Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Tilly » 12. jun 2018, 10:05

At min nabo har været i gang med at bore huller i væggen kontant den sidste halve times tid...

Kan jo ikke ligefrem klage over at han/hun gør det i dagtimerne, men når jeg nu sidder og prøver at koncentrere mig om at skrive ansøgninger, så er det altså en smule træls at høre på. Jeg tror jeg smutter en tur i fitness i stedet...
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 12. jun 2018, 14:02

En flok meget højrøstede jyske kvinder i toget mod Jylland. Nu skal de heldigvis spise. Så må vi håbe de holder kæft i et par minutter.
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Juki » 12. jun 2018, 14:11

NejJegErIkkeAsiat skrev:En flok meget højrøstede jyske kvinder i toget mod Jylland. Nu skal de heldigvis spise. Så må vi håbe de holder kæft i et par minutter.

Og at deres madpakker ikke stinker eller larmer :lol:
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf TinaW » 15. jun 2018, 09:31

At snedkeren ikke selv lige giver et kald, når han kan se han bliver forsinket med den opgave han er i gang med, og derfor nok først påbegynder opsætning af køkken tirsdag morgen, i stedet for mandag.
Nu ringede vi selv for at lige tjekke, ellers kunne min mand så have stået mandag morgen og tro der kom en håndværker.
0
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Maoam » 19. jun 2018, 07:32

Jeg kan ikke rigtig slippe, at jeg sad i den anden ende af stuen til familiefest i weekenden, da et familiemedlem spurgte min 6-årige kusine, om der var nogle af drengene, hun havde lyst til at kysse, og om hun havde en kæreste. Havde jeg siddet ved bordet, havde jeg spurgt hende, om der var nogle piger.

I det hele taget synes jeg, det er et lortespørgsmål, og at små børns venskaber ofte med det andet køn ikke skal gøres romantisk af voksne.
7
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Tilly » 25. jun 2018, 20:22

Jeg synes det er træls at jeg ikke må være bloddonor så længe jeg får tilskud af B12 vitaminer. Og fra det øjeblik jeg stopper med at tage B12 vitaminer, så skal jeg efterfølgende være i karantæne et helt år!
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Planten » 25. jun 2018, 20:37

Tilly skrev:Jeg synes det er træls at jeg ikke må være bloddonor så længe jeg får tilskud af B12 vitaminer. Og fra det øjeblik jeg stopper med at tage B12 vitaminer, så skal jeg efterfølgende være i karantæne et helt år!

Af ren nysgerrighed, hvorfor er det træls?
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Tilly » 25. jun 2018, 20:51

Planten skrev:
Tilly skrev:Jeg synes det er træls at jeg ikke må være bloddonor så længe jeg får tilskud af B12 vitaminer. Og fra det øjeblik jeg stopper med at tage B12 vitaminer, så skal jeg efterfølgende være i karantæne et helt år!

Af ren nysgerrighed, hvorfor er det træls?

Fordi jeg er ked af ikke at kunne give blod. Årsagen til at jeg er bloddonor er jo at det har en værdi for mig, så det er jo træls at miste muligheden for det.
3
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Planten » 25. jun 2018, 20:57

Tilly skrev:
Planten skrev:
Tilly skrev:Jeg synes det er træls at jeg ikke må være bloddonor så længe jeg får tilskud af B12 vitaminer. Og fra det øjeblik jeg stopper med at tage B12 vitaminer, så skal jeg efterfølgende være i karantæne et helt år!

Af ren nysgerrighed, hvorfor er det træls?

Fordi jeg er ked af ikke at kunne give blod. Årsagen til at jeg er bloddonor er jo at det har en værdi for mig, så det er jo træls at miste muligheden for det.

Det kan jeg sagtens forstå. Jeg tænker bare, at du skal jo selv have noget ud af behandlingen og patienterne skal ikke have "for meget" behandling :) og du er jo velkommen tilbage :)
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Tilly » 25. jun 2018, 22:04

Planten skrev:
Tilly skrev:
Planten skrev:
Tilly skrev:Jeg synes det er træls at jeg ikke må være bloddonor så længe jeg får tilskud af B12 vitaminer. Og fra det øjeblik jeg stopper med at tage B12 vitaminer, så skal jeg efterfølgende være i karantæne et helt år!

Af ren nysgerrighed, hvorfor er det træls?

Fordi jeg er ked af ikke at kunne give blod. Årsagen til at jeg er bloddonor er jo at det har en værdi for mig, så det er jo træls at miste muligheden for det.

Det kan jeg sagtens forstå. Jeg tænker bare, at du skal jo selv have noget ud af behandlingen og patienterne skal ikke have "for meget" behandling :) og du er jo velkommen tilbage :)

Karantæneregler er selvfølgelig ok. Jeg blev bare ked af det da jeg fik at vide i dag, at der er et helt års karantæne efter endt behandling. Jeg har tidligere fået karantæne pga rejser, tatoveringer og piercinger, men det giver kun 4 måneders karantæne. Derfor føltes dagens besked voldsom. Og da jeg heller ikke ved hvor længe jeg skal have tilskud af B12, så har jeg mistet noget der har værdi for mig på ubestemt tid.
0
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Lucia » 26. jun 2018, 17:05

Jeg venter på en pakke, som i følge Track & Trace har ligget på det lokale sorteringscenter siden i går morges meget tidligt. Hvorfor har jeg så ikke fået den i dag? :gruble:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Daine » 26. jun 2018, 18:52

Lucia skrev:Jeg venter på en pakke, som i følge Track & Trace har ligget på det lokale sorteringscenter siden i går morges meget tidligt. Hvorfor har jeg så ikke fået den i dag? :gruble:

Det er også underligt, jeg tror faktisk du skulle have haft den i går. Når mine pakker rammer det lokale sorteringscenter, så får jeg dem samme dag, for det er der postbudene henter dem. Jeg ville nok ringe til PostNord og rykke dem i morgen eftermiddag, hvis den ikke er dukket op. Så kan de tage kontakt til Postmesteren.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 28. jun 2018, 15:45

Hævede fødder pga. varme.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 29. jun 2018, 09:07

Jeg synes da det er lidt træls at være på arbejde med en eddike sur chef, der åbenbart bliver mere og mere indebrændt for hver dag efter min opsigelse.
Havde håbet hun var i stand til at opføre sig proffesionelt. Men det virker som om det begynder at gå op for hende hvad min opsigelse kommer til at betyde.
Hun har desperat forsøgt at få al information ud af mig de seneste dage, fordi hun ikke aner hvad hun skal stille op med mange af opgaverne når hun står med det alene.
Men jo mere sur og røvhulsagtigt hun opfører sig, jo mindre har jeg lyst til at videregive min viden.
4
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf kidkomb » 29. jun 2018, 09:40

Jeg forstår ikke helt hvorfor, men på et billede af noget til salg på Facebook, tittede denne ko med på et billede og den irriterer mig så meget :stoned:
Det er super mærkeligt :lol:
Irriterendeko.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"