Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 25. aug 2018, 20:18

Confucius skrev:Den her fik mig til at skrige ind i min pude - fordi den stod på et familiemedlems væg. (Et familiemedlem som er næsten 34 år!)

Udklip.JPG


Mens jeg ventede på at jeg blev færdig med at kaste op i munden, fik jeg tiden til at gå med at knuse tallene. Efter 27 timer:

- 6 personer har liket indlægget, og har dermed kvalificeret sig til at få en tak i profilen. INGEN af de 6 har fået et tak i deres profil fra min slægtning.

- 1 person har skrevet "gjort". Denne person har ikke kopieret indlægget over på sin egen væg - eller fået en tak.

- Mht. væddemålet, så har slægtningen 305 personer på vennelisten. Hendes pessimistiske gæt var at 3 %, svarende til 9 personer, ville skrive gjort. Eftersom kun en ven gjorde det - og løj om det - har hun tabt sit væddemål.


Hvor helvede kommer de to linier om kræft ind i billedet fra?! Skulle den toppes af med lidt skyld med skyld på, så man kunne guilt trippe folk til at reagere?


Jeg kan godt li du ligefrem har talt sammen, jeg vil tro der er 100 % sandsynlighed for at det gør dig til den ud af de cirka 5 der har læst det til ende der har brugt mest tid på det. :-D

Men okay, jeg kender godt det hvor det er så dybt underligt at man ender med at sidde og stirre mystificeret på det i lang tid. :blush:
4
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 25. aug 2018, 21:07

Confucius skrev:
hotlips skrev:
Confucius skrev:Den her fik mig til at skrige ind i min pude - fordi den stod på et familiemedlems væg. (Et familiemedlem som er næsten 34 år!)

Udklip.JPG


Mens jeg ventede på at jeg blev færdig med at kaste op i munden, fik jeg tiden til at gå med at knuse tallene. Efter 27 timer:

- 6 personer har liket indlægget, og har dermed kvalificeret sig til at få en tak i profilen. INGEN af de 6 har fået et tak i deres profil fra min slægtning.

- 1 person har skrevet "gjort". Denne person har ikke kopieret indlægget over på sin egen væg - eller fået en tak.

- Mht. væddemålet, så har slægtningen 305 personer på vennelisten. Hendes pessimistiske gæt var at 3 %, svarende til 9 personer, ville skrive gjort. Eftersom kun en ven gjorde det - og løj om det - har hun tabt sit væddemål.


Hvor helvede kommer de to linier om kræft ind i billedet fra?! Skulle den toppes af med lidt skyld med skyld på, så man kunne guilt trippe folk til at reagere?


Jeg kan godt li du ligefrem har talt sammen, jeg vil tro der er 100 % sandsynlighed for at det gør dig til den ud af de cirka 5 der har læst det til ende der har brugt mest tid på det. :-D

Men okay, jeg kender godt det hvor det er så dybt underligt at man ender med at sidde og stirre mystificeret på det i lang tid. :blush:


LOL. Du vælger simpelthen at runde et konkret tal på 6 ned til "cirka 5"?


Jeg tror bestemt ikke man kan gå ud fra at de der har liket har læst den helt, så ville de vel også have gjort det der er meningen når de nu synes om det.

Jeg mente at der måske er 5 der læst det siden det blev delt første gang, og vi er jo ude i en rigtig klassiker der har hærget Facebook og dets uforvarende brugere i årevis,men uden jeg nogensinde har oplevet at nogen gad reagere.
Faktisk er 6 likes da ret pænt, så mange tror jeg ikke jeg har set den få nogensinde.
0
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 26. aug 2018, 07:24

Confucius skrev:Den her fik mig til at skrige ind i min pude - fordi den stod på et familiemedlems væg. (Et familiemedlem som er næsten 34 år!)

Udklip.JPG


Mens jeg ventede på at jeg blev færdig med at kaste op i munden, fik jeg tiden til at gå med at knuse tallene. Efter 27 timer:

- 6 personer har liket indlægget, og har dermed kvalificeret sig til at få en tak i profilen. INGEN af de 6 har fået et tak i deres profil fra min slægtning.

