Og han siger ordet meget ofte. Nu hvor jeg har bemærket det, driver det mig til vanvid. Og jeg ved selvfølgelig godt, at han ikke kan gøre for det.

Men det er virkeligt distraherende. Forestil jer, at han siger "the servers are often like like each other and if they are not like like each other..." ordet er ikke like, men det er lige så almindeligt. Det har taget noget tid at bemærke, fordi han har en ret tyk accent, og jeg troede, at jeg måske bare hørte forkert.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5664
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1489
Likede indlæg: 22988

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf POCKETKITTEN » 20. mar 2024, 12:29

Det lader til at være mine forældres opfattelse, at vi skal køre til dem for at vise det nye barnebarn frem, mens hun stadig er lille.

De har været på et enkelt barselsbesøg for en måned siden, men hinter, at vi nok burde komme over til dem snart, så de kan få hende at se.

Turen er godt 3 timer lang. Baby er 7 uger og både hende og storesøster hader at køre bil. Det har jeg allerede forklaret dem. Men alligevel.
7
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Dansemesteren
Indlæg: 672
Tilmeldt: 29. jul 2022, 09:44
Kort karma: 73
Likede indlæg: 3164

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Dansemesteren » 20. mar 2024, 12:35

POCKETKITTEN skrev:Det lader til at være mine forældres opfattelse, at vi skal køre til dem for at vise det nye barnebarn frem, mens hun stadig er lille.

De har været på et enkelt barselsbesøg for en måned siden, men hinter, at vi nok burde komme over til dem snart, så de kan få hende at se.

Turen er godt 3 timer lang. Baby er 7 uger og både hende og storesøster hader at køre bil. Det har jeg allerede forklaret dem. Men alligevel.


Ved godt det sikkert er nemmere sagt end gjort, men jeg synes virkelig, du bare skal melde helt klart ud. "Hej mor og far, vi kommer ikke til at køre over til jer for at I kan se baby. I er dog mere end velkomne her."
6
Oh the train is coming
And I’m standing here to see
And it’s bringing my baby
Right back to me
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5664
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1489
Likede indlæg: 22988

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf POCKETKITTEN » 20. mar 2024, 12:45

Dansemesteren skrev:
POCKETKITTEN skrev:Det lader til at være mine forældres opfattelse, at vi skal køre til dem for at vise det nye barnebarn frem, mens hun stadig er lille.

De har været på et enkelt barselsbesøg for en måned siden, men hinter, at vi nok burde komme over til dem snart, så de kan få hende at se.

Turen er godt 3 timer lang. Baby er 7 uger og både hende og storesøster hader at køre bil. Det har jeg allerede forklaret dem. Men alligevel.


Ved godt det sikkert er nemmere sagt end gjort, men jeg synes virkelig, du bare skal melde helt klart ud. "Hej mor og far, vi kommer ikke til at køre over til jer for at I kan se baby. I er dog mere end velkomne her."


Det har jeg allerede gjort. :D
7
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Dansemesteren
Indlæg: 672
Tilmeldt: 29. jul 2022, 09:44
Kort karma: 73
Likede indlæg: 3164

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Dansemesteren » 20. mar 2024, 12:49

POCKETKITTEN skrev:
Dansemesteren skrev:
POCKETKITTEN skrev:Det lader til at være mine forældres opfattelse, at vi skal køre til dem for at vise det nye barnebarn frem, mens hun stadig er lille.

De har været på et enkelt barselsbesøg for en måned siden, men hinter, at vi nok burde komme over til dem snart, så de kan få hende at se.

Turen er godt 3 timer lang. Baby er 7 uger og både hende og storesøster hader at køre bil. Det har jeg allerede forklaret dem. Men alligevel.


Ved godt det sikkert er nemmere sagt end gjort, men jeg synes virkelig, du bare skal melde helt klart ud. "Hej mor og far, vi kommer ikke til at køre over til jer for at I kan se baby. I er dog mere end velkomne her."


