Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2017!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2017!

Indlægaf Skralde » 1. jan 2018, 14:12

Daine skrev:Jeg blev ramt megahårdt af tristhed her i formiddags, jeg synes lige pludselig at 18 virkede uoverskuelig lang og uden højdepunkter af nogen art. Så jeg trak i travesko og jakke og er lige kommet hjem efter en lang gåtur i decideret møgvejr. Nu har humøret det bedre og jeg spiser flødekartofler og kyllingerester fra i går, mens jeg ser skihop. Bagefter står den på puslespil og lydbog :)



Godt at humøret er vendt igen :kys: Jeg ved godt at du har det svært lige nu, men kunne du overveje at planlægge nogen ting i løbet ad året, som du allerede nu kan glæde dig til? Jeg hader også ikke at have noget at glæde mig til og bliver især ramt her i januar, efter en lang periode hvor samvær, hygge og juleaften har fyldt meget. Jeg glæder mig fx til barnedåb her i januar, "Roxette" fest i marts og Grøn til Juli :)
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25607

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2017!

Indlægaf Delfin » 1. jan 2018, 14:45

Tak for i går.
0
14 11 14
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2017!

Indlægaf Kattefjæs » 1. jan 2018, 14:55

Aah nu har jeg det bedre. Morgenmad og te og en lille blunder efter at have slugt nogle panodiler - jeg er faktisk kommet ud af sengen! Den blev 14.30 foer det skete. Imponerende. :D

Nu skal jeg bare samle kraefter til at gaa i bad. Jeg lugter.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2017!

Indlægaf Daine » 1. jan 2018, 15:45

Skralde skrev:
Daine skrev:Jeg blev ramt megahårdt af tristhed her i formiddags, jeg synes lige pludselig at 18 virkede uoverskuelig lang og uden højdepunkter af nogen art. Så jeg trak i travesko og jakke og er lige kommet hjem efter en lang gåtur i decideret møgvejr. Nu har humøret det bedre og jeg spiser flødekartofler og kyllingerester fra i går, mens jeg ser skihop. Bagefter står den på puslespil og lydbog :)



Godt at humøret er vendt igen :kys: Jeg ved godt at du har det svært lige nu, men kunne du overveje at planlægge nogen ting i løbet ad året, som du allerede nu kan glæde dig til? Jeg hader også ikke at have noget at glæde mig til og bliver især ramt her i januar, efter en lang periode hvor samvær, hygge og juleaften har fyldt meget. Jeg glæder mig fx til barnedåb her i januar, "Roxette" fest i marts og Grøn til Juli :)

Jeg kan ikke rigtig overskue at skulle planlægge noget frem i tiden (meget ulig mig), men jeg har en diffus plan om en miniferie i Kbh efter påske. Det ligger bare ikke fast endnu.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Muddi
Indlæg: 3431
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2017!

Indlægaf Muddi » 1. jan 2018, 16:05

Jeg har nytårs blues så det brager. Kan ikke overskue at skulle tilbage på arbejde på onsdag. En kollega som hele arbejdspladsen har haft konflikt med, starter igen efter brystkræft sygemelding, og jeg er nervøs for hvordan set kommer til at gå. Samtidig har jeg stadig ondt i hoved og bihuler efter 14 dages behandling. Det hele er bare for meget lige nu :(
0
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2017!

Indlægaf Kattefjæs » 1. jan 2018, 16:07

Jeg gider serioest ikke paa arbejde igen i morgen. :rulle: Men det har vaeret en god pause. Jeg traengte til det.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2017!

Indlægaf sigge » 1. jan 2018, 16:30

Jeg er langt det meste af tiden glad for mit arbejde, men jeg kunne nu godt bruge en dag, en uge eller en måneds ferie mere. :) Men det bliver nok godt, når jeg lige kommer i gang igen. Og heldigvis har jeg nogle dejlige kolleger, som jeg glæder mig til at se igen.

Jeg er nu gået ombord i resten af mine chips fra i går og ser Comedy Aid på Zulu.

Jeg fik lige set de sidste 4 afsnit af "Kurs mod fjerne kyster" inden da.
0
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Generelt"