Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Fillie » 29. mar 2020, 19:21

Jeg knuselsker Pattesutter, og intet er mere prollet end det. :genert:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Wizzze » 29. mar 2020, 19:52

Kørt på McD efter Sundae :genert:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf LaScrooge » 13. apr 2020, 07:42

Kan I huske prollefesten der endte med et trykket ribben og klager fra naboen? Samme veninde (som er min coronaveninde) og jeg fejrede, at hun har fået en lejlighed, ved at drikke os fulde og slås. Jeg væltede ned oven i en bakke med drinksglas og en flaske og skar mig dybt i siden af tommelfingeren og blommen. Blødte over det hele. Blod på vægge, blod på gulvet, blod på dørkarme. Min veninde fik blod på hagen og lignede en kannibal. Hun hev alt sit sit lappegrej frem og snoede mig ind i gaze og plaster, mens jeg sendte blodige snaps til mine venner uden yderligere forklaring :blush: Ingen af os kunne gennemskue om det var nødvendigt at tage på skadestuen, så vi ringede til en tredje veninde, som rådførte sig med sin kæreste og de var enige om, at et gabende sår skulle sys, så vi ringede 1813 og derefter til en ven, der har en bil. Han kørte os på skadestuen og det var en oplevelse i sig selv. Der var vagter over det hele, som konferede med hinanden over walkie talkies, og jeg måtte gå alene ned til modtagelsen som var flyttet ud i et interimistisk telt oplyst af projektører. Mens jeg var alene i venteværelset, trådte min ven ind i sit 36. år på Hvidovre Akutmodtagelses mørke og tomme parkeringsplads. Jeg fik 3 sting i siden og 1 i blommen og skal måske tilses af en håndklirurg fordi der er føletab på siden af fingeren. Jeg må ikke bade i 24 timer og skal have hjælp til at vaske min højrehånd, fordi såret på venstre ikke må blive vådt grundet infektionsfare.

Slå dén :deer:
13
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Lurende Peber » 13. apr 2020, 07:51

LaScrooge skrev:Kan I huske prollefesten der endte med et trykket ribben og klager fra naboen? Samme veninde (som er min coronaveninde) og jeg fejrede, at hun har fået en lejlighed, ved at drikke os fulde og slås. Jeg væltede ned oven i en bakke med drinksglas og en flaske og skar mig dybt i siden af tommelfingeren og blommen. Blødte over det hele. Blod på vægge, blod på gulvet, blod på dørkarme. Min veninde fik blod på hagen og lignede en kannibal. Hun hev alt sit sit lappegrej frem og snoede mig ind i gaze og plaster, mens jeg sendte blodige snaps til mine venner uden yderligere forklaring :blush: Ingen af os kunne gennemskue om det var nødvendigt at tage på skadestuen, så vi ringede til en tredje veninde, som rådførte sig med sin kæreste og de var enige om, at et gabende sår skulle sys, så vi ringede 1813 og derefter til en ven, der har en bil. Han kørte os på skadestuen og det var en oplevelse i sig selv. Der var vagter over det hele, som konferede med hinanden over walkie talkies, og jeg måtte gå alene ned til modtagelsen som var flyttet ud i et interimistisk telt oplyst af projektører. Mens jeg var alene i venteværelset, trådte min ven ind i sit 36. år på Hvidovre Akutmodtagelses mørke og tomme parkeringsplads. Jeg fik 3 sting i siden og 1 i blommen og skal måske tilses af en håndklirurg fordi der er føletab på siden af fingeren. Jeg må ikke bade i 24 timer og skal have hjælp til at vaske min højrehånd, fordi såret på venstre ikke må blive vådt grundet infektionsfare.

