Hvad folk dog finder på.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Frank
Indlæg: 318
Tilmeldt: 16. jun 2017, 09:41
Kort karma: 23
Likede indlæg: 625

Hvad folk dog finder på.

Indlægaf Frank » 11. aug 2017, 09:39

Når man sådan har kørt de danske veje tynde som færdselsbetjent, så er det de utroligste ting man har oplevet. Her er lidt fra hukommelsen.

På patrulje omkring Vig, opdagede jeg en campingvogn som lå og kørte mellem 8-10 km/t.
Da jeg så kørte op på siden for at bringe den til standsning, blev jeg noget overrasket. Det var nemlig en mand som havde købt sig en ny campingvogn og da han ikke havde nogen bil, havde han fået løftet trækstangen op bag på sin scooter og bundet den fast med en snor. Han skulle jo kun 2,5 Km ud af vejen.

Eller manden som i et sommerhusområde blev antruffet i en legevogn som var spændt efter en selvkørende plæneklipper. Han skulle da ned efter øl, og da han havde en dårlig fod kunne han jo ikke gå derned. Da måtte jeg da kunne forstå.

Der var også lige den pæne ældre herre som havde fået en 8 m flagstang af en kammerat. Den var pænt fastgjort på hans tagbagagebærer på hans lille VW Gulf. Og jo, den var skam lovlig afmærket. For han havde jo fastgjort en hvid klud foran på flagstangen og bagpå hang dannebrog jo stadig.

Og så var der damen som var kørt frontalt ned i grøften.
Adspurgt om hvordan hun var endt der svarede hun, at efter at have spurgt om vej nede ved købmanden og fået at vide at hun skulle køre 500 m ud af landevejen og så dreje til højre, havde hun kørt efter triptælleren i bilen og da hun havde kørt de 500 m drejede hun til højre. At der så ikke var en sidevej, havde hun ikke skænket en tanke.

Det var hvad jeg lige sådan kunne huske. Har vist nok en del skrevet ned i mine dagbøger.
3

Tilbage til "Generelt"