Cafe Frederiksberg

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Cafe Frederiksberg

Indlægaf godtnavn » 10. dec 2017, 19:59

Vidste ikke lige hvor jeg skulle smide tråden. Men nogen der kan anbeflae en café med internet tæt på frederiksberg centeret? Gerne en lidt rolig en med god kakao, men net og beliggenhed er vigtigst her, hvorfor jeg ikke smed tråden i mad og drikke :)
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Cafe Frederiksberg

Indlægaf Artem » 10. dec 2017, 20:03

Du er vil godt klar over at Cafe Frederiksberg ligger i Vejgaard Aalborg?
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Cafe Frederiksberg

Indlægaf landsbytossen » 10. dec 2017, 20:24

Rikke skrev:
Artem skrev:Du er vil godt klar over at Cafe Frederiksberg ligger i Vejgaard Aalborg?

Du er vil godt klar over, at han beder om et forslag til en cafe på Frederiksberg?

Du er godt klar over, at Frederiksberg findes 15 steder i Danmark + nogle i udlandet. :D
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Cafe Frederiksberg

Indlægaf Flora » 10. dec 2017, 20:29

landsbytossen skrev:
Rikke skrev:
Artem skrev:Du er vil godt klar over at Cafe Frederiksberg ligger i Vejgaard Aalborg?

Du er vil godt klar over, at han beder om et forslag til en cafe på Frederiksberg?

Du er godt klar over, at Frederiksberg findes 15 steder i Danmark + nogle i udlandet. :D


Ligger der et center der hedder Frederiksberg Centeret i dem alle? For ellers er der vist ingen grund til at lade som om, vi ikke ved hvad TS spørger om.
2
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Cafe Frederiksberg

Indlægaf Ficus » 10. dec 2017, 20:36

Hvor tæt på Frb. Centeret vil du?

Jeg tænker der ligger nogen på Gammel Kongevej der kunne være mulige Henckell og Ipsen, tror de begge har wifi :gruble:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Cafe Frederiksberg

Indlægaf Rapfisk » 10. dec 2017, 20:45

Café Moccador lige ved siden af centeret. Jeg ved ikke, om de har wifi, men beliggenheden er perfekt, og der er rimelig fredeligt, om end noget intetsigende.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Cafe Frederiksberg

Indlægaf Artem » 10. dec 2017, 20:48

Rikke skrev:
Artem skrev:Du er vil godt klar over at Cafe Frederiksberg ligger i Vejgaard Aalborg?

Du er vil godt klar over, at han beder om et forslag til en cafe på Frederiksberg?

Nu skrev han Cafe Frederiksberg, som ligger i Aalborg, og som er grunden til at jeg gik ind i tråden.
Men ja kan godt læse mig til at der er tale om en cafe på Frederiksberg.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Fru.skruk
Indlæg: 304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 274

Re: Cafe Frederiksberg

Indlægaf Fru.skruk » 10. dec 2017, 20:52

Men hvorfor spiser/drikker du ikke på en café i frb. centret. Der er gratis wifi i frb. centret.

Måske café Holm. Den er i 2 etager og har et bageri (med mulighed for spisning) i stuen og en mere almindelig café på 1. sal.
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Cafe Frederiksberg

Indlægaf Lykke » 10. dec 2017, 20:55

Fru.skruk skrev:Men hvorfor spiser/drikker du ikke på en café i frb. centret. Der er gratis wifi i frb. centret.

Måske café Holm. Den er i 2 etager og har et bageri (med mulighed for spisning) i stuen og en mere almindelig café på 1. sal.


Fordi personen søger noget andet?
0
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Cafe Frederiksberg

Indlægaf landsbytossen » 10. dec 2017, 20:55

Rikke skrev:
landsbytossen skrev:
Rikke skrev:
Artem skrev:Du er vil godt klar over at Cafe Frederiksberg ligger i Vejgaard Aalborg?

