Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Statusopdateringer

Indlægaf bluetof1 » 10. mar 2019, 22:27

JumboJette skrev:Idag arbejder M
Han kørt kl 7, og har fri kl 22.

Jeg vil spare sig dig for billeder, men idag valgte Caroline at prutte på potten i stedet for på toilettet. Hun kommer ind i stuen og fortæller det...
Jeg rejser mig, og går ud for at tømme den.
Da jeg når derud står Candy og spiser afføringen fra potten, jeg stopper hende, og vasket hende og potten.
Jeg går ind i stuen og tilbage i gangen hvor Candy så har kastet af den her afføring op og ud over det hele..

Tak fordi du læste med.
Hvis du mangler en hund må du gerne låne vores.
Hun er nyvasket.


This is why I don't do dogs :whine:
And kids. And poop.
5
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 16. mar 2019, 12:31

Dmitra skrev:Det var li' godt satans. :deer:

FB_IMG_1552691874034.jpg


Dér har vi så beviset for, at spøgelsesfødsler eksisterer
0
14 11 14
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 17. mar 2019, 01:15

Dmitra skrev:Det var li' godt satans. :deer:

FB_IMG_1552691874034.jpg


Det er en rimeligt vild familie, udover at få børn imponerende tidligt så bliver de pænt gamle, sådan lige umiddelbart husket kom de første koppevacciner for 150-200 år siden så hvis skribenten er født af sin mor som var spædbarn og det var så før der fandtes vacciner så må vedkommende selv have nået en rigtig pæn alder.

Gad vide hvor mange levende generationer der er i den familie, hvis de får børn rekord tidligt og bliver rekord gamle så kan det blive en hel del.
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Anne Droid » 17. mar 2019, 09:04

hotlips skrev:
Dmitra skrev:Det var li' godt satans. :deer:

FB_IMG_1552691874034.jpg


Det er en rimeligt vild familie, udover at få børn imponerende tidligt så bliver de pænt gamle, sådan lige umiddelbart husket kom de første koppevacciner for 150-200 år siden så hvis skribenten er født af sin mor som var spædbarn og det var så før der fandtes vacciner så må vedkommende selv have nået en rigtig pæn alder.

Gad vide hvor mange levende generationer der er i den familie, hvis de får børn rekord tidligt og bliver rekord gamle så kan det blive en hel del.


Det er ikke kopper der står i opslaget, men mæslinger.
3
Klimatosse
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 17. mar 2019, 19:05

hotlips skrev:
Dmitra skrev:Det var li' godt satans. :deer:

FB_IMG_1552691874034.jpg


Det er en rimeligt vild familie, udover at få børn imponerende tidligt så bliver de pænt gamle, sådan lige umiddelbart husket kom de første koppevacciner for 150-200 år siden så hvis skribenten er født af sin mor som var spædbarn og det var så før der fandtes vacciner så må vedkommende selv have nået en rigtig pæn alder.

Gad vide hvor mange levende generationer der er i den familie, hvis de får børn rekord tidligt og bliver rekord gamle så kan det blive en hel del.


Jeg ved fra pålidelig kilde, at det er for sarkasme, hvis nogen skulle være i tvivl :D
0
14 11 14
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LaScrooge » 19. mar 2019, 09:41

:-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. mar 2019, 17:36

Birgitta har efterhånden smagt så mange prutter at hun nu med sikkerhed kan fortælle at de smager af rosenkål.

birgitta.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ghattner » 20. mar 2019, 12:33

Virksomhed poster konkurrence på Facebook hvor man kan vinde billetter til en koncert med D-A-D. For at deltage skal man klikke sig videre til en konkurrenceformular. INGEN steder i opslaget står der at man skal skrive en kommentar. Alligevel er der et hav af kommentarer hvor folk skriver hvem de vil tage med til koncerten hvis de vinder. Andre skriver bare "Tilmeldt". Er det fordi de ikke læser reglerne ordentligt og tror at konkurrencen foregår ved at sige hvem man vil have med, eller tror de at de har bedre chancer for at vinde hvis de skriver et eller andet?
4
Handipandi
Indlæg: 51
Tilmeldt: 1. mar 2019, 14:47
Kort karma: 16
Likede indlæg: 142

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Handipandi » 20. mar 2019, 13:01

Ghattner skrev:Virksomhed poster konkurrence på Facebook hvor man kan vinde billetter til en koncert med D-A-D. For at deltage skal man klikke sig videre til en konkurrenceformular. INGEN steder i opslaget står der at man skal skrive en kommentar. Alligevel er der et hav af kommentarer hvor folk skriver hvem de vil tage med til koncerten hvis de vinder. Andre skriver bare "Tilmeldt". Er det fordi de ikke læser reglerne ordentligt og tror at konkurrencen foregår ved at sige hvem man vil have med, eller tror de at de har bedre chancer for at vinde hvis de skriver et eller andet?


