Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
kvinna
Indlæg: 77
Tilmeldt: 9. maj 2017, 19:43
Kort karma: 9
Likede indlæg: 209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kvinna » 7. jul 2019, 06:54

2SHY skrev:“Ved du hvordan du træner din selvkærlighedsmuskel? Så du hver dag, skridt for skridt, bliver en lille smule bedre til det med at elske dig selv. Og så kærlighedsfølelsen i dit hjerte for hver dag bliver mere og mere boblende og livgivende? Frem til på søndag er der Early Bird rabat på kurset "Træn din selvkærlighed" i Nykøbing Sjælland. Læs om det her <3”



Selvkærlighedsmuskel? Altså... Er det kun mig der får lidt skumle tanker? :gruble:


Selvkærlighedsmuskel. :danse: Ordet fik sat gang i knibeøvelser :D
3
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 7. jul 2019, 14:21

kænguru.PNG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Statusopdateringer

Indlægaf HappyQ » 8. jul 2019, 17:39

Da jeg i går ved 10.15 tiden kom gående ned af Rønnebær Alle på vej til 801A's stoppested på modsatte side af Shell, mens regnen var kraftig, blev jeg oversprøjtet af vandet fra kørebanen af en bil. Jeg nåede ikke at få hverken nummer på bilen eller bilmærket. Men da du bare kørte videre gjorde du dig til flugt billist iht. Færdselslovens §9. Når det regner så kraftigt som det gjorde i går på det tidspunkt, så sæt farten ned og pas på med at oversprøjte folk der går på fortovet.
2
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15291
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 8. jul 2019, 17:48

HappyQ skrev:Da jeg i går ved 10.15 tiden kom gående ned af Rønnebær Alle på vej til 801A's stoppested på modsatte side af Shell, mens regnen var kraftig, blev jeg oversprøjtet af vandet fra kørebanen af en bil. Jeg nåede ikke at få hverken nummer på bilen eller bilmærket. Men da du bare kørte videre gjorde du dig til flugt billist iht. Færdselslovens §9. Når det regner så kraftigt som det gjorde i går på det tidspunkt, så sæt farten ned og pas på med at oversprøjte folk der går på fortovet.



Øh :gruble:

:lol:
0
14 11 14
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Statusopdateringer

Indlægaf HappyQ » 8. jul 2019, 17:52

Delfin skrev:
HappyQ skrev:Da jeg i går ved 10.15 tiden kom gående ned af Rønnebær Alle på vej til 801A's stoppested på modsatte side af Shell, mens regnen var kraftig, blev jeg oversprøjtet af vandet fra kørebanen af en bil. Jeg nåede ikke at få hverken nummer på bilen eller bilmærket. Men da du bare kørte videre gjorde du dig til flugt billist iht. Færdselslovens §9. Når det regner så kraftigt som det gjorde i går på det tidspunkt, så sæt farten ned og pas på med at oversprøjte folk der går på fortovet.



Øh :gruble:

:lol:

En ret sur herre på en af Helsingørs sider :-D
2
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. jul 2019, 18:12

Flugtbillist alligevel :lol:
2
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 8. jul 2019, 23:19

HappyQ skrev:
Delfin skrev:
HappyQ skrev:Da jeg i går ved 10.15 tiden kom gående ned af Rønnebær Alle på vej til 801A's stoppested på modsatte side af Shell, mens regnen var kraftig, blev jeg oversprøjtet af vandet fra kørebanen af en bil. Jeg nåede ikke at få hverken nummer på bilen eller bilmærket. Men da du bare kørte videre gjorde du dig til flugt billist iht. Færdselslovens §9. Når det regner så kraftigt som det gjorde i går på det tidspunkt, så sæt farten ned og pas på med at oversprøjte folk der går på fortovet.



Øh :gruble:

:lol:

En ret sur herre på en af Helsingørs sider :-D


Jeg har en onkel der bor på Rønnebær alle i Helsingør, jeg vil vist hellere have han er kommet til at sprøjte på en eller anden end at han skriver den slags idioti. :blush:

Det er ikke en der hedder Henrik der har skrevet det vel?
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 8. jul 2019, 23:28

Rødovre centeret har sådan en konkurrence om at man kan komme til at ligge i telt en enkelt nat ovre ved centeret, og der er, underligt nok, en del der har skrevet at ih det er den store drøm for poderne at ligge i telt og så videre.

Det der gør det rigtig mærkeligt, udover hvad f... der skulle være tiltalende ved at ligge i telt ved et storcenter midt i liguster town er at der ikke er ti minutter på cykel ned til volden hvor man både kan bruge gratis shelter og slå telt op, igen, gratis.
Og det er i er område der rent faktisk ligner en skov og hvis man ser sig lidt for så kan man sagtens finde steder hvor man vil være så alene at man skal være meget uheldig hvis ikke man kan gå rundt med bar mås på uden at møde et øje.

Men der er selvfølgelig ikke nogen stor vej ved siden af til at larme og man skal heller ikke være ude på et bestemt tidspunkt så det er nok ikke nær så fedt at ligge i telt der.

Af og til forstår jeg ikke andre mennesker.
3
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15291
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 8. jul 2019, 23:31

hotlips skrev:Rødovre centeret har sådan en konkurrence om at man kan komme til at ligge i telt en enkelt nat ovre ved centeret, og der er, underligt nok, en del der har skrevet at ih det er den store drøm for poderne at ligge i telt og så videre.