- 1 person har skrevet "gjort". Denne person har ikke kopieret indlægget over på sin egen væg - eller fået en tak.

- Mht. væddemålet, så har slægtningen 305 personer på vennelisten. Hendes pessimistiske gæt var at 3 %, svarende til 9 personer, ville skrive gjort. Eftersom kun en ven gjorde det - og løj om det - har hun tabt sit væddemål.


Hvor helvede kommer de to linier om kræft ind i billedet fra?! Skulle den toppes af med lidt skyld med skyld på, så man kunne guilt trippe folk til at reagere?


Hvis folk på min venneliste poster det der eller noget lignende. Eller begynder med deres pis om at sætte fokus på kræft ved at skrive underlige ting i deres status, så sender jeg dem et link til Kræftens Bekæmpelse med besked om, at hvis de virkelig vil gøre noget, kan de starte dér...
Så bliver der stille igen i en periode.
6
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Buffy » 27. aug 2018, 11:46

Confucius skrev:Den her fik mig til at skrige ind i min pude - fordi den stod på et familiemedlems væg. (Et familiemedlem som er næsten 34 år!)

Udklip.JPG


Mens jeg ventede på at jeg blev færdig med at kaste op i munden, fik jeg tiden til at gå med at knuse tallene. Efter 27 timer:

- 6 personer har liket indlægget, og har dermed kvalificeret sig til at få en tak i profilen. INGEN af de 6 har fået et tak i deres profil fra min slægtning.

- 1 person har skrevet "gjort". Denne person har ikke kopieret indlægget over på sin egen væg - eller fået en tak.

- Mht. væddemålet, så har slægtningen 305 personer på vennelisten. Hendes pessimistiske gæt var at 3 %, svarende til 9 personer, ville skrive gjort. Eftersom kun en ven gjorde det - og løj om det - har hun tabt sit væddemål.


Hvor helvede kommer de to linier om kræft ind i billedet fra?! Skulle den toppes af med lidt skyld med skyld på, så man kunne guilt trippe folk til at reagere?


En på min vennelist har også lige slået den op, jeg overvejer kraftigt at slette hende, hun slår konstant sådan noget l... op :nerve:
1
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 27. aug 2018, 15:19

:gruble: :gruble: :gruble:
sketch-1535383059573.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. aug 2018, 16:04

Ja hvor mon, Josefine? Det er jo umuligt at finde ud af det selv. :sarkasme:

jose.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. aug 2018, 16:08

Miss_no_More skrev::gruble: :gruble: :gruble:
sketch-1535383059573.png


Billede

Ej, det var lige, hvad jeg trængte til. Altså et godt grin, ikke det der show.

Jeg synes i øvrigt også, at VisitJammerbugten er et sjovt navn.
1
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 27. aug 2018, 16:29

DetSorteCirkus skrev:
Miss_no_More skrev::gruble: :gruble: :gruble:
sketch-1535383059573.png


Billede

Ej, det var lige, hvad jeg trængte til. Altså et godt grin, ikke det der show.

Jeg synes i øvrigt også, at VisitJammerbugten er et sjovt navn.


Det havde vist også været i kategorien TMI, hvis det var showet, du mente.

Jeg forestiller mig en gammel, gusten tryllekunster der "har brug for en frivillig" til at lave et forsvindingsnummer (med sin tryllestav) :nerve: :panik:
2
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 28. aug 2018, 06:50

Ellin skrev::tie: :tie: :tie:

55F3C3B9-1190-4E74-81AA-3CC667277D6F.jpeg


........og en IQ under 70 :lol:
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. aug 2018, 09:32

Dagens "Gamle damer på Facebook" observation.

gamledamer2.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21843

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Purple Haze » 28. aug 2018, 10:20

Har fået min opgørelse på elforbruget.
Fra den 30.04-31.07 har jeg brugt 275 kWh.
Har betalt 207kr for selve el og 568 kr i afgifter
Skriver mit forbrug op hver måbede er rart at kunne følge med

- Men er det vigtigt eller rart for os andre at få det at vide?

