Deltager du i sociale arrangementer med dine kolleger?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.

Deltager du i sociale arrangementer med dine kolleger udenfor arbejdstiden?

Ja, meget gerne.
42
35%
Nogle gange, hvis det passer ind i min kalender.
55
46%
Jeg ville gerne, men har ikke tid.
3
3%
Nej, det har jeg ikke lyst til.
14
12%
Andet (uddyb gerne i tråden)
5
4%
 
Afgivne stemmer: 119
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Deltager du i sociale arrangementer med dine kolleger?

Indlægaf sigge » 3. nov 2017, 07:27

dgd2007 skrev:
Hunkat skrev:[...]
Jeg gad godt at vi havde f.eks. fredagsbar eller noget lignende.

Ja, det var også min yndlings ... så var det sådan lidt mere spontant :)


På mit tidligere arbejde holdt vi af og til noget semispontant fredagsøl, hvor vi gik hen på en café, der lå lige rundt om hjørnet. Det var virkelig hyggeligt og opstod af sig selv, når der lige var lyst til det (eller chefen tilbød at give).

På min nuværende arbejdsplads er der fast fredagsøl (næsten) hver uge, men det foregår bare på kontoret, hvor der er indkøbt øl til formålet, og så sidder folk for det meste bare ved deres skrivebord og hælder den ned, eller af og til opstår der en lille snakkegruppe et sted i lokalet. Men det er bare slet ikke hyggeligt på samme måde som det andet, hvor vi kom ud af de daglige rammer og derfor fik snakket på en lidt anden måde. Og nu drikker jeg så slet ikke øl, men den "indkøbsansvarlige" tilbyder altid at købe en cola eller noget til mig - jeg kan bare ikke se formålet ved at sidde på mit job og drikke cola, hvis der ikke er noget socialt i det også. Så kan jeg drikke den, når jeg kommer hjem. :)
0
You can't spell awesome without me.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Deltager du i sociale arrangementer med dine kolleger?

Indlægaf IrmaPigen » 3. nov 2017, 07:57

Ja, det gør jeg. Jeg er faktisk nok primus motor på vores uformelle fredagsbar hver anden uge.
0

Tilbage til "Generelt"