Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. nov 2018, 11:45

Når man har den der ene skudsikre fotovinkel til sine selfies, som bare er helt perfekt...

vinkel2.jpg


vinkel1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Pawnee_Waffle
Indlæg: 158
Tilmeldt: 26. mar 2018, 22:03
Kort karma: 56
Likede indlæg: 546

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Pawnee_Waffle » 4. nov 2018, 10:34

Dyne-Lars er Jyllands gud :afro:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
One person's annoying is another's inspiring and heroic.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 5. nov 2018, 18:31

Og nu vi har jeres opmærksomhed... :D


DEL DEL DEL DEL DEL ! ..

jeg er tom for ord.. jeg er knust! min gamle dame er knust, vores bil er total skadet ..

her til aften er der en mand der gør Patrick opmærksom på, at vores bil - seaten er blevet total smadret.. hans egen bil har fået en sten gennem bagruden.

vi lever og ånder for vores bil og ja vi har forsikring på, men jeg ville 100 gange hellere have min bil i fred! jeg elsker den bil! vi, især min kæreste har brugt så lang tid på den bil!

det er vores livstil, vores hobby.. det er noget vi har sammen med familie og venner. Vi er ikke født med en guldske i røven nogen af os og har kæmpet for at have - hvad vi selv syntes så flot og lækker en bil! men det er der nogle satans unge der har ødelagt for os. nu står vi tilbage med en bil vi ikke kan bruge til en skid.

aldrig har jeg råbt og skreget så meget som da jeg fik øje på min gamle dame. nogle vil måske mene jeg er sindsyg da det bare er en genstand, men den betød meget for os.

vi ringer til politiet og vil melde det og vil have dem ud at se skaderne, men får afvide at det kan de ikke bruge tid på. vi fortæller der ligger en sten i den anden bil der også har fået begået hærværk og vi møder svaret “vi kan ikke tage dna fra sten” ..

super! så du ved præcis hvad der er for en sten og hvilken situation vi står i her.. du ved simpelthen alt inde fra dit kontor.. skide godt!

HVOR FANDEN ER POLITIET NÅR MAN SOM FUCKING LOVLYDIG BORGER DER SELV DRØMMER OM AT KOMME IND I POLITIFAGET HAR BRUG FOR DEM !!!!!! #østjylland

komisk nok er min mand brandmand - gad vide hvordan borgeren i den anden ende der har brug for brandvæsnets hjælp ville reagere hvis de også melder pas til at rykke ud.

og hvor fanden er respekten for andre folks ting henne i dagens danmark?

vi søger selfølgelig alt den info omkring det her vi kan få! det er sket på lupinvej nr 58 i silkeborg idag mellem klokken 18:30-19:20 cirka. er vidne har set en flok lorte unger løbe derfra.

og nu når jeg har din opmærksomhed søger vi et 4 værelses hus til leje med garage eller værksted i bording / ikast området. Vi er en familie på mor, far og 2 drenge på 9 og 4. Far er brandmand og mekaniker, mor er skiltetekniker. Vi går meget op i vores hjem og har hænderne skruet ordentligt på. Vi er trofaste lejere og har boet her i 6-7 år, men vi har ikke lyst til at bo her længere.

tak til patrick og min far for at få seaten lappet midlertidig sammen.

OPDATERING.
vi har fundet ud af der er blevet ridset en bil, en motorcykel og der er blevet smadret 2 vinduer i stueetagen også her på lupinvej..

#givmigdanmarktilbage #velfærd #mja #silkeborg
10
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 5. nov 2018, 20:02

Ado skrev:Og nu vi har jeres opmærksomhed... :D


DEL DEL DEL DEL DEL ! ..

induer i stueetagen også her på lupinvej..

#givmigdanmarktilbage #velfærd #mja #silkeborg



Ai hvor mærkeligt :lol:

Bla bla bla sten, bil, gammel dame, bla bla bla politi.

Og så vil jeg godt have et nyt sted at bo.

( og så forstår jeg ikke hvor man kan "midlertidigt lappe" på noget som er, efter sigende, TOTALT SMADRET)
5
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 6. nov 2018, 11:28

Min faster og hendes svigerdatter er ikke rigtig kommet videre siden Ofirchatsproget.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ghattner » 6. nov 2018, 15:38

Ado skrev:Min faster og hendes svigerdatter er ikke rigtig kommet videre siden Ofirchatsproget.


