Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. apr 2019, 12:24

Til gengæld har Trine aldrig hørt om Rokokoposten :lol:

trine1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Statusopdateringer

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. apr 2019, 12:49

Ghattner skrev:
Mi55y skrev:
Aesel82 skrev:
Ghattner skrev:Man kan så også bruge en tragisk hændelse til at promovere sine smykker...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Måske mere passende i upassende-tråden...



Hold op, hvor er det upassende :badr:


At dømme ud fra de mange, som har reageret med vred smiley, er der sikkert slettet en kommentar eller to.


Jeg tror helt sikkert at hun sletter negative kommentarer. Sådan et opslag burde ikke kunne gå fri fra en shitstorm, medmindre hun er typen af influencer der lever i et ekkokammer uden kritiske følgere.



Og så tog hun det ned.
0
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ghattner » 23. apr 2019, 13:24

FormerlyKnownAs skrev:
Ghattner skrev:
Mi55y skrev:
Aesel82 skrev:
Ghattner skrev:Man kan så også bruge en tragisk hændelse til at promovere sine smykker...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Måske mere passende i upassende-tråden...



Hold op, hvor er det upassende :badr:


At dømme ud fra de mange, som har reageret med vred smiley, er der sikkert slettet en kommentar eller to.


Jeg tror helt sikkert at hun sletter negative kommentarer. Sådan et opslag burde ikke kunne gå fri fra en shitstorm, medmindre hun er typen af influencer der lever i et ekkokammer uden kritiske følgere.



Og så tog hun det ned.


Ja, men indtil videre har hun det stadig på Instagram: https://www.instagram.com/p/Bwjs7yunEBj/
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Statusopdateringer

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. apr 2019, 13:29

Ghattner skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Ghattner skrev:
Mi55y skrev:
Aesel82 skrev:
Ghattner skrev:Man kan så også bruge en tragisk hændelse til at promovere sine smykker...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Måske mere passende i upassende-tråden...



Hold op, hvor er det upassende :badr:


At dømme ud fra de mange, som har reageret med vred smiley, er der sikkert slettet en kommentar eller to.


Jeg tror helt sikkert at hun sletter negative kommentarer. Sådan et opslag burde ikke kunne gå fri fra en shitstorm, medmindre hun er typen af influencer der lever i et ekkokammer uden kritiske følgere.



Og så tog hun det ned.


Ja, men indtil videre har hun det stadig på Instagram: https://www.instagram.com/p/Bwjs7yunEBj/


Men praktisk nok slået kommentarfelt fra.

Jeg har endnu tilgode at høre noget som helst godt om den dame. Tilgengæld har jeg virkelig mange grimme historier i lommen om hendes opførsel.
1
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ghattner » 23. apr 2019, 13:32

FormerlyKnownAs skrev:
Ghattner skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Ghattner skrev:
Mi55y skrev:
Aesel82 skrev:
Ghattner skrev:Man kan så også bruge en tragisk hændelse til at promovere sine smykker...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Måske mere passende i upassende-tråden...



Hold op, hvor er det upassende :badr:


At dømme ud fra de mange, som har reageret med vred smiley, er der sikkert slettet en kommentar eller to.


Jeg tror helt sikkert at hun sletter negative kommentarer. Sådan et opslag burde ikke kunne gå fri fra en shitstorm, medmindre hun er typen af influencer der lever i et ekkokammer uden kritiske følgere.



Og så tog hun det ned.


Ja, men indtil videre har hun det stadig på Instagram: https://www.instagram.com/p/Bwjs7yunEBj/


Men praktisk nok slået kommentarfelt fra.


Hvad mener du? Jeg får da et felt jeg kan skrive i. Jeg vil dog ikke publicere noget.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Statusopdateringer

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. apr 2019, 13:38

Ghattner skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Ghattner skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Ghattner skrev:
Mi55y skrev:
Aesel82 skrev:
Ghattner skrev:Man kan så også bruge en tragisk hændelse til at promovere sine smykker...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Måske mere passende i upassende-tråden...



