Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 9. jan 2018, 13:26

Smiling_Goat skrev:
Jeg kunne næsten finde på at sende den alligevel :D

Jeg synes, de åndssvage blinkende hjerter, hundehvalpe, isbjørne og hvad der ellers er griber om sig. Der bliver flere og flere der sender mig den slags privat, og jeg ved simpelthen ikke, hvad der er et passende svar til "glitrende teddybjørn". I begyndelsen skrev jeg "den er sød", så gik jeg ned til "hehe" og nu har jeg totalt kapituleret, og har blokeret den første på min venneliste. Jeg har aldrig blokeret nogen før... og så endda min kærestes mor. Jeg kan slet ikke vente til næste familiefest.

I går modtog jeg "del denne med alle du holder af - du må gerne sende den retur" inkl. En længere manual til, hvordan man deler den slags. Med bekymring for at tavshed ville blive tolket som "nåmen så holder hun nok ikke af mig" endte jeg med at skrive, at jeg også godt kunne lide hende.

Men så lad mig dog være, hvis du ikke rent faktisk har noget at sige til mig :panik:


He he, du er meget høflig :-D Jeg lader bare være med at svare. Eller sende videre.
Jeg sagde faktisk engang til en, der sendte en masse af de ting, at jeg syntes, det var lidt skørt. Men hun mente det var meget hyggeligt...og sender dem stadig til mig :lol2: :forvirret: Måske markerer de mennesker bare alle på deres venneliste og spammer amok? :gruble:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. jan 2018, 13:36

Den der med 7 sort-hvide fotos hvor man skal poste et om dagen og udfordre en ny til at være med, blev til min store fryd en stor byrde for en på min liste. Lad os kalde hende Gerda.
Hun postede dagens foto, og udfordrede en ældre herre som jeg ikke kender. Og så startede festen ellers i kommentarsporet.
Tak for det Gerda, hvad handler det her om?
Det var sørme spændende. Ved du hvordan jeg overfører billeder fra min telefon til Facebook?
Ved du hvordan man gør sine billeder til sort-hvid?
Ved du om man slet ikke må have mennesker med på billederne i denne leg?
Må man kun sende et billede om dagen?
Hvordan kan de andre så se hvem jeg udfordrer?

Efter en hel del sniksnak og support kommer prikken over i'et så:
Ja det lyder sørme som en sjov leg Gerda, men jeg siger nej tak til at være med!
43
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 9. jan 2018, 14:11

Dirtylittledevil skrev:Den der med 7 sort-hvide fotos hvor man skal poste et om dagen og udfordre en ny til at være med, blev til min store fryd en stor byrde for en på min liste. Lad os kalde hende Gerda.
Hun postede dagens foto, og udfordrede en ældre herre som jeg ikke kender. Og så startede festen ellers i kommentarsporet.
Tak for det Gerda, hvad handler det her om?
Det var sørme spændende. Ved du hvordan jeg overfører billeder fra min telefon til Facebook?
Ved du hvordan man gør sine billeder til sort-hvid?
Ved du om man slet ikke må have mennesker med på billederne i denne leg?
Må man kun sende et billede om dagen?
Hvordan kan de andre så se hvem jeg udfordrer?

Efter en hel del sniksnak og support kommer prikken over i'et så:
Ja det lyder sørme som en sjov leg Gerda, men jeg siger nej tak til at være med!


Ha ha ha, hvor godt! :lol: :lol: :lol: Den tror jeg simpelthen, jeg vil bruge næste gang nogen 'tagger' mig i sådan noget. My god det er sjovt :lol2:
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jan 2018, 12:23

En sød sød dame på min facebook er meget tilhænger af akupunktur. Selv har jeg ingen mening om det, jeg ved bare der er nåle indblandet, så det bliver et stort nej tak :-D

Via hendes forskellige opslag har jeg opdaget at nogen åbenbart har fået punkteret lungen pga akupunkturnåle.
Hun er godt klar over at det er frygteligt. Men herfra stopper så (efter min mening) al fornuft.
For nu mener hun altså at "Vi har brug for offentlighedens mening" om akupunktur og hvad der skal gøres i den sag om de punkterede lunger...