Slå dén :deer:

Endnu en mindeværdig aften i det bedste dårlige selskab :lol: :gogo:
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf LaScrooge » 13. apr 2020, 07:54

Lurende Peber skrev:
LaScrooge skrev:Kan I huske prollefesten der endte med et trykket ribben og klager fra naboen? Samme veninde (som er min coronaveninde) og jeg fejrede, at hun har fået en lejlighed, ved at drikke os fulde og slås. Jeg væltede ned oven i en bakke med drinksglas og en flaske og skar mig dybt i siden af tommelfingeren og blommen. Blødte over det hele. Blod på vægge, blod på gulvet, blod på dørkarme. Min veninde fik blod på hagen og lignede en kannibal. Hun hev alt sit sit lappegrej frem og snoede mig ind i gaze og plaster, mens jeg sendte blodige snaps til mine venner uden yderligere forklaring :blush: Ingen af os kunne gennemskue om det var nødvendigt at tage på skadestuen, så vi ringede til en tredje veninde, som rådførte sig med sin kæreste og de var enige om, at et gabende sår skulle sys, så vi ringede 1813 og derefter til en ven, der har en bil. Han kørte os på skadestuen og det var en oplevelse i sig selv. Der var vagter over det hele, som konferede med hinanden over walkie talkies, og jeg måtte gå alene ned til modtagelsen som var flyttet ud i et interimistisk telt oplyst af projektører. Mens jeg var alene i venteværelset, trådte min ven ind i sit 36. år på Hvidovre Akutmodtagelses mørke og tomme parkeringsplads. Jeg fik 3 sting i siden og 1 i blommen og skal måske tilses af en håndklirurg fordi der er føletab på siden af fingeren. Jeg må ikke bade i 24 timer og skal have hjælp til at vaske min højrehånd, fordi såret på venstre ikke må blive vådt grundet infektionsfare.

Slå dén :deer:

Endnu en mindeværdig aften i det bedste dårlige selskab :lol: :gogo:


Nemlig :lol2:
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Ado » 13. apr 2020, 08:23

Jeg har handlet uden trusser og med håret i den knold jeg havde sovet med og ditto makeup.
7
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Wizzze » 13. apr 2020, 11:09

No1 skrev:Spist brunsviger til morgenmad.


Overhovedet ikke prollet, nærmere genialt :D
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Daine » 13. apr 2020, 11:26

Wizzze skrev:
No1 skrev:Spist brunsviger til morgenmad.


Overhovedet ikke prollet, nærmere genialt :D

Mhmmm brunsviger :love: Vi har en del håndværkere der kommer ind og skal have et smurt rundtstykke og en brunsviger hver morgen :D


Jeg har spist flødekartofler til morgenmad, det ved jeg ikke om er prollet - eller bare mærkeligt. Men godt smagte det :lol:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf musling » 13. apr 2020, 11:54

No1 skrev:Spist brunsviger til morgenmad.


Det har jeg også :slem: :slem:
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Wizzze » 13. apr 2020, 12:40

Apropos brunsviger, hvor i KBH får men en rigtig blød og svampet brunsviger med masser af guf på toppen?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 128
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8486

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Raenil » 13. apr 2020, 12:56

Drukket en arbejdsbajer. Vi er ved at male alting, og for første gang i nogle år har jeg drukket en øl imens. Den var godtnok fra Grauballe Bryghus.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Ado » 13. apr 2020, 13:01

Raenil skrev:Drukket en arbejdsbajer. Vi er ved at male alting, og for første gang i nogle år har jeg drukket en øl imens. Den var godtnok fra Grauballe Bryghus.

De laver dælme også gode øl!
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Primerose » 13. apr 2020, 13:38

Wizzze skrev:Apropos brunsviger, hvor i KBH får men en rigtig blød og svampet brunsviger med masser af guf på toppen?


Mit bedste bud vil være at gå på jagt i nogle af de gammeldags bagere. Dem der også har franske snegle (også kaldet øretæver), studenterbrød, franske vafler og havregrynskager.
Det kunne fx være Reinards på Peter Bangs vej eller den lille bager et stykke oppe af H.C. Ørstedsvej.
Jeg mistænker de mere moderne kædebagere for at udfase de gamle, snaskede klassikere - eller i det mindste gøre dem mere strømlinede og mindre snaskede.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 128
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8486

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Raenil » 13. apr 2020, 13:40

Ado skrev:
Raenil skrev:Drukket en arbejdsbajer. Vi er ved at male alting, og for første gang i nogle år har jeg drukket en øl imens. Den var godtnok fra Grauballe Bryghus.

De laver dælme også gode øl!

Ja. Og nu stod de der.
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Lurende Peber » 13. apr 2020, 14:24

Bageren på Diget i Glostrup har nogen gange brunsvigere med højt snask-index ;)
2
Registreret Gammel Gris :gris:

Tilbage til "Generelt"