Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 15. mar 2020, 20:10

cattening.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
25
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 16. mar 2020, 05:31

Santa skrev:
DetSorteCirkus skrev:De sidste par sider har fået mig til at overveje, om der mon virkelig eksisterer tidsmaskiner, og om vi har fået besøg af en flok dommedagsdagsprædikanter, kvaksalvere og spirituelle mystikere fra 1350 eller deromkring.
Hvad bliver det næste? Horder af mennesker, der trodser "udgangsforbuddet" for at gå i procession, mens de pisker sig selv? Skeletter, der byder op til dans eller udfordrer en til et spil skak?

Flagellanter!!! :love2: :love2: :love2:


Fin ide, lad os indføre det i nødlovene at folk der skriver eller deler tåbelige corona opslag skal kunne idømmes selvpisk, det er jeg sikker på de vil have forståelse for, vi kan jo ikke risikere at der står en anden så tæt på dem at de kan røre.

Gentagelsestilfældd skal gå ned på det lokale torv og selv rulle sig i tjære og fjer.

Jeg magter ikke mere, det er lige før jeg foretrækker corona frem for flere fuldstændig blæste opslag.
1
Kakadu
Indlæg: 3478
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10263

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Kakadu » 17. mar 2020, 13:59

Corona days - dark days

Let the good moments with your family and horses be a light in the darkness. The are for us. Take care *hjertesmiley*
0
Hvis hesten er død, så stå af.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. mar 2020, 07:12

Nogen poster madbilleder hvor der er tænkt på enhver detalje både på tallerkenen, dugens farve, tændte stearinlys eller andet opstillet baggrund.
Andre serverer spervibs på et jordslået viskestykke.

spervibs.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
18
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Statusopdateringer

Indlægaf lillebjoern » 18. mar 2020, 08:23

Dirtylittledevil skrev:Nogen poster madbilleder hvor der er tænkt på enhver detalje både på tallerkenen, dugens farve, tændte stearinlys eller andet opstillet baggrund.
Andre serverer spervibs på et jordslået viskestykke.

spervibs.jpg



Spervibs! :love2:
4
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 18. mar 2020, 15:06

Dirtylittledevil skrev:Nogen poster madbilleder hvor der er tænkt på enhver detalje både på tallerkenen, dugens farve, tændte stearinlys eller andet opstillet baggrund.
Andre serverer spervibs på et jordslået viskestykke.

spervibs.jpg

Hvad er det oven på risende? :gruble:
0
...
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Statusopdateringer

Indlægaf sigge » 18. mar 2020, 17:42

LadyFox skrev:
Dirtylittledevil skrev:Nogen poster madbilleder hvor der er tænkt på enhver detalje både på tallerkenen, dugens farve, tændte stearinlys eller andet opstillet baggrund.
Andre serverer spervibs på et jordslået viskestykke.

spervibs.jpg

Hvad er det oven på risende? :gruble:


“Krydser stegt fennikel” at dømme ud fra billedteksten.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 18. mar 2020, 18:11

sigge skrev:
LadyFox skrev:
Dirtylittledevil skrev:Nogen poster madbilleder hvor der er tænkt på enhver detalje både på tallerkenen, dugens farve, tændte stearinlys eller andet opstillet baggrund.
Andre serverer spervibs på et jordslået viskestykke.

spervibs.jpg

Hvad er det oven på risende? :gruble:


“Krydser stegt fennikel” at dømme ud fra billedteksten.