Ja fuck da hvad eksperter og læger siger om det. Lad os få Fru Jensen og Slagtermester Holm ind på scenen, de er helt sikkert meget bedre til at afgøre hvem der må stikke nåle i folk hvorhenne :nej:
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Studsgaard » 11. jan 2018, 13:15

Dirtylittledevil skrev:En sød sød dame på min facebook er meget tilhænger af akupunktur. Selv har jeg ingen mening om det, jeg ved bare der er nåle indblandet, så det bliver et stort nej tak :-D

Via hendes forskellige opslag har jeg opdaget at nogen åbenbart har fået punkteret lungen pga akupunkturnåle.
Hun er godt klar over at det er frygteligt. Men herfra stopper så (efter min mening) al fornuft.
For nu mener hun altså at "Vi har brug for offentlighedens mening" om akupunktur og hvad der skal gøres i den sag om de punkterede lunger...

Ja fuck da hvad eksperter og læger siger om det. Lad os få Fru Jensen og Slagtermester Holm ind på scenen, de er helt sikkert meget bedre til at afgøre hvem der må stikke nåle i folk hvorhenne :nej:

Hvordan kan man ramme lungen med sådan en nål, de skal da ikke ret langt ind?
Mem det hører vist til i undre-tråden
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 11. jan 2018, 13:23

Studsgaard skrev:
Dirtylittledevil skrev:En sød sød dame på min facebook er meget tilhænger af akupunktur. Selv har jeg ingen mening om det, jeg ved bare der er nåle indblandet, så det bliver et stort nej tak :-D

Via hendes forskellige opslag har jeg opdaget at nogen åbenbart har fået punkteret lungen pga akupunkturnåle.
Hun er godt klar over at det er frygteligt. Men herfra stopper så (efter min mening) al fornuft.
For nu mener hun altså at "Vi har brug for offentlighedens mening" om akupunktur og hvad der skal gøres i den sag om de punkterede lunger...

Ja fuck da hvad eksperter og læger siger om det. Lad os få Fru Jensen og Slagtermester Holm ind på scenen, de er helt sikkert meget bedre til at afgøre hvem der må stikke nåle i folk hvorhenne :nej:

Hvordan kan man ramme lungen med sådan en nål, de skal da ikke ret langt ind?
Mem det hører vist til i undre-tråden

Det kan desværre nemt lade sig gøre. De er halvlange de nåle der bliver brugt og hvis man ikke overholder de basale regler for hvordan nålen skal stikkes i, så kan det nemt gå galt. Derfor bør det også overlades til nogle der er kompetente

Jeg har selv været på et kursus for fysioterapeuter, men jeg føler mig ikke tryg ved det og bruger det derfor ikke
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Studsgaard » 11. jan 2018, 19:44

Emma The Mermaid skrev:
Studsgaard skrev:
Dirtylittledevil skrev:En sød sød dame på min facebook er meget tilhænger af akupunktur. Selv har jeg ingen mening om det, jeg ved bare der er nåle indblandet, så det bliver et stort nej tak :-D

Via hendes forskellige opslag har jeg opdaget at nogen åbenbart har fået punkteret lungen pga akupunkturnåle.
Hun er godt klar over at det er frygteligt. Men herfra stopper så (efter min mening) al fornuft.
For nu mener hun altså at "Vi har brug for offentlighedens mening" om akupunktur og hvad der skal gøres i den sag om de punkterede lunger...

Ja fuck da hvad eksperter og læger siger om det. Lad os få Fru Jensen og Slagtermester Holm ind på scenen, de er helt sikkert meget bedre til at afgøre hvem der må stikke nåle i folk hvorhenne :nej:

Hvordan kan man ramme lungen med sådan en nål, de skal da ikke ret langt ind?
Mem det hører vist til i undre-tråden

Som der bliver skrevet så kan nålene være lange og hvis der ikke er styr på, at nålen kun lige skal ramme huden, og derfor bare bliver stukket helt ind så tror jeg bestemt også den kunne ramme lungen.