*ss*
4
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Æble » 6. nov 2018, 16:07

Ghattner skrev:
Ado skrev:Min faster og hendes svigerdatter er ikke rigtig kommet videre siden Ofirchatsproget.


*ss*


*gg*
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fru Sunshine » 6. nov 2018, 17:34

Ado skrev:Og nu vi har jeres opmærksomhed... :D


DEL DEL DEL DEL DEL ! ..

jeg er tom for ord.. jeg er knust! min gamle dame er knust, vores bil er total skadet ..

her til aften er der en mand der gør Patrick opmærksom på, at vores bil - seaten er blevet total smadret.. hans egen bil har fået en sten gennem bagruden.

vi lever og ånder for vores bil og ja vi har forsikring på, men jeg ville 100 gange hellere have min bil i fred! jeg elsker den bil! vi, især min kæreste har brugt så lang tid på den bil!

det er vores livstil, vores hobby.. det er noget vi har sammen med familie og venner. Vi er ikke født med en guldske i røven nogen af os og har kæmpet for at have - hvad vi selv syntes så flot og lækker en bil! men det er der nogle satans unge der har ødelagt for os. nu står vi tilbage med en bil vi ikke kan bruge til en skid.

aldrig har jeg råbt og skreget så meget som da jeg fik øje på min gamle dame. nogle vil måske mene jeg er sindsyg da det bare er en genstand, men den betød meget for os.

vi ringer til politiet og vil melde det og vil have dem ud at se skaderne, men får afvide at det kan de ikke bruge tid på. vi fortæller der ligger en sten i den anden bil der også har fået begået hærværk og vi møder svaret “vi kan ikke tage dna fra sten” ..

super! så du ved præcis hvad der er for en sten og hvilken situation vi står i her.. du ved simpelthen alt inde fra dit kontor.. skide godt!

HVOR FANDEN ER POLITIET NÅR MAN SOM FUCKING LOVLYDIG BORGER DER SELV DRØMMER OM AT KOMME IND I POLITIFAGET HAR BRUG FOR DEM !!!!!! #østjylland

komisk nok er min mand brandmand - gad vide hvordan borgeren i den anden ende der har brug for brandvæsnets hjælp ville reagere hvis de også melder pas til at rykke ud.

og hvor fanden er respekten for andre folks ting henne i dagens danmark?

vi søger selfølgelig alt den info omkring det her vi kan få! det er sket på lupinvej nr 58 i silkeborg idag mellem klokken 18:30-19:20 cirka. er vidne har set en flok lorte unger løbe derfra.

og nu når jeg har din opmærksomhed søger vi et 4 værelses hus til leje med garage eller værksted i bording / ikast området. Vi er en familie på mor, far og 2 drenge på 9 og 4. Far er brandmand og mekaniker, mor er skiltetekniker. Vi går meget op i vores hjem og har hænderne skruet ordentligt på. Vi er trofaste lejere og har boet her i 6-7 år, men vi har ikke lyst til at bo her længere.

tak til patrick og min far for at få seaten lappet midlertidig sammen.

OPDATERING.
vi har fundet ud af der er blevet ridset en bil, en motorcykel og der er blevet smadret 2 vinduer i stueetagen også her på lupinvej..

#givmigdanmarktilbage #velfærd #mja #silkeborg

Jeg har aldrig forstået det der med en guldske i røven. Det må da være pænt ubehageligt og absolut ikke noget at stræbe efter.
7
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. nov 2018, 01:19

I dag lavede en af mine særligt madglade facebookvenner en opdatering om at kefir er mælkens svar på champagne.
Jeg nåede lige at tænke at det nok blev dagens særeste læsning, men så var der en anden facebookven der altid liker alt med engle, og hun likede noget med en bestemt halskæde som åbenbart var kendt for at kunne tiltrække engle... så hvis man var i problemer og berørte halskæden ville englene straks komme flyvende og beskytte én (Ifølge den smykkebutik der solgte kæderne).
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LaScrooge » 7. nov 2018, 06:49

Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:Og nu vi har jeres opmærksomhed... :D


DEL DEL DEL DEL DEL ! ..

jeg er tom for ord.. jeg er knust! min gamle dame er knust, vores bil er total skadet ..

her til aften er der en mand der gør Patrick opmærksom på, at vores bil - seaten er blevet total smadret.. hans egen bil har fået en sten gennem bagruden.