Hold op, hvor er det upassende :badr:


At dømme ud fra de mange, som har reageret med vred smiley, er der sikkert slettet en kommentar eller to.


Jeg tror helt sikkert at hun sletter negative kommentarer. Sådan et opslag burde ikke kunne gå fri fra en shitstorm, medmindre hun er typen af influencer der lever i et ekkokammer uden kritiske følgere.



Og så tog hun det ned.


Ja, men indtil videre har hun det stadig på Instagram: https://www.instagram.com/p/Bwjs7yunEBj/


Men praktisk nok slået kommentarfelt fra.


Hvad mener du? Jeg får da et felt jeg kan skrive i. Jeg vil dog ikke publicere noget.


Det gør jeg ikke og der er heller ikke en eneste kommentar
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 23. apr 2019, 13:41

Jeg har også et kommentarfelt hos damen.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Statusopdateringer

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. apr 2019, 13:43

Ej hvor mærkeligt st jeg ikke har så :gruble: Prøvede at følge hende for at se om det gjorde en forskel, men nej.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fru Sunshine » 23. apr 2019, 14:14

Fra en bekendt. Jeg synes, det er skræmmende, at hun virkelig ser sig selv som sådan en heltinde. Mangel på selvindsigt - og ret komisk.
Det er så skræmmende hvor rigtigt det er

Fiskekvindens horoskop

Fiskekvinde er blid og sympatisk, men også underfundig. Som fiskens symbol, med to fisk der svømmer i hver sin retning, er hun svær at følge.

Nogle gange ved hun heller ikke selv, hvilket mål hun forfølger, og hvor hun er på vej hen. Hun er som et dybt mystisk hav.

Hun lader sig let opsluge af drømme og fantasier. Det er ikke alle disse, som er realistiske. For hende betyder det ikke så meget, drømmene er hendes mentale brændstof.

Måske er det disse underbeviste stemninger, der giver hende et kreativt talent. Hun er indbefattet af en kunstner, og kan frembringe store værker.



Fiskekvinden er et følsomt menneske

Fiskekvinden har mange luner at kæmpe med. Hun kan være forfærdelig sentimental og græde i timevis, hvis hendes følelser bliver såret.

Hun kan tage de sværeste kampe og nederlag i stiv arm. Endelig kan det være de små ting, der giver en svær depression. Hun mål lærer at overkomme sin frygtsomhed og tvivl.

Økonomi har hun ikke forstand på, og det interesserer hende ikke spor. Hun klarer sig under alle betingelser.

Mest bemærkelsesværdigt er de Fiskekvinder, som har meget lidt, men alligevel formår at have et næsten normalt liv.

Hun er ikke interesseret i den akademiske verden, det hun skal vide, handler om mennesker og det er nærmest medfødt.

Hun findes ofte i de humanitære fag der har med omsorg og mennesker at gøre. Har hun uddannet sig, kan hun også være lærer i dans, musik eller håndarbejde.



Når Fisken bliver mor

Der er ikke noget større i denne verden for en Fiskekvinde end at blive mor. Hun giver hele sit hjerte til barnet – og selvfølge til alle de andre levende skabninger i hendes liv.

Hun elsker jo dem alle, så ingen bliver glemt, og det gælder også hendes barn.



Stor fokus på barnet

Hun tilsidesætter sine egne behov, så barnet kan få alt det, som hun ikke selv fik, da hun var barn.

Hun overdriver sjældent, og derfor er der ikke tale om, at hun overforkæler sit barn.

Kæl, kram og moderlig omsorg vil der være i rigelige mængder.

Hun kan være for eftergivende over for sit barn. Hun ser ikke, at mangel på konsekvens kan være lige så slemt som en skideballe og faste regler. Hun beskytter de skæve og hjælpeløse eksistenser og hendes børn.

Når hendes barn kommer i problemer, vil det altid have en forstående mor, det kan tale med. En lille genert sjæl finder altid trøst og forståelse hos en Fiskemor.