Ja jeg ved godt de er lange, jeg ved jo bare at de ikke plejer at komme ret langt ind. Men ja selvfølgelig bliver de jaget helt i bund så vil de jo sikkert kunne ramme mange ting.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jan 2018, 11:22

Studsgaard skrev:
Ja jeg ved godt de er lange, jeg ved jo bare at de ikke plejer at komme ret langt ind. Men ja selvfølgelig bliver de jaget helt i bund så vil de jo sikkert kunne ramme mange ting.


Det er ikke til at fatte at nogen bare har trykket de nåle i bund :gisp: :whine:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 12. jan 2018, 11:24

Dirtylittledevil skrev:
Studsgaard skrev:
Ja jeg ved godt de er lange, jeg ved jo bare at de ikke plejer at komme ret langt ind. Men ja selvfølgelig bliver de jaget helt i bund så vil de jo sikkert kunne ramme mange ting.


Det er ikke til at fatte at nogen bare har trykket de nåle i bund :gisp: :whine:

Det kan altså også “bare” være vinklen der har været gal. Under alle omstændigheder er resultatet virkelig uheldigt (for nu at sige det pænt)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 13. jan 2018, 10:48

Jeg har en veninde der har fået en dreng på julemærkehjem og det lægger hun så en del op om..

Jeg er helt med på at man skal støtte og være positiv men jeg har det sq lidt stramt med den der "hvor er du sej at du er kommet derop"

Fair nok at det er sejt at han har løbet længere end de skulle og at man også arbejder med det nederlag det er at være blevet så tyk at man må hjemmefra men jeg tror det er en stor fejl at prøve at lege at det ikke er helt af helvede til at han må derop.

Men det er måske mest for hans mors skyld, da hun var barn kom hendes søster på julemærkehjem og brød sig ikke om det, så hun havde perioder hvor hun nægtede at spise andet end jordbær og hun var generelt rædselsslagen for at nogen skulle sende hende væk. Siden blev hun fedmeopereret som voksen og er igen overvægtig.. Så det er måske også bare meget at forlange at hun skal se rationelt på at måtte sende sin dreng derhen.. Jeg sidder ihvertfald helt uforstående og læser hvad der bliver skrevet.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. jan 2018, 23:59

Når Wish rammer ens ømme punkter og spiller uskyldig. :sur:

wish.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 14. jan 2018, 10:15

Person lægger billede af sin stue med blomster, lys og te op med overskriften "hygge på Nørrebro".

I en lukket gruppe for folk som bor i en by på den københavnske vestegn.

Nogen spørger helt forståeligt til en forklaring på hvorfor hygge på Nørrebro er relevant for os andre.
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. jan 2018, 17:00

Når man praler på facebook med hjemmetatoo-selfie, komplet med krydderihylderne i baggrunden, så bliver det altså ikke meget mere prollet.
(Nej det er ikke mig på billedet).

prol.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Persnikedy » 16. jan 2018, 17:09

Dirtylittledevil skrev:Når man praler på facebook med hjemmetatoo-selfie, komplet med krydderihylderne i baggrunden, så bliver det altså ikke meget mere prollet.
(Nej det er ikke mig på billedet).

prol.jpg


Når jeg ser sådan nogle billeder forestiller jeg mig altid at der er overfyldte askebære lige udenfor synsfeltet
7
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. jan 2018, 17:21

En af mine facebookbekendte deler et af de der link med "Uhmmm Verdens Bedste Nutella! Hjemmelavet, helt uden fedtstof, gluten, sukker og tilsætningsstoffer!"

En times tid senere er det som om hun bare har tænkt "Nå, fuck det sundhedspis", og så poster hun et link til en fabrik hvor de holder lagersalg af kasser med kanelgifler, smørbagte snurrer og andet godt.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"