Ej forhelvede. Det er pinligt at jeg åbenbart ikke kan læse en linje uden at overse halvdelen af teksten :lol:
2
...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. mar 2020, 15:31

Eller sagt med andre ord: Jeg er rendt ind i et kompliceret problem som jeg gerne vil have gratis hjælp til at løse.

ekspert.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 21. mar 2020, 15:57

Dmitra skrev:Som mor så datter (her i hvert fald). :rulle:

B3591C7C-D4B1-4D51-BF16-73C1DCA61388.jpeg

What the actual fuck?
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Statusopdateringer

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 21. mar 2020, 16:10

Dmitra skrev:Som mor så datter (her i hvert fald). :rulle:

B3591C7C-D4B1-4D51-BF16-73C1DCA61388.jpeg


Kan man ikke melde den slags til hvem end der autorisere læger i DK? Altså at moren (hun er læge ikke?) spreder sådanne ting? I UK havde det været grund nok til at blive "struck off" ..
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Statusopdateringer

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 21. mar 2020, 16:15

Dmitra skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Dmitra skrev:Som mor så datter (her i hvert fald). :rulle:

B3591C7C-D4B1-4D51-BF16-73C1DCA61388.jpeg


Kan man ikke melde den slags til hvem end der autorisere læger i DK? Altså at moren (hun er læge ikke?) spreder sådanne ting? I UK havde det været grund nok til at blive "struck off" ..


Jeg er ikke lige klar over om man kan lignende her. Men det burde man sgu kunne. For det er bare IKKE i orden.


Det vil jeg næsten håbe. Jeg har set på FB at en del har anmeldt til sundhedsstyrelsen og politiet. Det er vel egentlig på et hvis niveau at opfordre til at gå imod samfundets bedste og sætte folks liv på spil - bestemt ikke på linje med den hippokratiske ed.

Man ville i hvert fald ikke se pænt på det hos General Medical Council her. Har også set andre sundhedspersonale miste deres autorisation for mindre. Hold nu kæft hvor er det altså bare ikke i orden at lukke så meget lort ud, specielt når man er i et "tillidserhverv" som en læge er.
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Statusopdateringer

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 21. mar 2020, 16:21

Dmitra skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Dmitra skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Dmitra skrev:Som mor så datter (her i hvert fald). :rulle:

B3591C7C-D4B1-4D51-BF16-73C1DCA61388.jpeg


Kan man ikke melde den slags til hvem end der autorisere læger i DK? Altså at moren (hun er læge ikke?) spreder sådanne ting? I UK havde det været grund nok til at blive "struck off" ..


Jeg er ikke lige klar over om man kan lignende her. Men det burde man sgu kunne. For det er bare IKKE i orden.


Det vil jeg næsten håbe. Jeg har set på FB at en del har anmeldt til sundhedsstyrelsen og politiet. Det er vel egentlig på et hvis niveau at opfordre til at gå imod samfundets bedste og sætte folks liv på spil - bestemt ikke på linje med den hippokratiske ed.

Man ville i hvert fald ikke se pænt på det hos General Medical Council her. Har også set andre sundhedspersonale miste deres autorisation for mindre. Hold nu kæft hvor er det altså bare ikke i orden at lukke så meget lort ud, specielt når man er i et "tillidserhverv" som en læge er.


Det er jeg glad for folk har gjort, meldt det altså.

Det er idioti på højt plan og det opfordrer jo egentligt til lovbrud og det er ikke engang groft sagt.

Nu er det her Mai, men mor Vibeke var ude med lignende den anden dag og det er jo ikke første hun gør sig yderst uheldigt bemærket rent sundhedsfagligt.


Så vidt jeg kunne forstå på hvad jeg læste på FB (jeg gad virkelig ind på profilerne for det gør mig så arrig...) er det kommet fra Vibeke og så har Mai bare delt også. Men der burde være en klækkelig bøde og evt. straf til Mai og alt efter Vibekes involvering burde autorisationen ryge samt bøde.
0
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Queen Molly » 22. mar 2020, 09:09

Nu er der nogen der har lavet en gruppe der hedder vi synger for dronningen.
Så skal vi alle synge på gader og altaner den 16. april kl 12. Nej tak. :træt3:

Mangler en smiley der ruller med øjnene.
2
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 22. mar 2020, 09:09

Og taget i betragtning, at man er ret sikker på, at den virus der er i Europa er en aggressiv spreder, så bliver idiotien kun den større...
Kan man ikke bure dem inde for landsskadelig virksomhed?
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans

Tilbage til "Generelt"