Sådan er Fiskekvinden i et forhold

Sammen med en Fiskekvinde får du lov til at vise din manddom og stolthed. Hun har absolut ingen intentioner om at dominere i et forhold, og er gerne hendes mands tro væbner.

Hun har ikke noget imod at stå i hans skygge, hvis det får ham til at stråle.

Hendes hjem kan på mange områder virke meget kaotisk, så er du advaret.



Hun er omsorgsfuld men glemmer aldrig

Det er bare som om, at nullermændene i hjørnerne ikke gør noget, når du ser, hvor travlt hun har med at være noget for andre. Din kammerat, der får en seng og et måltid stillet til rådighed i ugevis under en svær skilsmisse.

Hendes nærvær overfor jeres børn og alle de andre værdigt trængende, der bliver serviceret i jeres hjem.

For hendes skyld må du gerne være den, der tjener pengene. Er det nødvendigt, tager hun også gerne sin tørn, men hun ser ingen problem i at blive forsørget.

Hun har brug for hjælp til at afstemme hendes konto, der næsten aldrig balancere mellem indtægter og udgifter. Frygt ikke en økonomisk krise, hun vil klare hele familien igennem.

Glem aldrig hendes fødselsdag eller jeres bryllupsdag. Det kan godt være, hun tilgiver dig, men hun glemmer aldrig.



Fiskekvindens sexliv

Det er hendes natur ikke at mase på og gå for hurtigt frem, det glæder også i sexlivet. Hun sætter heller ikke pris på, at du er for kontrollerende eller for rå.

Behandl hende som en fin prinsesse og gå stille og romantisk til værks.

Du behøver faktisk ikke gøre dig så umage for at lægge op til sex med din Fiskekvinde.

Hun er ekspert til at læse dit kropssprog, og har læst dig inden du behøver sige eller gøre noget.

Hun er eventyrlysten og elsker, at du overrasker hende, når I har sex. Hendes romantiske og konstante behov for nærvær gør, at hun elsker at ligge i ske.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aesel82 » 23. apr 2019, 14:17

FormerlyKnownAs skrev:Ej hvor mærkeligt st jeg ikke har så :gruble: Prøvede at følge hende for at se om det gjorde en forskel, men nej.


Kan du heller ikke, hvis du trykker på taleboblen?
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 23. apr 2019, 14:20

Jeg lagde en kommentar på hendes opslag, men nu er jeg blokeret fra hendes side. Jeg får bare dette frem, når jeg søger på hende. :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6974

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ladysparrow » 23. apr 2019, 14:23

Ado skrev:Jeg lagde en kommentar på hendes opslag, men nu er jeg blokeret fra hendes side. Jeg får bare dette frem, når jeg søger på hende. :D


Kommentaren er også fjernet. Hun er da totalt spejlblank....
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 23. apr 2019, 14:24

Ladysparrow skrev:
Ado skrev:Jeg lagde en kommentar på hendes opslag, men nu er jeg blokeret fra hendes side. Jeg får bare dette frem, når jeg søger på hende. :D


Kommentaren er også fjernet. Hun er da totalt spejlblank....

Fuldstændig lufthoved.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. apr 2019, 14:42

Det værste er næsten, at der ingen kobling er mellem tragedie og smykke.
Det havde stadig været lige så upassende, hvis hun havde skrevet "Fortæl du elsker dine kære med et smykke - mens du stadig kan" eller sådan noget, men der ville der i det mindste være en retorisk sammenhæng.
Den ser jeg ikke i hendes opslag.
6
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Statusopdateringer

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. apr 2019, 14:51

Aesel82 skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Ej hvor mærkeligt st jeg ikke har så :gruble: Prøvede at følge hende for at se om det gjorde en forskel, men nej.


Kan du heller ikke, hvis du trykker på taleboblen?

Næ. Men der er heller ikke en eneste kommentar. Har unfollowed hende. Bryder mig ikke om hende
0

Tilbage til "Generelt"