Det har jeg allerede gjort. :D


Ah, læste det som at du måske havde været lidt vævende. Men altså, good on you! Så skal de bare stikke piben ind jo.
1
Oh the train is coming
And I’m standing here to see
And it’s bringing my baby
Right back to me
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16260
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32494

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf icelady » 20. mar 2024, 14:01

Disse SMSer. Har fået omkring en 4-5 stykker i den sidste måneds tid. fra forskellige numre.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15663
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21063

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf 2SHY » 20. mar 2024, 14:55

At jeg er blevet slem til at glemme en enkelt ingrediens til sidst når jeg roder med sæbe. Alt er hældt op og fint og så går det op for mig at jeg har glemt at tilsætte duft :rulle: Jamen så hælder jeg da bare det hele tilbage i skålen og rører det sammen da :rulle:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15416
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25788

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Delfin » 20. mar 2024, 17:55

icelady skrev:Disse SMSer. Har fået omkring en 4-5 stykker i den sidste måneds tid. fra forskellige numre.


Jeg har også fået fler lignende på det sidste, så da jeg fik en fra DAO om forkert adresse forleden, diskuterede jeg en del med mig selv og endte med at ringe til dem og spørge om den var rigtig. Afsender var bare et telefonnummer, så den så ikke særlig officiel ud. Det burde DAO kunne gøre bedre.
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
K.toldam
Indlæg: 4123
Tilmeldt: 15. dec 2021, 16:53
Kort karma: 18
Likede indlæg: 1779

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf K.toldam » 20. mar 2024, 19:31

icelady skrev:Disse SMSer. Har fået omkring en 4-5 stykker i den sidste måneds tid. fra forskellige numre.


lige i øjeblikket får jeg beskeder om at mit kort bruges på flere apple enheder.

spændende hvad de finder på næste gang
1
Der burde laves en lov i imod PaP SugerøR
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4383
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10741

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf BlueBunny » 23. mar 2024, 07:14

At der er et opslag på Facebook som jeg finder provokerende, men jeg gider ikke kommentere

Konebil *hrmf!
Lige meget med stand *hrmf!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9090
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21958

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Purple Haze » 23. mar 2024, 10:16

Fik lavet negle i går.
Skulle vist have lavet dem lidt kortere.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15663
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21063

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf 2SHY » 27. mar 2024, 06:40

Jeg er så træt af når podcasts pludselig kun skal være tilgængelig gennem en enkelt app. Jeg gider ikke skulle ind i 4-5 forskellige apps for at se om der er nye afsnit. Så det bliver typisk til et farvel når DR og TV2 bl.a. trækker podcasts hjem til egne apps
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11644
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 916
Likede indlæg: 18736

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf PaleSeptember » 29. mar 2024, 16:59

Manden ser fodbold inde i vores fælles kontor, mens jeg er on/off ved computeren. Der er ikke ret meget, der er mere uintelligent at høre på end sådan et par fodboldkommentatorer.
4
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2359
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 93
Likede indlæg: 2319

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Elverpigen » 30. mar 2024, 12:51

LinkedIns reklamer for udløbne jobannoncer. Det er super uprofessionelt.
2
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2861
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5577

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Luffegås » 31. mar 2024, 23:37

Det irritere mig når skuespillere gør en dyd ud af at kalde deres arbejde for arbejde. Mærkeligt det irritere mig, men jeg synes det bliver så prolle af nogen af dem jeg ved tjener okay, fører sig frem med fine ure, biler og livsstil.
Men især Pelle Hebsgaard skriver bare altid "jeg skal på arbejde" som om det er på fabrikken. Og det ER det jo også for fanden for ham, og det er okay. Jeg kender bare skuespillere der jagter det i så mange år, drømmer om det, og stadig har svært ved at kalde det arbejde fordi de stadig gør det for sjov. For du skal have så meget af dig selv med i det, så det er stadig som en livsstil.

Men igen, det er selvfølgelig et arbejde. Men de/han tager bare noget ud af det ved konsekvent at skrive "mandag og man skal på arbejde æiih", og dem han skal ind og arbejde for er mennesker der bruger op mod 700 kr for en billet og mere til måske med hotel og transport.. Jaja jeg er skør i know..
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.

Tilbage til "Generelt"