Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. maj 2019, 11:30

Når nogen vil se cute ud med et hjerte på næsen, og ender med at skræmme svagtseende gamle damer som mig, fordi det ligner en der har fået næsetippen bidt af så der bare er et sort hul tilbage :gisp:

sort.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 25. maj 2019, 03:11

Et virkelig mærkeligt opslag fra Vegger Kro krydret med endnu mærkeligere billeder. Skrevet kl 1 i nat så man kan da næsten håbe, de var fulde.
Enjoy.
sketch-1558753716195.jpg

sketch-1558753715975.jpg

sketch-1558753715764.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Stitch » 27. maj 2019, 09:27

“Når Greta Thunberg siger, at hun føler angst hver dag, og at hun vil have, andre skal føle samme angst - så påfører hun også andre unge mennesker denne angst.” Pia Kjærsgaard.

Tjah det er der i din bog vel ikke noget galt med for du har ikke lavet andet de sidste 20-30år i dansk politik...


True that.
9
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Persnikedy » 28. maj 2019, 06:08

Min mor er lige flyttet i et nyt hus og selvom de havde holdt katten inde i 9 dage inden den fik lov at udforske udenfor så er den nu på springtur. Min mor og min lillesøster laver begge efterlysninger på FB. De fleste skriver svar som "jeg har delt den" og "jeg krydser fingre"
Men, et par personer skal lige ind med om ikke bagkundskabenslys så bagkundskabens lommelygte. "I burde altså.."

Min mor har haft kat det meste af hendes 60årige liv, hun er altså ikke dum.


Billede
5
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Stitch » 29. maj 2019, 09:34

Jeg forstår godt, at Abdel har meldt afsenderen til politet.

Screen Shot 2019-05-29 at 11.30.17.png


SKvælger.jpg
13
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16081
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29899

Re: Statusopdateringer

Indlægaf TinaW » 29. maj 2019, 09:38

Stitch skrev:Jeg forstår godt, at Abdel har meldt afsenderen til politet.

Screen Shot 2019-05-29 at 11.30.17.png


SKvælger.jpg


Jeg bliver lige forbløffet hver gang, over hvad nogle mener de kan tillade sig at skrive til andre via de sociale medier :nerve:
9
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 29. maj 2019, 10:18

TinaW skrev:
Stitch skrev:Jeg forstår godt, at Abdel har meldt afsenderen til politet.

Screen Shot 2019-05-29 at 11.30.17.png


SKvælger.jpg


Jeg bliver lige forbløffet hver gang, over hvad nogle mener de kan tillade sig at skrive til andre via de sociale medier :nerve:

Jeg tænker at vi er ude i en IQ lige i underkanten af gennemsnittet som simpelthen ikke forstår at de ikke er usynlige på nogen som helst måde selvom de sidder bag deres skærm.
Lidt som små børn og titte-bøh. Det lyder hårdt, men jeg tror ikke desto mindre det er tæt på sandheden.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16081
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29899

Re: Statusopdateringer

Indlægaf TinaW » 29. maj 2019, 10:27

kidkomb skrev:
TinaW skrev:
Stitch skrev:Jeg forstår godt, at Abdel har meldt afsenderen til politet.

Screen Shot 2019-05-29 at 11.30.17.png


SKvælger.jpg


Jeg bliver lige forbløffet hver gang, over hvad nogle mener de kan tillade sig at skrive til andre via de sociale medier :nerve:

Jeg tænker at vi er ude i en IQ lige i underkanten af gennemsnittet som simpelthen ikke forstår at de ikke er usynlige på nogen som helst måde selvom de sidder bag deres skærm.
Lidt som små børn og titte-bøh. Det lyder hårdt, men jeg tror ikke desto mindre det er tæt på sandheden.


