Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Purple Haze » 10. jan 2019, 06:10

:-p

♥ ♥ ♥ SKYND DIG!! Sæt denne tekst i din status, hvis du kender én, der er blevet ædt af en drage. Drager er pisse-farlige, næsten umulige at besejre og kan spy ild! 60% af alle mennesker vil ikke kopiere denne tekst for de er allerede blevet ædt af en drage. 38% sidder i badekaret med en ildslukker. Kun 2% er modige nok til at støtte denne sag. Tør du? ♥ ♥ ♥ ♥ og hjerter. Husk hjerterne, for satan!!!! ♥ ♥ ♥ ♥
7
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Statusopdateringer

Indlægaf gro71 » 10. jan 2019, 07:29

hotlips skrev:Det er lige til wtf tråden, 450 dask og glædelig jul eller nowet.


Den stol ligner fuldstændigt en havestol, jeg købte i IKEA for et par år siden - den på billedet ser bare ud til at have stået ude et par sæsoner for at få det rigtige, "vintage" look.

havestol.PNG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jan 2019, 16:32

Meanwhile on Facebook... Det er "ENGLEFREDAG LIVE" og Cecilia manifesterer hver dag.

cecilia.jpg


Live guldkorn:
Nordstjernen kan godt snige sig til en aktivering uden man er opmærksom på det.
Navlechakret er fantastisk for menneskeheden.
Det er os som er lysvæsnerne og vi hænger sammen som ét.
Energikroppen er blevet længere så at sige.
Vi har alle en lysnavlestreng som er forbundet til kilden.
(og nu orker jeg ikke at lytte mere).
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Statusopdateringer

Indlægaf klumphen » 11. jan 2019, 17:00

Dirtylittledevil skrev:Meanwhile on Facebook... Det er "ENGLEFREDAG LIVE" og Cecilia manifesterer hver dag.
...

Nu fortryder jeg lidt at jeg slettede min profil :lol:
3
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Pityt » 11. jan 2019, 17:09

Dirtylittledevil skrev:Meanwhile on Facebook... Det er "ENGLEFREDAG LIVE" og Cecilia manifesterer hver dag.


Live guldkorn:
Nordstjernen kan godt snige sig til en aktivering uden man er opmærksom på det.
Navlechakret er fantastisk for menneskeheden.
Det er os som er lysvæsnerne og vi hænger sammen som ét.
Energikroppen er blevet længere så at sige.
Vi har alle en lysnavlestreng som er forbundet til kilden.
(og nu orker jeg ikke at lytte mere).

Og apropos den slags :fløjt:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jan 2019, 17:17

Pityt skrev:Og apropos den slags :fløjt:


Det ser da lige nøjagtigt ud til at være det jeg lyttede til... OMG Pityt vi to har vist en slags højere sjælelig Atlantis Lysmester Connection :panik:
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Pityt » 11. jan 2019, 17:53

Dirtylittledevil skrev:
Pityt skrev:Og apropos den slags :fløjt:


Det ser da lige nøjagtigt ud til at være det jeg lyttede til... OMG Pityt vi to har vist en slags højere sjælelig Atlantis Lysmester Connection :panik:

Vi er vist begge to tunet ind på TILLID-kanalen (!) og er ekstra højtvibrerende :love:
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23202

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mani » 11. jan 2019, 18:33

gro71 skrev:
hotlips skrev:Det er lige til wtf tråden, 450 dask og glædelig jul eller nowet.


Den stol ligner fuldstændigt en havestol, jeg købte i IKEA for et par år siden - den på billedet ser bare ud til at have stået ude et par sæsoner for at få det rigtige, "vintage" look.

havestol.PNG

Men det kræver jo også plads sådan at have dem stående ude og få patina :naughty:
4
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Statusopdateringer

Indlægaf bluetof1 » 11. jan 2019, 20:19

Pityt skrev:
Dirtylittledevil skrev:Meanwhile on Facebook... Det er "ENGLEFREDAG LIVE" og Cecilia manifesterer hver dag.


