Typisk dig

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Typisk dig

Indlægaf cola » 7. jun 2017, 07:21

Prosperity74 skrev:Jeg har så nemt ved at få blå mærker. Skal nogle gange bare ramme det let, så er de der.
Jeg er så dårlig til at sige fra.
Jeg er ikke vild med arrangementer hvor der er mange mennesker

Den kan jeg tilslutte mig... jeg bøjede en finger i går, ja jeg sku holde rundt om min tandbørste, så der skal den ligesom bøjes... det gjorde så at jeg nu har en flot blå ringefinger, inde i selve ledet er der åbenbart en blodåre, der ikke kunne lide at blive bukket igår.
1
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Typisk dig

Indlægaf sansera » 7. jun 2017, 08:12

Jeg lever ret meget i mit hoved og derfor opdager jeg ikke altid (og okay rigtig tit) ting omkring mig. Fx tænkte jeg i weekenden, at jeg ville starte rengøringen, mens mand og barn købte ind. Da de kommer hjem ligger jeg med røven i vejret og vasker køkkengulv og min mand begynder at grine. Det havde han åbenbart vasket samme morgen ... :gruble: :genert: Det havde jeg så ikke lige opdaget. heldigvis synes Hr. sansera for det meste at det er sjovt og lidt nuttet, at jeg i den grad kan lukke ned for min omverden, hvis jeg har tankerne et andet sted.
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Typisk dig

Indlægaf Tata » 7. jun 2017, 08:29

Jeg får også blå mærker af ingenting, har præsteret for nylig at få blå mærker af havearbejde :stoned:
1
Timian :lun:
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Typisk dig

Indlægaf Charly » 7. jun 2017, 10:51

Hvis der er lavet en fejl i forbindelse med det jeg arbejder med og fejlen ikke ligger hos mig, er min første reaktion alligevel: åh nej, hvad har jeg mon gjort forkert...
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Typisk dig

Indlægaf kidkomb » 7. jun 2017, 11:42

cola skrev:
Prosperity74 skrev:Jeg har så nemt ved at få blå mærker. Skal nogle gange bare ramme det let, så er de der.
Jeg er så dårlig til at sige fra.
Jeg er ikke vild med arrangementer hvor der er mange mennesker

Den kan jeg tilslutte mig... jeg bøjede en finger i går, ja jeg sku holde rundt om min tandbørste, så der skal den ligesom bøjes... det gjorde så at jeg nu har en flot blå ringefinger, inde i selve ledet er der åbenbart en blodåre, der ikke kunne lide at blive bukket igår.

Haha, det er vildt nok at få blå mærker af at børste tænder :lol:

Jeg udskyder at fylde diesel på bilen til sidste øjeblik. Næsten hver gang.
Det er så dumt. Jeg ved simpelthen ikke hvorfor jeg gør det :rulle:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Typisk dig

Indlægaf cola » 7. jun 2017, 11:50

Sæsonen er i gang, og jeg ved det sker hvert eneste år, men jeg kan ikke stoppe mig selv, har igen lige spist en halv vandmelon, og alle ved vel hvad det medføre... nå jeg skal på wc igen ...
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Typisk dig

Indlægaf musling » 7. jun 2017, 14:16

Jeg har altid blå mærker på skinnebenene, fordi jeg altid banker ben eller tæer ind i alt! Bordben, kanten på sengen, hjørnet på en kommode osv.
1
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Typisk dig

Indlægaf Prosperity74 » 7. jun 2017, 22:49

musling skrev:Jeg har altid blå mærker på skinnebenene, fordi jeg altid banker ben eller tæer ind i alt! Bordben, kanten på sengen, hjørnet på en kommode osv.


Det der er også bare så typisk mig
1
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Typisk dig

Indlægaf KitKat » 8. jun 2017, 05:52

Jeg forlægger ting, og render ofte febrilsk rundt i huset på jagt efter enten briller eller bilnøgler.
(mere end én gang har knægten helt tørt spurgt, om jeg har husket at kigge i køleskabet og på badeværelset, og mere end én gang har han haft ret i at det var dér de var)

Jeg glemmer ord, især hvis jeg er lidt presset. Så forsøger jeg at beskrive dét jeg har glemt ordet på med fagter og gerninger, som jeg naturligvis altid lægge lydspor til. (man kan jo ikke "mime" en skabslåge uden at lave dertilhørende knirkelyde, vel?)

Og så kan jeg aldrig huske om jeg har låst bilen. Jeg har simpelthen ikke tal på hvor mange gange jeg har været nødt til at gå tilbage og låse den (igen) fordi jeg blev i tvivl. Når jeg er afsted med kæreste eller søn har jeg vænnet mig til at fortælle dem, at "nu HAR jeg låst bilen" i samme øjeblik jeg gør det. Så kan de nemlig huske det om 3 minutter når jeg igen kommer i tvivl :D
1
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Typisk dig

Indlægaf KitKat » 8. jun 2017, 05:56

Lisma skrev:
Hej mig. :wave:


:lol: :klap: :lol:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Typisk dig

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jun 2017, 07:35

Mig.

Dag 1: Ååh ja, sikke en herlig morgen! I dag vil jeg lave et KÆMPE projekt, så nu køber jeg lige 3 spande maling, 50 pensler, 5 poser cement, 5 store gipsplader og 5000 skruer.
Jeg sætter det her MIDT i stuen så jeg er sikker på at komme igang :pompom:

Dag 2: Iih hvor jeg glæder mig til det nye projekt! Nu skal jeg snart igang :pompom:

Dag 25: Jeg konstruerer et midlertidigt overdække af gipspladerne ude i haven, så jeg kan opbevare materialerne derude. Det er lidt træls at det stod midt i stuen.

Dag 100: Jeg opdager at regnen fuldstændigt har opløst gipspladerne, og at pensler og skruer er blæst over til naboen.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Typisk dig

Indlægaf klumphen » 10. jun 2017, 13:04

At påbegynde et nyt projekt, inden jeg har afsluttet tidligere projekter...
3

Tilbage til "Generelt"