Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. nov 2022, 12:36

LaScrooge skrev:
Dirtylittledevil skrev:En butik i den lille naboby crasher vores bys facebookside for at fortælle at deres egen facebookside er blevet lukket, så nu har de lavet en ny. De understreger deres overlevelsesvilje ved at poste billeder hvor alle ansatte giver hinanden et akavet og stift fælles high-5.
.


Jeg vil gerne bo i by med dig. Så laver vi sammen en lokalavis og -radio a la Derry Murbles i Parks & Rec.


Vi ville få så travlt! Der er sket meget siden sidst.
Butikken i nabobyen fik også deres nye facebookside lukket, nu er de igang med tredje udgave af siden.
Den fysiske butik har også været tvangslukket pga mus, og butikkens "SOME-ansvarlige" har igen crashet vores bys facebookside for at fortælle at nu er de sluppet af med musene, og igen et akavet gruppefoto hvor alle ansatte modvilligt lavet thumbs up, og prøver at smile som om de ikke godt ved at vi allerede har døbt butikken "Rottereden".
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 21. nov 2022, 17:23

FB_IMG_1669051372404.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 23. nov 2022, 11:57

FB_IMG_1669204616129.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Statusopdateringer

Indlægaf PaleSeptember » 24. nov 2022, 11:11

Der er noget om snakken....

Udklip.PNG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11231
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23208

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mani » 25. nov 2022, 15:10

Og hushjælp.PNG
Gartis børnepasning.PNG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 27. nov 2022, 08:37

Denne dukkede op i mine Facebookminder. Jeg elsker alt ved den. :lol:

Billede
17
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 27. nov 2022, 23:00

FB_IMG_1669589931984.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 27. nov 2022, 23:00

FB_IMG_1669589968307.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. dec 2022, 12:18

Jeg kan ikke være den eneste der har oplevet et par gange nu, at et menneske man er facebookvenner med kan "ligge i dvale" i årevis, aldrig dele noget eller lave opslag, allerhøjst skrive tillykke når man har fødselsdag, man glemmer næsten at personen eksisterer fordi det bare er en man gik i folkeskole med.

Og pludselig fra den ene dag til den anden springer vedkommende ud i sit nye liv som selvbestaltet underholder og informatør på facebook.

Det er begyndt at ske nu for en jeg ikke har set irl siden gymnasiet. Vi har nok været facebookvenner i 8 år i total tavshed.
Så startede det for måske 3 måneder siden. Først var det mest politiske kommentarer og delinger af artikler op til valget. Så var han ligesom blevet hooked tænker jeg...

For nu er han ude i billeder af hånd med to-go kaffe og teksten "Så er dagen startet".
Selfie hvor han poserer i tøj han fik af konen i fødselsdagsgave.
Filmklip hvor kaffehånden nu er igang med at åbne portvinskalender "Så er det blevet 1. december".
Så har han sørme hul i en sok, det skal åbenbart også vises frem.
Nu ved jeg også via tekst og billede at han ikke er typen der laver glögg fra bunden.

Det er næsten helt nostalgisk, for der er virkelig ikke ret mange der poster på den måde længere. De første par gange ledte jeg efter en ironisk distance, et underfundigt twist i hans tekster, et eller andet der forklarede hvorfor han lod som om han delte hullede sokker og kaffekopper som en anden tidsrejsende fra 2011. Men han hygger sig nok bare med det :lol:
14
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 2. dec 2022, 18:17

"Jeg har den dybeste empati, omsorg og medfølelse med Hugos pårørende.

Det er umådeligt svært at finde nogen fornuft i hans alt for tidlige død, men jeg har dog et lille grønt håb om at dødsfaldet kan få nogle folk til at erkende følgende:

Ældre folk skal indrømme at ikke alle unge "bare kan tage sig sammen" og at nogle unge har det svært psykisk.

Unge må indse at stoffer ikke er løsningen på noget som helst. Lad nu det skidt lægge. Det gør jer og jeres pårørende ondt.

Unge kan se at selvom man har store talenter kan man også være plaget af mørkesider. Det er der ingen skam i. Hugo var selv åben om det.

Man kan se at kendte folk er lige som dig og mig på gaden: de har også problemer.

Jeg vil håbe pårørende til folk med misbrug og psykisk sygdomme vil tage hensyn til dem og være mere rummelige end de er i dag."







:gruble: Han har indtil videre fået 2 vrede smileys, og 3 "omsorg."
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aesel82 » 2. dec 2022, 19:01

Dirtylittledevil skrev:Jeg kan ikke være den eneste der har oplevet et par gange nu, at et menneske man er facebookvenner med kan "ligge i dvale" i årevis, aldrig dele noget eller lave opslag, allerhøjst skrive tillykke når man har fødselsdag, man glemmer næsten at personen eksisterer fordi det bare er en man gik i folkeskole med.

Og pludselig fra den ene dag til den anden springer vedkommende ud i sit nye liv som selvbestaltet underholder og informatør på facebook.

Det er begyndt at ske nu for en jeg ikke har set irl siden gymnasiet. Vi har nok været facebookvenner i 8 år i total tavshed.
Så startede det for måske 3 måneder siden. Først var det mest politiske kommentarer og delinger af artikler op til valget. Så var han ligesom blevet hooked tænker jeg...

For nu er han ude i billeder af hånd med to-go kaffe og teksten "Så er dagen startet".
Selfie hvor han poserer i tøj han fik af konen i fødselsdagsgave.
Filmklip hvor kaffehånden nu er igang med at åbne portvinskalender "Så er det blevet 1. december".
Så har han sørme hul i en sok, det skal åbenbart også vises frem.
Nu ved jeg også via tekst og billede at han ikke er typen der laver glögg fra bunden.

Det er næsten helt nostalgisk, for der er virkelig ikke ret mange der poster på den måde længere. De første par gange ledte jeg efter en ironisk distance, et underfundigt twist i hans tekster, et eller andet der forklarede hvorfor han lod som om han delte hullede sokker og kaffekopper som en anden tidsrejsende fra 2011. Men han hygger sig nok bare med det :lol:


Måske er han blevet skilt og skal nu vise, hvor godt han har det uden eksen?
0
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7595
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 759
Likede indlæg: 21227

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Nesnay » 11. dec 2022, 15:08

Mikkel brager ind i en gruppe om TooGoodToGo (varer, der sælges billigere for at undgå madspild) og vil gerne tilbyde massage. I kommentarerne nævner han, at han havde tænkt sig, det skulle være gratis. Ud fra Mikkels profilbillede at dømme er jeg sikker på, der er tale om en meget seriøs massagevirksomhed, og at der slet ikke er lumre bagtanker.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 13. dec 2022, 12:04

Jeg kan godt lide politiet :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Statusopdateringer

Indlægaf PaleSeptember » 15. dec 2022, 14:32

icelady skrev:Jeg kan godt lide politiet :D


Er det Nordsjællands politi? De plejer at lave nogle ret sjove opslag.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 15. dec 2022, 16:27

PaleSeptember skrev:
icelady skrev:Jeg kan godt lide politiet :D


Er det Nordsjællands politi? De plejer at lave nogle ret sjove opslag.



Nej det var den landsdækkende FB-side for politi. ("Politi")

Nordsjællands har nogle gode nogle ind imellem. Det har Østjyllands også. :D


Jeg kan godt lide det. :D
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"