Jeg tror ikke at folk læser opslagene ordentligt.

Det firma jeg arbejder for har også en Facebook side, og når vi skriver om et nyt produkt, eller et nyt tilbud, så kommer der også "Jeg vil så gerne vinde fordi bla bla bla" indlæg :rulle:
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. mar 2019, 13:10

Handipandi skrev:
Ghattner skrev:Virksomhed poster konkurrence på Facebook hvor man kan vinde billetter til en koncert med D-A-D. For at deltage skal man klikke sig videre til en konkurrenceformular. INGEN steder i opslaget står der at man skal skrive en kommentar. Alligevel er der et hav af kommentarer hvor folk skriver hvem de vil tage med til koncerten hvis de vinder. Andre skriver bare "Tilmeldt". Er det fordi de ikke læser reglerne ordentligt og tror at konkurrencen foregår ved at sige hvem man vil have med, eller tror de at de har bedre chancer for at vinde hvis de skriver et eller andet?


Jeg tror ikke at folk læser opslagene ordentligt.

Det firma jeg arbejder for har også en Facebook side, og når vi skriver om et nyt produkt, eller et nyt tilbud, så kommer der også "Jeg vil så gerne vinde fordi bla bla bla" indlæg :rulle:


Ja, enig i dette!
Jeg så det lige forleden, et opslag fra et firma der solgte luksuriøse biler, og de ville så vise en af deres nyeste biler frem i opslaget.
Der stod intet om at det var en konkurrence. Alligevel var der flere som roste den utroligt flotte præmie og fortalte lidt om hvorfor de burde vinde. Jeg bed mærke i det fordi folk jo faktisk godt lagde mærke til at det var en usædvanligt dyr præmie at vinde men alligevel læste de ikke opslagets tekst :lol:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
fisken80
Indlæg: 22073
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 20. mar 2019, 14:46

Ghattner skrev:Virksomhed poster konkurrence på Facebook hvor man kan vinde billetter til en koncert med D-A-D. For at deltage skal man klikke sig videre til en konkurrenceformular. INGEN steder i opslaget står der at man skal skrive en kommentar. Alligevel er der et hav af kommentarer hvor folk skriver hvem de vil tage med til koncerten hvis de vinder. Andre skriver bare "Tilmeldt". Er det fordi de ikke læser reglerne ordentligt og tror at konkurrencen foregår ved at sige hvem man vil have med, eller tror de at de har bedre chancer for at vinde hvis de skriver et eller andet?


Der er ingen, der læser den slags opslag, de svarer bare...
Jeg har lige set en konkurrenc, hvor man kunne vinde en stak bøger, her skulle man skrive hvem man glædede sig til at se til bogshow. Stort set alle skrev, hvem de ville dele bøgerne med...
5
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. mar 2019, 14:00

Dorte har i årevis været obs på at udelade ordet "Jeg" fra alle ting hun skriver på nettet.
Nu kan hun med en vis stolthed kalde sig selv 100% Jeg-afvænnet, og hvor har hun dog sparet mange tastetryk på den konto. Eksempelvis i dette svar, hvor hun elegant springer over mindst 4 gange "Jeg".

jeg.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Statusopdateringer

Indlægaf RavenClaw » 1. apr 2019, 09:56

Søren tilbyder et lift, hvis DSB stadig p..... på deres kunder (med sine egne ord) til eftermiddag.

Søren er lige typen, man vil følges med, eller måske vil man hellere betale taxaturen.

received_777005232682855.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 3. apr 2019, 10:30

Anita forstår sig på at koge en salgsannonce ned til det mest relevante.
IMG_20190403_122904.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Statusopdateringer

Indlægaf FormerlyKnownAs » 3. apr 2019, 10:37

Miss_no_More skrev:Anita forstår sig på at koge en salgsannonce ned til det mest relevante.
IMG_20190403_122904.jpg

Og VHS er jo i høj kurs, så det er fint med klar instruktion når budrunden går amok
12

Tilbage til "Generelt"