1,5 time senere:

Så er knaldhytten støvsuget og der er vasket gulv. Nu kan jeg nyde resten af ferien

Og så 4 min efte det, dette guldkorn:
Man skal ikke lægge puslespil
Hvis man ikke fatter en brik..
Senest rettet af Purple Haze 28. aug 2018, 11:07, rettet i alt 1 gang.
7
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 28. aug 2018, 10:43

Dirtylittledevil skrev:Dagens "Gamle damer på Facebook" observation.

gamledamer2.jpg


Ikke så meget "statusopdatering" over dette, men ret meget gammel-dame-på-fjæsen :lol:

Min mands tante, har for 7(!) gang, sendt mig en venneanmodning.
Hendes andre 6 profiler, er jeg stadig venner med, hun glemmer bare adgangskoden hver gang :rulle:

Så i stedet for at skrive den forbandede adgangskode op (fordi uuuuuuuuh - nogen kunne jo hacke den), er det altså nemmere at starte allover.
9
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 28. aug 2018, 11:47

Min faster elsker disse opdateringer:

Jeg ser jo ikke syg ud JEG, gør alt hvad jeg kan for i ikke skal se det
Men ingen ved hvordan jeg har det når jeg går derhjemme bag lukkede døre..og ligner lort på de dårligere dage.. Men kommer ud på de gode dage og ser frisk og glad ud Samt kun lægger billeder op på Facebook hvor man kan se jeg har det godt
Hvordan kan jeg være syg når jeg ser så frisk og glad ud..?
Tænk lige over det.
Det er svært at forklare til en, der ikke har den fjerneste idé. Det er en daglig kamp for at have smerter eller være syg på indersiden, mens du ser godt ud på ydersiden.
Hav venligst dette som din status i mindst 1 time, hvis du eller nogen du kender, har eller har haft en usynlig sygdom (angst,borderline, depression, skizofreni, diabetes, lupus, fibromyalgi, bms, ms, ME, endometriose, arthritis, kræft, hjertesygdomme, epilepsi , autisme, kronisk smerter, adhd, rsd, osv,)
"døm aldrig, hvad du ikke forstår".
Hvem af mine rigtige venner vil kopiere?
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. aug 2018, 11:51

Hvad er det også for noget fis, det med at bønfalde folk om i det mindste at have en bestemt status oppe i 1 time? Findes der virkelig nogen som sætter et stopur til, og så skynder sig ind og fjerner en status igen?
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Studsgaard » 28. aug 2018, 14:21

Ado skrev:Min faster elsker disse opdateringer:

Jeg ser jo ikke syg ud JEG, gør alt hvad jeg kan for i ikke skal se det
Men ingen ved hvordan jeg har det når jeg går derhjemme bag lukkede døre..og ligner lort på de dårligere dage.. Men kommer ud på de gode dage og ser frisk og glad ud Samt kun lægger billeder op på Facebook hvor man kan se jeg har det godt
Hvordan kan jeg være syg når jeg ser så frisk og glad ud..?
Tænk lige over det.
Det er svært at forklare til en, der ikke har den fjerneste idé. Det er en daglig kamp for at have smerter eller være syg på indersiden, mens du ser godt ud på ydersiden.
Hav venligst dette som din status i mindst 1 time, hvis du eller nogen du kender, har eller har haft en usynlig sygdom (angst,borderline, depression, skizofreni, diabetes, lupus, fibromyalgi, bms, ms, ME, endometriose, arthritis, kræft, hjertesygdomme, epilepsi , autisme, kronisk smerter, adhd, rsd, osv,)
"døm aldrig, hvad du ikke forstår".
Hvem af mine rigtige venner vil kopiere?

Jeg hader de der ting....

Jeg har det ellers inde på livet i mange forskellige aspekter, og de fleste af de der burde jeg ifølge teksten dele, fordi de har betydning for mit liv. - jeg deler dem ALDRIG.
2

Tilbage til "Generelt"