Tilsvining i beskeder

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Moderation

Indlægaf Slettet bruger » 24. apr 2017, 11:36

MaybeBaby skrev:
icelady skrev:Vi har udelukket Èywon fra debatten.


Skulle I fremover få svinere enten via PB eller kort, så skriv til os og anmeld det.


Håber det er ok at spørge eller skal jeg nok stille numsen i smækhøjde :D.

Udelukket, som i helt væk eller tidsbegrænset banning?


Frækkert!
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Tilsvining i beskeder

Indlægaf Wizzze » 24. apr 2017, 12:29

Dirtylittledevil skrev:Og lakridskonfekt.


Du er jo Poet :lun:
:-D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Moderation

Indlægaf Wizzze » 24. apr 2017, 12:31

icelady skrev:Vi har udelukket Èywon fra debatten.


Skulle I fremover få svinere enten via PB eller kort, så skriv til os og anmeld det.


Betyder det at jeg fremover ikke må sende Gris :slem: eller øf øf beskeder til folk? :whine:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Moderation

Indlægaf kidkomb » 24. apr 2017, 12:55

MaybeBaby skrev:
Wizzze skrev:
icelady skrev:Vi har udelukket Èywon fra debatten.


Skulle I fremover få svinere enten via PB eller kort, så skriv til os og anmeld det.


Betyder det at jeg fremover ikke må sende Gris :slem: eller øf øf beskeder til folk? :whine:


Jo, så længe det ikke bliver opdaget. Du ved ligesom Dr. Louis Hansen der ikke snyder i kortspiil :fløjt:.

Ot-te!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Moderation

Indlægaf Skorstenen » 24. apr 2017, 13:02

MaybeBaby skrev:
Wizzze skrev:
icelady skrev:Vi har udelukket Èywon fra debatten.


Skulle I fremover få svinere enten via PB eller kort, så skriv til os og anmeld det.


Betyder det at jeg fremover ikke må sende Gris :slem: eller øf øf beskeder til folk? :whine:


Jo, så længe det ikke bliver opdaget. Du ved ligesom Dr. Louis Hansen der ikke snyder i kortspiil :fløjt:.


Øhm. Matadorspil ing? :D
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Tilsvining i beskeder

Indlægaf Kommodedyret » 24. apr 2017, 20:42

Lakridskonfekt og smæk?
Jow jow.....
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Moderation

Indlægaf Novella » 24. apr 2017, 21:12

Wizzze skrev:
icelady skrev:Vi har udelukket Èywon fra debatten.


Skulle I fremover få svinere enten via PB eller kort, så skriv til os og anmeld det.


Betyder det at jeg fremover ikke må sende Gris :slem: eller øf øf beskeder til folk? :whine:

Det er ok Wizzze, men de der billeder.... Vi har talt om det... vis dem til kæresten, ikke? :kys:
1
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Moderation

Indlægaf Lurende Peber » 24. apr 2017, 21:22

Novella skrev:
Wizzze skrev:Betyder det at jeg fremover ikke må sende Gris :slem: eller øf øf beskeder til folk? :whine:

Det er ok Wizzze, men de der billeder.... Vi har talt om det... vis dem til kæresten, ikke? :kys:

Der er ikke meget søstersolidaritet i dig, hva?
[rablen/off]
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Tilsvining i beskeder

Indlægaf kidkomb » 25. apr 2017, 08:45

Nomine skrev:
kidkomb skrev:Jeg var ret sikker på at Éowyn var den gamle Yvonne?
Men så dybt ville hun nok synke tror jeg.


Da jeg fik slettet min bruger nummer to herinde var det med udmeldingen om at jeg ikke ville bede om at få slettet mere. Derfor oprettede jeg denne her profil for at kunne læse lidt med (det er nemmere at læse med når man er logget ind) og hvis jeg så virkelig ikke kan lade være, så svarer jeg i et kort. Men det her indlæg gjorde mig sgu ked af det. Jeg er ikke 'synket så dybt' - jeg er overhovedet ikke synket noget som helst. Hvis jeg har opført mig dårligt har det haft en grund og den grund kan man være enig eller uenig i, men tilfældige svinere har jeg altså aldrig nogensinde gjort mig i. Hvis jeg er trådt over grænsen eller har gjort andre kede af det så er jeg ikke langt tid om at beklage og/eller undskylde. Og derfor gør dit indlæg Kid sgu lige det mere ondt. Det var jeg nemlig helt overbevist om at netop du har helt klar over.

Ej, nej, nej, der skulle have været et "ikke" der!
"Så dybt ville hun nok ikke synke" skulle der have stået.
Det var baseret på et indlæg, det eneste indlæg af Éowyn jeg har læst, hvor vedkommende skrev noget med at så hyggeligt var der heller ikke herinde medmindre man kunne tåle mosten. Derfor troede jeg det var dig, for du var så vred da du gik.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Tilsvining i beskeder

Indlægaf kidkomb » 25. apr 2017, 09:05

Nomine skrev:
kidkomb skrev:
Nomine skrev:
kidkomb skrev:Jeg var ret sikker på at Éowyn var den gamle Yvonne?
Men så dybt ville hun nok synke tror jeg.


Da jeg fik slettet min bruger nummer to herinde var det med udmeldingen om at jeg ikke ville bede om at få slettet mere. Derfor oprettede jeg denne her profil for at kunne læse lidt med (det er nemmere at læse med når man er logget ind) og hvis jeg så virkelig ikke kan lade være, så svarer jeg i et kort. Men det her indlæg gjorde mig sgu ked af det. Jeg er ikke 'synket så dybt' - jeg er overhovedet ikke synket noget som helst. Hvis jeg har opført mig dårligt har det haft en grund og den grund kan man være enig eller uenig i, men tilfældige svinere har jeg altså aldrig nogensinde gjort mig i. Hvis jeg er trådt over grænsen eller har gjort andre kede af det så er jeg ikke langt tid om at beklage og/eller undskylde. Og derfor gør dit indlæg Kid sgu lige det mere ondt. Det var jeg nemlig helt overbevist om at netop du har helt klar over.

Ej, nej, nej, der skulle have været et "ikke" der!
"Så dybt ville hun nok ikke synke" skulle der have stået.
Det var baseret på et indlæg, det eneste indlæg af Éowyn jeg har læst, hvor vedkommende skrev noget med at så hyggeligt var der heller ikke herinde medmindre man kunne tåle mosten. Derfor troede jeg det var dig, for du var så vred da du gik.


Jeg er med på at der skulle være et ikke - men selv med det ikke kan jeg ikke lade være med at læse det som om at jeg er sådan en der godt kan synke ned på et lavt niveau - bare ikke så lavt. Og ja det er da dejligt at jeg ikke - i dine øjne - synker så lavt trods alt, men jeg synes jo slet ikke jeg synker lavt.

Det er jeg ked af. Du var meget vred og bitter og sarkastisk som jeg husker det, og det er ok at være, jeg husker også din vanlige debatskik som værende fin, men til slut havde du bare fået nok tror jeg.
Jeg er ked af at jeg stødte dig, det var ikke min hensigt :(
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Tilsvining i beskeder

Indlægaf kidkomb » 25. apr 2017, 11:05

Nomine skrev:
Tak Kid :blomst:

:lun: :kys:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"