De sjove komplimenter

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: De sjove komplimenter

Indlægaf 2SHY » 23. nov 2015, 23:42

For en del år siden (dengang jeg farvede håret mørk kastanjefarvet) var jeg en tur med bussen. På sæderne på den anden side af gangen sad en mor med sin søn på ca. 5-6 år. Han spotter mig og udbryder "Se mor! Det er Marvy (læs Kronprinsesse Mary)!". At det eneste jeg havde tilfælles med hende dengang var vist kun køn og hårfarve, men det må siges at være noget af en kompliment :lol:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: De sjove komplimenter

Indlægaf Aima » 23. nov 2015, 23:57

Puffi skrev:Aima, nu siger jeg bare lige noget, ikke? Uanset mængden af rigtig hårfarve, makeup, tøj osv., bliver man ikke ÆGTE Emma Stone før man kan klare det her lige så fab og badass!!



All I do is win win win - no matter what :rock:

Men giver kidkomb ret i, at (ud fra de få billeder, jeg har set af dig) du har noget Emma Stone'ish over dig :) Og hun er så lille og fin, jeg er helt skudt i hende :lun:


Åh. Haha! Ej, det er faktisk sjovt. Jeg ville så meget naile det der, altså sagt i al beskedenhed, så er passioneret lip sync jo nærmest en spidskompetence, jeg har. Faktisk så meget, så mine venner sommetider nok synes jeg er både irriterende og for meget, fordi jeg ikke har tid til hverken at danse eller snakke, når jeg lige er midt i mit show.

Den her anser jeg lidt som mit masterpiece:
http://youtu.be/_lK4cX5xGiQ

Selv vrøvle-c-stykket sidder til PERFEKTION, det er altså lidt en bedrift, hvis jeg selv skal sige det :D Jeg må smide en videodokumentation en dag, så det ikke bare lyder som om, jeg sidder her og praler.

Og tak! :kys:
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: De sjove komplimenter

Indlægaf DetSorteCirkus » 24. nov 2015, 04:40

Jeg har en prikket rygsæk, som jeg bl.a. bruger som skoletaske, og sidste tirsdag var jeg tilfældigvis kommet til at tage en trøje på, der også er sort med hvide prikker, hvilket stille og roligt blev bemærket af de andre i min studiegruppe. En af dem blev dog ved med at kigge fra min rygsæk til min trøje og tilbage igen og udbrød tilsidst "det er simpelthen så sødt!", som om jeg var et en kattekilling eller et mini-pindsvin i Cuteness-tråden.

Det er ikke første gang, at prikker har den effekt på andre, og jeg gætter på, at det har noget med min højde at gøre.
Engang, hvor jeg havde en rød nederdel med sorte prikker på, hørte jeg således en lille dreng begejstret sige til sin mor, at der gik Cirkeline.
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: De sjove komplimenter

Indlægaf Fru Sunshine » 24. nov 2015, 19:14

Til min polterabend, var der en gut, der spurgte, om jeg ikke bare kunne gifte mig med ham i stedet for.
Det var ret pænt sagt, synes jeg.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: De sjove komplimenter

Indlægaf Æske » 24. nov 2015, 19:38

Jeg har engang fået at vide, at jeg snorkede meget rytmisk som en mobil, der vibrerede på et bord. Ved dog ikke helt om det er et egentligt kompliment :-D
3
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: De sjove komplimenter

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. nov 2015, 12:15

Dit hår lugter så dejligt af skyllemiddel (Fik jeg at vide forleden af en sød mand) :-D
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"