Projekter

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Projekter

Indlægaf Lykke » 14. maj 2017, 17:49

Har du nogen kommende projekter?

Jeg har en lang sommerferie i vente og kunne godt bruge nogle ideer til kommende projekter. Alt mellem himmel og jord. Tænker det kunne være en ide og inspirationstråd.

Min liste ser foreløbig sådan ud:

- købe kinabark og lave min egen tonic
- plante flere frugt/bærbuske i haven
- lave et lille stykke med fliser i haven.
- købe en billedramme/tavle så flere af barnets
Tegninger kan komme op.
- prøve at brygge øl
- rydde op i de to store skabe på barnets værelse
- forsøge mig med fermentering. Har flere bøger reserveret på biblioteket.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Projekter

Indlægaf RavenClaw » 16. maj 2017, 15:35

Henover sommeren skulle jeg gerne:
- Have syet mig et outfit til min venindes 30-års. Jeg tænker enten en fin blondekjole eller en fin top og en solnederdel. Jeg vil i hvert fald gerne have noget, jeg også kan bruge til andre lejligheder senere hen - evt. min nieces barnedåb sidst på året.
- Have udsmykket min lejlighed. Væggene er så frygteligt hvide og kedelige.
- Have hjulpet min far med at pifte haven op i mit barndomshjem. Han har mange planer, han gerne vil have udført, men er lige nu alene om det.

..og så skal jeg have fundet mig noget at bruge min tid på, nu hvor jeg har et års orlov fra studiet. Så får jeg jo oceaner af fritid, når jeg ikke længere skal læse lektier hele aftnen :D
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Projekter

Indlægaf LadyFox » 16. maj 2017, 16:40

Mine er ikke nødvendigvis de næste par måneder, men bare når der er tid, råd og en løsning.

- Få lavet en form for dør i mellem stue og et mindre rum, hvor der lige nu bare er et stort "hul" i temmelig skæve mål.
- Få en dør mellem stue og gang hvor der lige nu er det benspænd at sofaen er placeret så en dør ikke ville kunne åbnes helt, sofaen skal helst blive stående.
- Få kunst op på væggene.
- Få styr på det lille rum så det kan bruges som kontor i stedet for opbevaring af alt muligt mærkeligt.
- Få revet køkken ned, så et nyt kan komme op.
- Bygge et fuglebur, og anskaffe en undulat-ven til Hector.
- Få malet paneler og karme.
- Pudse mit 28 år gamle IKEA-bord op, så det ser nyt ud igen.
1
...

Tilbage til "Generelt"