Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Statusopdateringer

Indlægaf ExCoastal » 25. sep 2017, 06:25

Lige en tand for meget. En meget hurtig "unfriend". Sad på min laptop med min søn lige ved siden af, og han er opdraget med, at det ord, det bruger man ikke. Heller ikke hvis man er sort.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. sep 2017, 00:20

Linie 3. Ja et eller andet skal de jo gøre, for at prøve på at blive sjove.

l3.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Statusopdateringer

Indlægaf ExCoastal » 26. sep 2017, 04:21

ExCoastal skrev:Lige en tand for meget. En meget hurtig "unfriend". Sad på min laptop med min søn lige ved siden af, og han er opdraget med, at det ord, det bruger man ikke. Heller ikke hvis man er sort.


Opdatering: Den opdatering fik virkeligt sat gang i den, der var nogle ganske få narhoveder, som var enige med ham, men resten...oh wow, han fik sgu tørt på. Tre personer mente, at han skulle udvises tilbage til Danmark, og der røg fem venner lige der. Nu er den så fjernet :lol:
8
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. sep 2017, 10:54

Dirtylittledevil skrev:Højeste mode i min bys køb og salg gruppe er at forlange noget andet end penge for sine ting. Hold nu op med det der. Sæt dog en pris på jeres varer, og køb selv jeres slik og vin!



Og de bliver bare ved. Måske burde de omdøbe gruppen til at hedde "Slik for ting" :rulle:
Edit: Eller "Ting sælges for en slik" :lol:

igen1.jpg



igen2.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Statusopdateringer

Indlægaf bluetof1 » 26. sep 2017, 11:28

Dirtylittledevil skrev:
Dirtylittledevil skrev:Højeste mode i min bys køb og salg gruppe er at forlange noget andet end penge for sine ting. Hold nu op med det der. Sæt dog en pris på jeres varer, og køb selv jeres slik og vin!



Og de bliver bare ved. Måske burde de omdøbe gruppen til at hedde "Slik for ting" :rulle:
Edit: Eller "Ting sælges for en slik" :lol:

igen1.jpg



igen2.jpg



Jeg synes du skal købe 10 poser vingummibamser, tage et billede af dem, lægge det i gruppen og spørge hvad du kan få for dem.
26
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. sep 2017, 11:30

bluetof1 skrev:

Jeg synes du skal købe 10 poser vingummibamser, tage et billede af dem, lægge det i gruppen og spørge hvad du kan få for dem.


Genial ide! :lol:

Eller noget a la "En pose Haribo sælges. Prisidé: En lampe"
28
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Statusopdateringer

Indlægaf bluetof1 » 26. sep 2017, 11:39

Dirtylittledevil skrev:
bluetof1 skrev:

Jeg synes du skal købe 10 poser vingummibamser, tage et billede af dem, lægge det i gruppen og spørge hvad du kan få for dem.


Genial ide! :lol:

Eller noget a la "En pose Haribo sælges. Prisidé: En lampe"


Do it!
4
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7329
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23146

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aragorn » 26. sep 2017, 12:16

Guilded_Lily skrev:
Delfin skrev:
Guilded_Lily skrev:
fisken80 skrev:Du godeste hvor det dog kan få folk helt op at køre, at DR er stoppet med at vise Matador... jeg stødte lige på et opslag på deres Facebookside, hvor en seer synes det var synd for olde på 99 for så nåede hun jo nok ikke at se den færdig... jamen for filan da altså


Hele humlen ligger jo i, det er den restaurerede version, de sender nu. Kvaliteten ER bare bedre end på Bonanza/dvd-versionen. Jeg forstår godt, folk er trætte af beslutningen.


Er det ikke bare en pause, så resten kommer senere?


Jo. Sådan var det i de gode, gamle dage, men det gider folk ikke nu. Og jeg kan sådan set godt forstå det - serien er vist færdigrestaureret, så de kunne vel lige så godt fortsætte. Selvom dvd-boksen skulle kunne købes sidst i oktober. Det virker lidt som dårlig planlægning fra programledelsens side.