vi lever og ånder for vores bil og ja vi har forsikring på, men jeg ville 100 gange hellere have min bil i fred! jeg elsker den bil! vi, især min kæreste har brugt så lang tid på den bil!

det er vores livstil, vores hobby.. det er noget vi har sammen med familie og venner. Vi er ikke født med en guldske i røven nogen af os og har kæmpet for at have - hvad vi selv syntes så flot og lækker en bil! men det er der nogle satans unge der har ødelagt for os. nu står vi tilbage med en bil vi ikke kan bruge til en skid.

aldrig har jeg råbt og skreget så meget som da jeg fik øje på min gamle dame. nogle vil måske mene jeg er sindsyg da det bare er en genstand, men den betød meget for os.

vi ringer til politiet og vil melde det og vil have dem ud at se skaderne, men får afvide at det kan de ikke bruge tid på. vi fortæller der ligger en sten i den anden bil der også har fået begået hærværk og vi møder svaret “vi kan ikke tage dna fra sten” ..

super! så du ved præcis hvad der er for en sten og hvilken situation vi står i her.. du ved simpelthen alt inde fra dit kontor.. skide godt!

HVOR FANDEN ER POLITIET NÅR MAN SOM FUCKING LOVLYDIG BORGER DER SELV DRØMMER OM AT KOMME IND I POLITIFAGET HAR BRUG FOR DEM !!!!!! #østjylland

komisk nok er min mand brandmand - gad vide hvordan borgeren i den anden ende der har brug for brandvæsnets hjælp ville reagere hvis de også melder pas til at rykke ud.

og hvor fanden er respekten for andre folks ting henne i dagens danmark?

vi søger selfølgelig alt den info omkring det her vi kan få! det er sket på lupinvej nr 58 i silkeborg idag mellem klokken 18:30-19:20 cirka. er vidne har set en flok lorte unger løbe derfra.

og nu når jeg har din opmærksomhed søger vi et 4 værelses hus til leje med garage eller værksted i bording / ikast området. Vi er en familie på mor, far og 2 drenge på 9 og 4. Far er brandmand og mekaniker, mor er skiltetekniker. Vi går meget op i vores hjem og har hænderne skruet ordentligt på. Vi er trofaste lejere og har boet her i 6-7 år, men vi har ikke lyst til at bo her længere.

tak til patrick og min far for at få seaten lappet midlertidig sammen.

OPDATERING.
vi har fundet ud af der er blevet ridset en bil, en motorcykel og der er blevet smadret 2 vinduer i stueetagen også her på lupinvej..

#givmigdanmarktilbage #velfærd #mja #silkeborg

Jeg har aldrig forstået det der med en guldske i røven. Det må da være pænt ubehageligt og absolut ikke noget at stræbe efter.


Det er en vulgær variation over guldske i munden.
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LaScrooge » 7. nov 2018, 06:50

Æble skrev:
Ghattner skrev:
Ado skrev:Min faster og hendes svigerdatter er ikke rigtig kommet videre siden Ofirchatsproget.


*ss*


*gg*


*sf*
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fru Sunshine » 7. nov 2018, 06:59

LaScrooge skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg har aldrig forstået det der med en guldske i røven. Det må da være pænt ubehageligt og absolut ikke noget at stræbe efter.


Det er en vulgær variation over guldske i munden.

Det ved jeg godt. Jeg synes bare, det er så dumt, for man kan jo godt se, hvordan det kan indikere stor rigdom at blive madet med en guldske, men det giver ikke mening at placere en ske i den anden ende uanset materiale.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. nov 2018, 07:21

Zinde skrev:Nyeste prosa fra hønsedamen:



Jeg synes, det er længe siden, vi har hørt noget til Eileen.
Det bekymrer mig lidt.
5
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 7. nov 2018, 10:51

Rikke skrev:
LaScrooge skrev:
Æble skrev:
Ghattner skrev:
Ado skrev:Min faster og hendes svigerdatter er ikke rigtig kommet videre siden Ofirchatsproget.


*ss*


*gg*


*sf*

*gmf*

roflmao
0
14 11 14
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 7. nov 2018, 17:24

Nå men hos os er vi bare helt vildt uvirkelige.. Vi roder ellers som en i hæv'led.

Hvorfor er det her så vise ord at man vil have dem stående i en meter høj udgave på sin væg, enlighten me, anyone?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8

Tilbage til "Generelt"