Den uhyggelige tråd!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Den uhyggelige tråd!

Indlægaf Panton » 12. okt 2017, 18:31

Det er fredag D. 13 imorgen " creeps"
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Den uhyggelige tråd!

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. okt 2017, 19:58

Den norske serie "Hvor er Thea?" er udformet som en vlog med mange korte afsnit og handler om den unge kvinde Liv, som leder efter sin forsvundne veninde Thea. Det er ikke gys og gru med overnaturlige væsner og motorsave, i hvert fald ikke endnu :D , men jeg synes nu alligevel, at de små film er pænt creepy og foruroligende.

Her er første afsnit fra en Youtube-kanal, der også har de ni efterfølgende og løbende lægger nye episoder op med engelsk tekstning.

0
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Den uhyggelige tråd!

Indlægaf Hewlett » 15. okt 2017, 13:12

Lucia skrev:En gut har muligvis et spøgelse boende. Uanset om det er rigtigt eller han bare ser spøgelser (høhø :D ), så er jeg blevet en liiille smule skræmt af at læse historien (som ikke er slut endnu) :genert:

https://storify.com/moby_dickhead/dear-david


Det er en god historie, men jeg tror det hele er er set-up fra hans side :)

Han har alle de klassiske gyserelementer med; et klamt barnespøgelse, søvnparalyse, stolen, kattene, dørspionen, palaroidkamera, videoovervågning, mærkelige lyde om natten.

Han kunne helt sikkert instruere en klam gyserfilm, men jeg tror han gør det for at få følgere :) Er det ikke sådan det fungerer?
0
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: Den uhyggelige tråd!

Indlægaf Lucia » 15. okt 2017, 16:30

Hewlett skrev:Det er en god historie, men jeg tror det hele er er set-up fra hans side :)

Han har alle de klassiske gyserelementer med; et klamt barnespøgelse, søvnparalyse, stolen, kattene, dørspionen, palaroidkamera, videoovervågning, mærkelige lyde om natten.

Han kunne helt sikkert instruere en klam gyserfilm, men jeg tror han gør det for at få følgere :) Er det ikke sådan det fungerer?

Det tror jeg helt sikkert, du har ret i. Jeg har læst med siden og synes egentlig det er gået hen og er blevet lidt tamt efterhånden, da en hel del af de "ting" han ser er meget søgte.
0

Tilbage til "Generelt"