Du er vil godt klar over, at han beder om et forslag til en cafe på Frederiksberg?

Du er godt klar over, at Frederiksberg findes 15 steder i Danmark + nogle i udlandet. :D

Der er ikke nogen grund til at spille komplet idiot, når det er så let at læse, hvad der menes, vel?

Der er heller ingen grund til at latterliggøre Artem.

Hvem er det, du kalder idiot ?


Ps. Til trådens emne. Jeg kommer kun på Bartof, når der er musik, hvordan det er uden musik aner jeg ikke. Men et hyggeligt sted.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Cafe Frederiksberg

Indlægaf Artem » 10. dec 2017, 20:58

Rikke skrev:
Artem skrev:
Rikke skrev:
Artem skrev:Du er vil godt klar over at Cafe Frederiksberg ligger i Vejgaard Aalborg?

Du er vil godt klar over, at han beder om et forslag til en cafe på Frederiksberg?

Nu skrev han Cafe Frederiksberg, som ligger i Aalborg, og som er grunden til at jeg gik ind i tråden.
Men ja kan godt læse mig til at der er tale om en cafe på Frederiksberg.

Så du læste bare overskriften og tænkte, at du måtte understrege, at Cafe Frederiksberg ligger i Ålborg - uden at læse første indlæg?

Ja overskriften omhandler en cafe i Aalborg som jeg kender.
At det så menes noget andet med overskriften, og den er skrevet forkert er ikke min fejl. Hvilket bare var det jeg pointerede.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Cafe Frederiksberg

Indlægaf landsbytossen » 10. dec 2017, 21:00

Rikke skrev:
landsbytossen skrev:
Rikke skrev:
landsbytossen skrev:
Rikke skrev:
Artem skrev:Du er vil godt klar over at Cafe Frederiksberg ligger i Vejgaard Aalborg?

Du er vil godt klar over, at han beder om et forslag til en cafe på Frederiksberg?

Du er godt klar over, at Frederiksberg findes 15 steder i Danmark + nogle i udlandet. :D

Der er ikke nogen grund til at spille komplet idiot, når det er så let at læse, hvad der menes, vel?

Der er heller ingen grund til at latterliggøre Artem.

Hvem er det, du kalder idiot ?


Ps. Til trådens emne. Jeg kommer kun på Bartof, når der er musik, hvordan det er uden musik aner jeg ikke. Men et hyggeligt sted.

Dig og Artem :)

Tak
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Fru.skruk
Indlæg: 304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 274

Re: Cafe Frederiksberg

Indlægaf Fru.skruk » 10. dec 2017, 21:29

Lykke skrev:
Fru.skruk skrev:Men hvorfor spiser/drikker du ikke på en café i frb. centret. Der er gratis wifi i frb. centret.

Måske café Holm. Den er i 2 etager og har et bageri (med mulighed for spisning) i stuen og en mere almindelig café på 1. sal.


Fordi personen søger noget andet?


Måske. Eller måske er det en person, som kender centret og området dårligt?
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Cafe Frederiksberg

Indlægaf Nicolait » 10. dec 2017, 22:23

Der ligger en cafe Vivaldi på falkoner alle i retning mod gl. Kongevej, så ligger der en cafe ved busstoppet på modsatte hjørne af centret. Der er også cafeer på øverste etage i centret. Derudover er det også en cafe udenfor centret mellem opgangene fra metroen.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Cafe Frederiksberg

Indlægaf godtnavn » 10. dec 2017, 22:50

Beklager meget den forkerte titel, det var godt nok dumt af mig :stoned:

Men jeg har faktisk aldrig haft brug for net på Frederiksberg, så jeg var faktisk uvidene om at der var i centeret, men jeg tænker der er meget larm på caféerne der? Jeg skal helst kunne læse nogenlunde i fred :) Tak for alle budene, kigger nærmere på dem når jeg har sovet :)
1

Tilbage til "Generelt"