Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Delfin » 9. apr 2018, 03:45

Mennesker der ingen humor har
1
14 11 14
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Pandesteg » 9. apr 2018, 06:33

Den højrøstede snakkefyr er tilbage på kontoret, han har været syg de sidste par uger. Det er han så stadig. Så nu er han så både højrystede og snotforkølet, virkelig lækker kombi.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Tilly » 9. apr 2018, 12:51

Det er mega træls at jeg stadig ikke har fået varmeopgørelse for sidste år! Håber på et pænt tilskud til en IKEA shopping tur :)
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf dgd2007 » 21. apr 2018, 12:12

... at Google hele tiden bytter om på menupunkterne i pc-versionen (altså dem med om det er en billed-, kort- osv. -søgning). Aber warum!? :)
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Luffegås » 1. maj 2018, 18:01

Min kæreste der er så pisse distræt indimellem jeg kan simpelthen ikke have det, og jeg synes det er et giga turn off...
Han formåede i dag at glemme sin pung ude i bilen. Det gør han hver dag, og jeg hader virkelig han bare glemmer både pung og telefon dernede.
Så ved kassen i netto stod han og prøvede at betale med sin telefon, det virkede ikke, og køen bag os blev bare lang.. "Jeg skal lige ud i bilen og hente vores kort", og så luntede han bare over parkeringspladsen! Ååårrh jeg synes det er irriterende, og jeg kunne være krøbet i et musehul
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Tilly » 6. maj 2018, 20:52

Er lidt irriteret over min nye MEGET højtstønnende overbo. Godt for hende at hun har et dejligt og aktivt sexlix, men hold nu op, hun er højlydt. Kan kun høre hende, og ikke hendes kæreste... Mine tidligere overboere hørte jeg da også indimellem, men det var ikke noget nær den volumen min nye overbo præsterer. Var næsten helt nervøs for at hun skulle gå i gang, da jeg havde besøg af mine forældre tidligere i dag :lol:
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Hunkat » 7. maj 2018, 07:13

Jeg har sådan en mærkelig halv-svimmel, ved siden af mig selv-følelse i hovedet og kroppen i dag.
Jeg ved godt det er fordi jeg trapper ud af medicin men det er faktisk ikke nogen særlig fed følelse og slet ikke når man skal prøve at koncenterer sig om at arbejde.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 9. maj 2018, 08:35

Min pakke fra Salling kommer ikke i dag, som jeg havde håbet på. Jeg fik ellers besked om i går, at den var afsendt, men på track & trace står der kun, at Postnord har modtaget information om pakken, men ikke modtaget den endnu.
Jeg har bestilt levering til min arbejdsplads, og nu skal det lige passe, at de kommer med den på fredag, hvor vi alle holder fri, så der ikke er nogen til at tage imod den.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf icelady » 9. maj 2018, 17:35

Jeg synes sgu det er lidt træls, når en fotogrtaf efterlyser modeller i en FBgruppe og samtidig skriver "Ikke være for kraftig men ellers finder vi nok ud af det også."



Det er sgu såen lidt....baaaaaah :rulle:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf dgd2007 » 15. maj 2018, 14:17

Trine Auervig Hugen-Burger (staveplade ...) :tie:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Guilded_Lily » 15. maj 2018, 19:35

At himlen er ved at være dækket af skyer.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf RavenClaw » 17. maj 2018, 17:47

Jeg skrev til min udlejer fra formandsmailen i mit boligkompleks, da en god ven har spurgt om ventetiden på at få en bolig. Jeg skrev pænt og spurgte, om jeg kunne få et tidsestimat, og om der ellers var mulighed for at rykke op ad listen, da han har udfordringer med bolig. Hvilket har lykkedes før, så sent som i januar af samme årsager. Jeg har så modtaget en sur mail tilbage fra udlejer, hvor hun spørger, om jeg overhovedet selv bor i komplekset... Ja, Fru PMS, jeg er formand i den bestyrelse, du refererer til, når der er problemer......
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Delfin » 17. maj 2018, 17:57

RavenClaw skrev:Jeg skrev til min udlejer fra formandsmailen i mit boligkompleks, da en god ven har spurgt om ventetiden på at få en bolig. Jeg skrev pænt og spurgte, om jeg kunne få et tidsestimat, og om der ellers var mulighed for at rykke op ad listen, da han har udfordringer med bolig. Hvilket har lykkedes før, så sent som i januar af samme årsager. Jeg har så modtaget en sur mail tilbage fra udlejer, hvor hun spørger, om jeg overhovedet selv bor i komplekset... Ja, Fru PMS, jeg er formand i den bestyrelse, du refererer til, når der er problemer......


Det ville både formand og udlejning få en alvorlig en over næsen for her. Det er misbrug af posten at skaffe sig selv eller andre fordele, som andre lejere ikke har
3
14 11 14
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf RavenClaw » 17. maj 2018, 18:04

Delfin skrev:
RavenClaw skrev:Jeg skrev til min udlejer fra formandsmailen i mit boligkompleks, da en god ven har spurgt om ventetiden på at få en bolig. Jeg skrev pænt og spurgte, om jeg kunne få et tidsestimat, og om der ellers var mulighed for at rykke op ad listen, da han har udfordringer med bolig. Hvilket har lykkedes før, så sent som i januar af samme årsager. Jeg har så modtaget en sur mail tilbage fra udlejer, hvor hun spørger, om jeg overhovedet selv bor i komplekset... Ja, Fru PMS, jeg er formand i den bestyrelse, du refererer til, når der er problemer......


Det ville både formand og udlejning få en alvorlig en over næsen for her. Det er misbrug af posten at skaffe sig selv eller andre fordele, som andre lejere ikke har


Der er indtil flere tomme boliger herude, så jeg tænker ikke, ventelisten bliver sprunget over.

Desuden har jeg endnu ikke oplevet et boligselskab, kommunalt eller privat, hvor man har fulgt ventelisten slavisk. Man bliver nemt tilbudt en bolig, hvis man henvender sig direkte til dem med kontrakten. Faktisk, så her i kommunen kan kommunen uddele boliger til tilfældige folk, på trods af der er 15 års ventetid på nogle af dem..
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. maj 2018, 18:10

Lars von Trier.
4

Tilbage til "Generelt"