Live guldkorn:
Nordstjernen kan godt snige sig til en aktivering uden man er opmærksom på det.
Navlechakret er fantastisk for menneskeheden.
Det er os som er lysvæsnerne og vi hænger sammen som ét.
Energikroppen er blevet længere så at sige.
Vi har alle en lysnavlestreng som er forbundet til kilden.
(og nu orker jeg ikke at lytte mere).

Og apropos den slags :fløjt:



Når jeg ser/hører sådan noget, så tænker jeg altid over hvad de mennesker egentlig lever af.
Jeg kan ligesom ikke se Hanne fra bogholderiet eller Bent fra salg eller Ulla fra marketing udbrede sig om den slags på facebook.
Der er et par forældre, der er "alternativister" i min ældste søns klasse. En zoneterapeut, bl.a., men ingen af dem kommer bare i nærheden af at være så... højtvibrerende lysvæsner med connections til gyldne atlantis-chakraer.
5
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7464
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24400

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Moxy-lady » 11. jan 2019, 20:36

Jeg ville elske en vibrerende weekend :slem:
7
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Æble » 11. jan 2019, 20:42

Jeg har en der hver dag siden nytår har postet en “self-Care diary” . Jeg spåede tidligt at det ville gå i sig selv efter nogle dage, men hun holder ved her på 11. dagen.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 12. jan 2019, 02:45

gro71 skrev:
hotlips skrev:Det er lige til wtf tråden, 450 dask og glædelig jul eller nowet.


Den stol ligner fuldstændigt en havestol, jeg købte i IKEA for et par år siden - den på billedet ser bare ud til at have stået ude et par sæsoner for at få det rigtige, "vintage" look.

havestol.PNG


Sørme så.. Jeg bliver nødt til at spørge hvad du har givet for den.

Jeg tror jeg fandt den anden under fransk vintage, og det er jo virkelig den billige ende for den slags.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 12. jan 2019, 03:07

Mani skrev:
gro71 skrev:
hotlips skrev:Det er lige til wtf tråden, 450 dask og glædelig jul eller nowet.


Den stol ligner fuldstændigt en havestol, jeg købte i IKEA for et par år siden - den på billedet ser bare ud til at have stået ude et par sæsoner for at få det rigtige, "vintage" look.

havestol.PNG

Men det kræver jo også plads sådan at have dem stående ude og få patina :naughty:


Nja, nu er vi ret gode til at rode i vores lille have og jeg må sige det er min erfaring at ting har det med meget hurtigere at få vintage look hvis man bare beholder det ude hele året og på grund af pladsmangel skubber det sammen i bunker når man skal bruge plads til at grave eller sådan noget . Det er faktisk forbløffende så hurtigt ting kan blive vintage agtigt på den måde.

Der er nu jævnligt beskrivelser af deres indkøbsture til Frankrig på de sider der sælger den slags, jeg har en teori om at vi i visse områder af Provence har ry for at være en mutation af molboer og snobber, der må vel være grænser for hvor mange gange der kan komme damer fra Danmark og være begejstrede for at købe deres ældste skrammel til absurd overpris uden at det begynder at sætte sit præg på hvad de tænker om os.
3
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Santa » 12. jan 2019, 06:46

hotlips skrev:
Mani skrev:
gro71 skrev:
hotlips skrev:Det er lige til wtf tråden, 450 dask og glædelig jul eller nowet.


Den stol ligner fuldstændigt en havestol, jeg købte i IKEA for et par år siden - den på billedet ser bare ud til at have stået ude et par sæsoner for at få det rigtige, "vintage" look.

havestol.PNG

Men det kræver jo også plads sådan at have dem stående ude og få patina :naughty:


Nja, nu er vi ret gode til at rode i vores lille have og jeg må sige det er min erfaring at ting har det med meget hurtigere at få vintage look hvis man bare beholder det ude hele året og på grund af pladsmangel skubber det sammen i bunker når man skal bruge plads til at grave eller sådan noget . Det er faktisk forbløffende så hurtigt ting kan blive vintage agtigt på den måde.