Det der gør det rigtig mærkeligt, udover hvad f... der skulle være tiltalende ved at ligge i telt ved et storcenter midt i liguster town er at der ikke er ti minutter på cykel ned til volden hvor man både kan bruge gratis shelter og slå telt op, igen, gratis.
Og det er i er område der rent faktisk ligner en skov og hvis man ser sig lidt for så kan man sagtens finde steder hvor man vil være så alene at man skal være meget uheldig hvis ikke man kan gå rundt med bar mås på uden at møde et øje.

Men der er selvfølgelig ikke nogen stor vej ved siden af til at larme og man skal heller ikke være ude på et bestemt tidspunkt så det er nok ikke nær så fedt at ligge i telt der.

Af og til forstår jeg ikke andre mennesker.


Det var godt nok en sær præmie :lol:
2
14 11 14
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 8. jul 2019, 23:43

Delfin skrev:
hotlips skrev:Rødovre centeret har sådan en konkurrence om at man kan komme til at ligge i telt en enkelt nat ovre ved centeret, og der er, underligt nok, en del der har skrevet at ih det er den store drøm for poderne at ligge i telt og så videre.

Det der gør det rigtig mærkeligt, udover hvad f... der skulle være tiltalende ved at ligge i telt ved et storcenter midt i liguster town er at der ikke er ti minutter på cykel ned til volden hvor man både kan bruge gratis shelter og slå telt op, igen, gratis.
Og det er i er område der rent faktisk ligner en skov og hvis man ser sig lidt for så kan man sagtens finde steder hvor man vil være så alene at man skal være meget uheldig hvis ikke man kan gå rundt med bar mås på uden at møde et øje.

Men der er selvfølgelig ikke nogen stor vej ved siden af til at larme og man skal heller ikke være ude på et bestemt tidspunkt så det er nok ikke nær så fedt at ligge i telt der.

Af og til forstår jeg ikke andre mennesker.


Det var godt nok en sær præmie :lol:


Virkelig mærkelig og det skal retfærdigvis siges at det ikke er særligt mange der har skrevet, men de har da haft deltagere nok til at de nu laver en ny omgang.

Jeg er selv en fattigrøv og jeg kan godt se det fede i at overnatte et eller andet specielt sted i telt selvom det var i byen, i zoo fks eller i palmehuset i botanisk have, måske endda ved damhussøen.
Men ved et storcenter.. Det kan jeg ikke gennemskue hvordan man kan synes er attraktivt.
1
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Statusopdateringer

Indlægaf HappyQ » 9. jul 2019, 01:54

hotlips skrev:
HappyQ skrev:
Delfin skrev:
HappyQ skrev:Da jeg i går ved 10.15 tiden kom gående ned af Rønnebær Alle på vej til 801A's stoppested på modsatte side af Shell, mens regnen var kraftig, blev jeg oversprøjtet af vandet fra kørebanen af en bil. Jeg nåede ikke at få hverken nummer på bilen eller bilmærket. Men da du bare kørte videre gjorde du dig til flugt billist iht. Færdselslovens §9. Når det regner så kraftigt som det gjorde i går på det tidspunkt, så sæt farten ned og pas på med at oversprøjte folk der går på fortovet.



Øh :gruble:

:lol:

En ret sur herre på en af Helsingørs sider :-D


Jeg har en onkel der bor på Rønnebær alle i Helsingør, jeg vil vist hellere have han er kommet til at sprøjte på en eller anden end at han skriver den slags idioti. :blush:

Det er ikke en der hedder Henrik der har skrevet det vel?

Nej det er en Robert :lol:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Guilded_Lily » 9. jul 2019, 13:30

Mon tomgodset følger med?

"Min hund er desværre blevet aflivet pg af sygdom der ikke kunne ordnets så sælger alt på billedet"

Til salg.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Statusopdateringer

Indlægaf FormerlyKnownAs » 9. jul 2019, 13:33

Guilded_Lily skrev:Mon tomgodset følger med?


Er du fra Fyn? Har aldrig hørt det udtryk for også det lyder som noget min stedmor fra Fyn ville sige. Det er spøjst med sjovt udtryk :D
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Guilded_Lily » 9. jul 2019, 13:36

FormerlyKnownAs skrev:
Guilded_Lily skrev:Mon tomgodset følger med?


Er du fra Fyn? Har aldrig hørt det udtryk for også det lyder som noget min stedmor fra Fyn ville sige. Det er spøjst med sjovt udtryk :D


Nej. Men det sagde min mors københavnske ex-mand altid.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Statusopdateringer

Indlægaf FormerlyKnownAs » 9. jul 2019, 13:37

Guilded_Lily skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Guilded_Lily skrev:Mon tomgodset følger med?


Er du fra Fyn? Har aldrig hørt det udtryk for også det lyder som noget min stedmor fra Fyn ville sige. Det er spøjst med sjovt udtryk :D


Nej. Men det sagde min mors københavnske ex-mand altid.


Hvor sjovt. Jeg kan kun sige det med fynsk accent i mit hoved nu :lol:
1

Tilbage til "Generelt"