Men hvis man køber den på DVD kan det vel ikke være den restaurerede version der bliver sat til salg, eftersom den er skaleret op i Blu-ray format?
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aesel82 » 26. sep 2017, 18:35

Hæ, ham med Nordea-app problemet kommer ud i yderligere emotionelle kriser nu. MobilePay-appen er også blevet blå :shock:
3
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 27. sep 2017, 04:41

Aragorn skrev:
Guilded_Lily skrev:
Delfin skrev:
Guilded_Lily skrev:
fisken80 skrev:Du godeste hvor det dog kan få folk helt op at køre, at DR er stoppet med at vise Matador... jeg stødte lige på et opslag på deres Facebookside, hvor en seer synes det var synd for olde på 99 for så nåede hun jo nok ikke at se den færdig... jamen for filan da altså


Hele humlen ligger jo i, det er den restaurerede version, de sender nu. Kvaliteten ER bare bedre end på Bonanza/dvd-versionen. Jeg forstår godt, folk er trætte af beslutningen.


Er det ikke bare en pause, så resten kommer senere?


Jo. Sådan var det i de gode, gamle dage, men det gider folk ikke nu. Og jeg kan sådan set godt forstå det - serien er vist færdigrestaureret, så de kunne vel lige så godt fortsætte. Selvom dvd-boksen skulle kunne købes sidst i oktober. Det virker lidt som dårlig planlægning fra programledelsens side.


Men hvis man køber den på DVD kan det vel ikke være den restaurerede version der bliver sat til salg, eftersom den er skaleret op i Blu-ray format?


Et hurtigt opslag på google viser, at den restaurerede version fås på dvd fra sidst i oktober.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7329
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23146

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aragorn » 27. sep 2017, 08:21

fisken80 skrev:
Aragorn skrev:
Guilded_Lily skrev:
Delfin skrev:
Guilded_Lily skrev:
fisken80 skrev:Du godeste hvor det dog kan få folk helt op at køre, at DR er stoppet med at vise Matador... jeg stødte lige på et opslag på deres Facebookside, hvor en seer synes det var synd for olde på 99 for så nåede hun jo nok ikke at se den færdig... jamen for filan da altså


Hele humlen ligger jo i, det er den restaurerede version, de sender nu. Kvaliteten ER bare bedre end på Bonanza/dvd-versionen. Jeg forstår godt, folk er trætte af beslutningen.


Er det ikke bare en pause, så resten kommer senere?


Jo. Sådan var det i de gode, gamle dage, men det gider folk ikke nu. Og jeg kan sådan set godt forstå det - serien er vist færdigrestaureret, så de kunne vel lige så godt fortsætte. Selvom dvd-boksen skulle kunne købes sidst i oktober. Det virker lidt som dårlig planlægning fra programledelsens side.


Men hvis man køber den på DVD kan det vel ikke være den restaurerede version der bliver sat til salg, eftersom den er skaleret op i Blu-ray format?


Et hurtigt opslag på google viser, at den restaurerede version fås på dvd fra sidst i oktober.


Det var så det hurtige opslag jeg ikke gad at lave - det bliver man selvfølgelig klogere af. Jeg var ellers overbevist om at det var en Blu-ray version.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Guilded_Lily » 27. sep 2017, 09:01

Aragorn skrev:
fisken80 skrev:
Aragorn skrev:


Men hvis man køber den på DVD kan det vel ikke være den restaurerede version der bliver sat til salg, eftersom den er skaleret op i Blu-ray format?


Et hurtigt opslag på google viser, at den restaurerede version fås på dvd fra sidst i oktober.


Det var så det hurtige opslag jeg ikke gad at lave - det bliver man selvfølgelig klogere af. Jeg var ellers overbevist om at det var en Blu-ray version.