Der er nu jævnligt beskrivelser af deres indkøbsture til Frankrig på de sider der sælger den slags, jeg har en teori om at vi i visse områder af Provence har ry for at være en mutation af molboer og snobber, der må vel være grænser for hvor mange gange der kan komme damer fra Danmark og være begejstrede for at købe deres ældste skrammel til absurd overpris uden at det begynder at sætte sit præg på hvad de tænker om os.


Jeg så brugte urtepotter i alm rødler engang på en boligmesse....men det var FRANSKE og PATINEREDE (ikke bare tilgroede med gl skidt, det var FRANSK skidt!)
Det stod der på skiltet, så de kostede lige tre gange så meget, som dem de solgte i boden ved siden af. De var fuldstændig magen til dem, man kan købe alle vegne.
Indehaveren blev pænt sur, da jeg ikke kunne holde masken og begyndte at grine.
Fransk rust, skidt, kalk og mos er bare dyrt, åbenbart.
4
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 12. jan 2019, 12:06

Santa skrev:
hotlips skrev:
Mani skrev:
gro71 skrev:
hotlips skrev:Det er lige til wtf tråden, 450 dask og glædelig jul eller nowet.


Den stol ligner fuldstændigt en havestol, jeg købte i IKEA for et par år siden - den på billedet ser bare ud til at have stået ude et par sæsoner for at få det rigtige, "vintage" look.

havestol.PNG

Men det kræver jo også plads sådan at have dem stående ude og få patina :naughty:


Nja, nu er vi ret gode til at rode i vores lille have og jeg må sige det er min erfaring at ting har det med meget hurtigere at få vintage look hvis man bare beholder det ude hele året og på grund af pladsmangel skubber det sammen i bunker når man skal bruge plads til at grave eller sådan noget . Det er faktisk forbløffende så hurtigt ting kan blive vintage agtigt på den måde.

Der er nu jævnligt beskrivelser af deres indkøbsture til Frankrig på de sider der sælger den slags, jeg har en teori om at vi i visse områder af Provence har ry for at være en mutation af molboer og snobber, der må vel være grænser for hvor mange gange der kan komme damer fra Danmark og være begejstrede for at købe deres ældste skrammel til absurd overpris uden at det begynder at sætte sit præg på hvad de tænker om os.


Jeg så brugte urtepotter i alm rødler engang på en boligmesse....men det var FRANSKE og PATINEREDE (ikke bare tilgroede med gl skidt, det var FRANSK skidt!)
Det stod der på skiltet, så de kostede lige tre gange så meget, som dem de solgte i boden ved siden af. De var fuldstændig magen til dem, man kan købe alle vegne.
Indehaveren blev pænt sur, da jeg ikke kunne holde masken og begyndte at grine.
Fransk rust, skidt, kalk og mos er bare dyrt, åbenbart.


Det er sq for mærkeligt.

Jeg elsker gamle møbler og ting med udkårne kruseduller og vi har også ting som en gammel kiste i stuen jeg ikke kan nænne at male fordi man trods alt kan se de gamle landbodekorationer på fronten,selvom den er noget ramponeret, og når man godt kan lide gamle ting så støder man på ting der ikke kan restaureres, ihvertfald ikke uden noget der er vigtigt vil gå tabt og det er også okay.

Men at gå efter at det er slidt i stykker og har en ødelagt overflade og endda betale ekstra for det, så er man jo til grin for sine egne penge og jeg fatter det ikke, slet ikke når det er ting som normale urtepotter og gængse modeller i havestole.
0

Tilbage til "Generelt"