Jeg tror du har ret.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. maj 2019, 15:35

SUK! Helt ærligt, så tjek dog datoen inden I deler. Opslaget er snart 5 år gammelt.
Og en helt anden ting, det irriterer mig voldsomt at der skal stå at han er autist, som om det skulle gøre ham mere værdig til likes :s

suk1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 30. maj 2019, 15:37

Dirtylittledevil skrev:SUK! Helt ærligt, så tjek dog datoen inden I deler. Opslaget er snart 5 år gammelt.
Og en helt anden ting, det irriterer mig voldsomt at der skal stå at han er autist, som om det skulle gøre ham mere værdig til likes :s

suk1.jpg


Den havde jeg også en fb-ven der delte for et par måneder siden. Jeg skrev en kommentar om, at den var fem år gammel og at jeg håbede han havde været i legoland... det svarede han aldrig på.
4
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 31. maj 2019, 10:13

Nej! Du er en voksen dame, du er i stand til at bruge ordet "ketchup"!

ketter.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Kisser
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2700

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Kisser » 1. jun 2019, 20:50

Zombie skrev:There's a type of seaworm that determines its gender through penis fighting each other.
Then there's these fish where, if there's too many females in one place, some of them will turn into males to even it out.

Imagine that was the same with humans. Like, I'm going to a bar for 'Girl's Night', look around and see there's only women and BAM! I grow a penis right there.
But it's okay, because if I don't want it anymore I can just go penis fighting some other person with a penis and lose on purpose, and voila! Back to having a vagina.

I know one's gender is not placed in the genitals, but if a person being transgender is too weird for someone to handle, they have no idea how insane nature even is. Like, don't talk to me about what's natural or I will legit penis fight you.


Årh den er god :lun:
0
Kisser
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2700

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Kisser » 1. jun 2019, 21:13

Dirtylittledevil skrev:SUK! Helt ærligt, så tjek dog datoen inden I deler. Opslaget er snart 5 år gammelt.
Og en helt anden ting, det irriterer mig voldsomt at der skal stå at han er autist, som om det skulle gøre ham mere værdig til likes :s

suk1.jpg


Men når de skriver, at han er autist, så er der jo større sandsynlighed for, at legoland giver dem turen gratis jo... det er lissom det, der er det smarte, iggå...
2
Kisser
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2700

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Kisser » 1. jun 2019, 21:53

Smiling_Goat skrev:
Kisser skrev:
Dirtylittledevil skrev:SUK! Helt ærligt, så tjek dog datoen inden I deler. Opslaget er snart 5 år gammelt.
Og en helt anden ting, det irriterer mig voldsomt at der skal stå at han er autist, som om det skulle gøre ham mere værdig til likes :s

suk1.jpg


Men når de skriver, at han er autist, så er der jo større sandsynlighed for, at legoland giver dem turen gratis jo... det er lissom det, der er det smarte, iggå...


Og det eneste jeg tænker, når jeg læser det opslag er: "stakkels dreng, han er nødt til at lave et viralt Facebook-opslag hver gang han gerne vil have noget."

Legolandsopslaget er fem år siden, hvem ved, hvilke ønsker han har kæmpet for siden da :nej:


"Hvis det her opslag får 100 likes, inden i morgen tidlig, så må jeg få morgenmad, inden jeg skal i skole".
8
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Zombie » 2. jun 2019, 08:11

sigge skrev:^ Wow, jeg har ikke nogen sympati for Stram Kurs, men det der er godt nok det mest nedladende og ubehagelige, jeg har læst længe. Og han “kommer jo ikke ned på deres niveau”, for imellem alle de grimme ord, svælger han i fremmedord. Jeg synes egentlig, han har nogle fine pointer, men de drukner fuldstændig i alle de grimme ord og tilsvininger. Det kunne være forkortet til 1/3 og været skrevet i et pænt sprog uden unødig brug af fremmedord, og så havde det været et rigtigt fint indlæg.


Paludan vil sætte mig personligt, min familie og 80% af min omgangskreds i koncentrationslejre. Vi er en del mennesker, der kan sige temmelig meget om Stram Kurs og stadig være mere lødige, end de er.
0
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Generelt"