Restaureringen skulle give blu-ray-kvalitet.
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7329
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23146

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aragorn » 27. sep 2017, 09:08

Guilded_Lily skrev:
Aragorn skrev:
fisken80 skrev:
Aragorn skrev:


Men hvis man køber den på DVD kan det vel ikke være den restaurerede version der bliver sat til salg, eftersom den er skaleret op i Blu-ray format?


Et hurtigt opslag på google viser, at den restaurerede version fås på dvd fra sidst i oktober.


Det var så det hurtige opslag jeg ikke gad at lave - det bliver man selvfølgelig klogere af. Jeg var ellers overbevist om at det var en Blu-ray version.


Restaureringen skulle give blu-ray-kvalitet.


Det er den formulering der forvirrer mig helt vildt. Jeg er godt med på at man kan restaurere DVD versionen også, men man kan simpelthen ikke få Blu-ray kvalitet på DVD. Blu-ray har en 5 gange så høj opløsning som DVD, så det giver sig selv at man ikke får det hele med, når man ikke benytter Blu-ray skiver til at gemme data på.

Nu har jeg så rent faktisk selv undersøgt ganske hurtigt hvad de udsender den restaurerede version på, og den bliver udsendt på både DVD og Blu-ray, så det giver lidt mere mening, trods alt, men et eller andet sted må man nødvendigvis gå på kompromis.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Guilded_Lily » 27. sep 2017, 09:14

Aragorn skrev:
Guilded_Lily skrev:
Aragorn skrev:
fisken80 skrev:
Aragorn skrev:


Men hvis man køber den på DVD kan det vel ikke være den restaurerede version der bliver sat til salg, eftersom den er skaleret op i Blu-ray format?


Et hurtigt opslag på google viser, at den restaurerede version fås på dvd fra sidst i oktober.


Det var så det hurtige opslag jeg ikke gad at lave - det bliver man selvfølgelig klogere af. Jeg var ellers overbevist om at det var en Blu-ray version.


Restaureringen skulle give blu-ray-kvalitet.


Det er den formulering der forvirrer mig helt vildt. Jeg er godt med på at man kan restaurere DVD versionen også, men man kan simpelthen ikke få Blu-ray kvalitet på DVD. Blu-ray har en 5 gange så høj opløsning som DVD, så det giver sig selv at man ikke får det hele med, når man ikke benytter Blu-ray skiver til at gemme data på.

Nu har jeg så rent faktisk selv undersøgt ganske hurtigt hvad de udsender den restaurerede version på, og den bliver udsendt på både DVD og Blu-ray, så det giver lidt mere mening, trods alt, men et eller andet sted må man nødvendigvis gå på kompromis.


Jeg har ingen forstand på tvproduktion og sendehalløj, men jeg går ikke ud fra, det er en dvd/blu-rayskive, der smides i en dims inde på DR, når de sender serien i tv. Men kvaliteten dér er virkelig forbedret i forhold til den tidligere dvd-version, så hvis det er den samme, der kommer ud på dvd i oktober, kan man kun være tilfreds med kvaliteten.

Og så har Matador vist fyldt nok i en tråd om statusopdateringer, eller hur?
0
Brugeravatar
Cupid Carries A Gun
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. nov 2016, 11:25
Kort karma: 4
Likede indlæg: 154

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Cupid Carries A Gun » 27. sep 2017, 10:52

Dirtylittledevil skrev:
Dirtylittledevil skrev:Højeste mode i min bys køb og salg gruppe er at forlange noget andet end penge for sine ting. Hold nu op med det der. Sæt dog en pris på jeres varer, og køb selv jeres slik og vin!



Og de bliver bare ved. Måske burde de omdøbe gruppen til at hedde "Slik for ting" :rulle:
Edit: Eller "Ting sælges for en slik" :lol:

igen1.jpg



igen2.jpg

Jeg har 6 poser Haribo liggende. Hvad kan jeg mon bytte mig til for dem :-D
1
I should be dealing with my demons, instead I am dancing with them.

Tilbage til "Generelt"